Το iconic λονδρέζικο πολυκατάστημα λανσάρει τη νέα του καμπάνια ''Let's Hear It For The Girls''.
Το Harvey Nichols μετονομάστηκε σε Holy Nichols για να λανσάρει τη νέα του καμπάνια ''Let's Hear It For The Girls'' μέσω της οποίας γιορτάζει τη γυναικεία χειραφέτηση.
Η φωτεινή πινακίδα έξω από το πολυκατάστημα άλλαξε, όπως επίσης και το λογότυπο στις σακούλες και τα social media. Ακόμα και το url της ιστοσελίδας μετατράπηκε σε Hollynichols.com.
Το νέο όνομα σηματοδοτεί μια σειρά από εκδηλώσεις που θα πραγματοποιηθούν μέσα στο μήνα με αφορμή τη νέα καμπάνια. Παρτι, νέα λανσαρίσματα, ομιλίες από γυναίκες που επηρέασαν την κουλτούρα του καταστήματος αλλά και εγκαίνια του πρώτου ανανεωμένου ορόφου με ρούχα και αξεσουαρ.
''Είμαστε εξαιρετικά ενθουσιασμένοι που σας αποκαλύπτουμε την νέα μας καμπάνια και που παρουσιάζουμε τις γυναίκες που μας ενέπνευσαν στο παρελθόν και που συνεχίζουν να το κάνουν μέχρι σήμερα'', δήλωσε ο διευθυντής της ομάδας μάρκετινγκ, Deb Bee.
Αξίζει να σημειωθεί ότι από εδώ και στο εξής οι πελάτισσες θα έχουν τη δυνατότητα να περιηγηθούν σε 4 ορόφους, αποκλειστικά αφιερωμένους στη γυναικεία μόδα και ομορφιά.