Με ένα βίντεο γεμάτο από τις ομορφιές της Ελλάδας, ο ΕΟΤ καλεί πολίτες από 11 χώρες να την επισκεφθούν.
Με κεντρικό μήνυμα τη φράση "More than a destination" η νέα διαφημιστική καμπάνια που δημιούργησε ο ΕΟΤ σε συνεργασία με την Aegean θυμίζει ότι η Ελλάδα είναι κάτι περισσότερο από ένας προορισμός διακοπών. "Την επόμενη φορά που θα σχεδιάζεις τις διακοπές σου στην Ελλάδα, μη σκεφτείς απλά ένα μέρος, σκέψου ένα συναίσθημα", προτρέπει τον επισκέπτη το κεντρικό διαφημιστικό σποτ και τον προσκαλεί να βιώσει τη μοναδική εμπειρία του ελληνικού καλοκαιριού.
Μέσα σε 42'' δευτερόλεπτα, ο θεατής μεταφέρεται σε αγαπημένους ελληνικούς προορισμούς και τα συναισθήματα που προκαλούνται αναμιγνύονται με τις εικόνες από τις ομορφιές του τόπου, όπως ελευθερία, Ευφορία, χαλάρωση, διασκέδαση. Προφανώς, δεδομένης και της πολύ ιδιαίτερης κατάστασης την περίοδο που διανύουμε, η καμπάνια δημιουργήθηκε με το βλέμμα στραμμένο και στο 2021, όταν οι ιθύνοντες του ΕΟΤ εκτιμούν ότι θα υπάρχει ανάκαμψη στον τουρισμό.
Όπως σχολίασε η Διευθύντρια Marketing της AEGEAN Μαρίνα Βάλβη "η καμπάνια βασίζεται στα συναισθήματα που γεννά ο τόπος μας, γιατί αυτά είναι που μένουν στο μυαλό και την καρδιά του επισκέπτη, αυτά είναι που αναζητά, ακόμη κι όταν δε βρίσκεται εκεί. Δεν καλούμε τον επισκέπτη στην Κρήτη, τη Σαντορίνη, την Ικαρία. Τον προσκαλούμε στην χαρά, την ηρεμία, την ελευθερία".
Η καμπάνια απευθύνεται στους επισκέπτες από τις εξής 11 χώρες: Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία, Κύπρο, Ισραήλ, Ελβετία, Ολλανδία, Βέλγιο και Αυστρία και έχει μεταφραστεί σε 6 γλώσσες. Ωστόσο, δεν υλοποιείται ταυτόχρονα και με τον ίδιο τρόπο σε όλες τις αγορές, αλλά προσαρμόζεται στις μεταβολές που έχει επιβάλει η πανδημία στο ταξιδιωτικό κοινό, λαμβάνοντας καθημερινά υπόψη τα επιδημιολογικά δεδομένα των χωρών ενδιαφέροντος.