Με στόχο την προσέλευση των Αφροαμερικανών ψηφοφόρων.
Οι υπεύθυνοι της προεκλογικής εκστρατείας των Biden-Harris ζήτησαν από οκτώ μαύρους καλλιτέχνες να φιλοτεχνήσουν τοιχογραφίες στις γειτονιές τους, ενθαρρύνοντας με αυτό τον τρόπο τους συμπολίτες τους να ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα στις σημερινές κρίσιμες προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ.
Το πρότζεκτ, το οποίο ακούει στο όνομα "Murals Across America", υλοποιεί η με έδρα την Ουάσινγκτον εταιρεία μέσων Truxton Creative και οι τοιχογραφίες δημιουργήθηκαν σε περιοχές όπου κατοικούν κυρίως μαύροι στο Ουισκόνσιν, το Μίσιγκαν, τη Φλόριντα, το Τέξας, την Πενσυλβάνια, το Οχάιο, την Τζόρτζια και τη Βόρεια Καρολίνα, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Η επικεφαλής του πρότζεκτ στην Truxton Creative, Ianta Summers εξήγησε στο Hyperallergic ότι τους καλλιτέχνες επέλεξε ομάδα Αφρο-αμερικανών στην εταιρεία καθώς και το ότι οι καλλιτέχνες όφειλαν να προτείνουν τοιχογραφίες που "μιλούσαν στην Μαύρη κοινότητα" και να συμπεριλαμβάνουν το λογότυπο Biden-Harris.
Στο Μιλγουόκι, στην τοιχογραφία της Tia Chianti Richardson "Κυνηγώντας το Όραμα" απεικονίζονται η Harris και ο Biden χέρι χέρι με το πνεύμα του προσφάτως θανόντος γερουσιαστή και ακτιβιστή των πολιτικών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων John Lewis. Και οι τρεις κοιτάζουν προς έναν ηλιόλουστο ορίζοντα. "Χρειαζόμαστε ένα όραμα, χρειαζόμαστε ένα πλάνο" είπε, στο πλαίσιο συνέντευξης που έδωσε στο Hyperallergic, η Richardson. "Ο ήλιος είναι σύμβολο ενότητας. Ο Lewis ήξερε πώς να δουλεύει μαζί με τον κόσμο, όχι εναντίον του, και ο Biden επίσης το έχει αυτό" πρόσθεσε.
Η Summers, της οποίας η ομάδα έκανε επίσης παραγωγή διαφημίσεων στην τηλεόραση και σε πινακίδες για την προεκλογική εκστρατεία των Biden-Harris σε μαύρες κοινότητες σε όλες τις ΗΠΑ, τόνισε ότι οι τοιχογραφίες δημιουργήθηκαν για να ενθαρρύνουν συμμετοχή στην πολιτική και πέραν των εκλογών του 2020. "Ό,τι και αν συμβεί στις 3 Νοεμβρίου, ο κόσμος θα πρέπει να εμπλακεί μακροπρόθεσμα. Όποιος κι αν κερδίσει θα πρέπει να λογοδοτεί" πρόσθεσε.