Είναι αυτό ό,τι καλύτερο για τον άντρα;
Η νέα διαφήμιση της Gillette δεν έχει ως στόχο το ξύρισμα, τα γένια ή την προσωπική υγιεινή. Το διαφημιστικό spot "We Believe", διάρκειας 1 λεπτού και 48 δευτερολέπτων, θίγει σημαντικά θέματα, όπως η σεξουαλική παρενόχληση, η τοξική πλευρά του ανδρισμού και το #metoo. Η Gillette παίζει με το διάσημο tagline της και ρωτάει "Είναι αυτό ό,τι καλύτερο για έναν άντρα;
Η διαφήμιση έχει διαδοθεί στα social media και οι αντιδράσεις ποικίλλουν- κάποιες μάλιστα ήταν ακραία αρνητικές. "Περιμέναμε το debate. Βασικά, η συζήτηση είναι απαραίτητη. Αν δεν μιλήσουμε και δεν συζητήσουμε για αυτό το θέμα, δεν νομίζω ότι θα συμβεί ποτέ πραγματική αλλαγή" δήλωσε στο CNN ο Pankaj Bhalla, brand director της Gillette για τη Βόρεια Αμερική.
Σχολίασε, επίσης, ότι ελπίζει οι άντρες που θα παρακολουθήσουν το βίντεο να εμπνευστούν ώστε να λειτουργήσουν σαν πρότυπα και να δείξουν στους νεότερους πώς να αντιστέκονται στις άσχημες συμπεριφορές και να σέβονται τους συνανθρώπους τους.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Procter & Gamble (PG), στην οποία ανήκει η Gillette, δημιουργεί προοδευτικές διαφημίσεις - ας μην ξεχνάμε τις καμπάνιες "Like a Girl" της Always και Strong is Beautiful" του Pantene.
Στη διαφήμιση "We Believe" ακούγεται voice over όσο περνούν σκηνές που δείχνουν εκφοβισμό, κοροϊδία ή σεξουαλική παρενόχληση. Στο τέλος, το spot κλείνει με σκηνές που δείχνει άντρες να σταματούν καβγάδες, να βάζουν φρένο σε "κλασικές" ανδρικές συμπεριφορές και να συμπεριφέρονται πιο προσεκτικά ως γονείς.