December 2025
X

Full Moon Dinner by MF

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Life

H M. Βρετανία απαγόρευσε τη χρήση φίλτρων σε διαφημιστικά post στο instagram

H M. Βρετανία απαγόρευσε τη χρήση φίλτρων σε διαφημιστικά post στο instagram istock

Μπορεί αυτό να γίνει η αρχή για να βλέπουμε μια πιο ρεαλιστική εικόνα του κόσμου στο feed μας;

Ξυραφάκια που ξυρίζουν πόδια που είναι ήδη εντελώς λεία, κρέμες κατά της κυτταρίτιδας που απλώνονται σε σφριγηλούς μηρούς χωρίς ίχνος ατέλειας, αντιρυτιδικοί οροί στις καμπάνιες των οποίων πρωταγωνιστούν κορίτσια 18 ετών…Ο κόσμος της διαφήμισης μας έχει συνηθίσει σε παράλογες όσο και οξύμωρες εικόνες τόσο ώστε πλέον κανείς μας δεν περιμένει να δει σε μια διαφήμιση κάτι που να μοιάζει αληθινό. Φυσικά, αυτό έχει τις επιπτώσεις του: όλα αυτά τα τέλεια σώματα και τα υπέροχα πρόσωπο που έχουν κατασκευαστεί με τη βοήθεια του photoshop, είτε το θέλουμε είτε όχι δεν μπορούν παρά να φυτεύουν στο μυαλό μας την ιδέα ότι εμείς οι ίδιες απέχουμε σημαντικά από το να θεωρηθούμε αρκετά όμορφες. Πρόσθεσε σ’ αυτό και τα φίλτρα του Instagram και έχεις ένα κοκτέιλ που μπορεί να καταστρέψει για πάντα την αυτοπεποίθηση μιας γυναίκας. Υπάρχει όμως τρόπος να σταματήσει όλο αυτό; Μια απόφαση που πήρε πρόσφατα η Αρχή Προτύπων Διαφήμισης (Advertising Standards Authority ΑSA) στη Μ. Bρετανία θα μπορούσε να είναι μια πολύ καλή αρχή.

Τέλος τα φίλτρα στις διαφημίσεις στο Ιnstagram

Όλα ξεκίνησαν το περασμένο Ιούλιο όταν η Βρετανίδα μακιγιέζ Sasha Pallari λάνσαρε την εκστρατεία #filterdrop, στο πλαίσιο της οποίας ζητήθηκε από τα brands προϊόντων ομορφιάς και τους influencers να δηλώσουν σε κάθε post εάν είχε γίνει χρήση φίλτρου ή όχι.

Τότε η Sasha Pallari δήλωνε πως το #filterdrop θα είχε πετύχει εάν κατακτούσε τρεις στόχους: εάν ενθάρρυνε όσο περισσότερες γυναίκες γινόταν να μην εξαρτώνται από τα φίλτρα, εάν έπειθε το ASA να απαιτήσει την αναγραφή της χρήσης φίλτρων στα διαφημιστικά post από εταιρείες, influencers και celebrities και εάν κατάφερνε να αποσυρθούν εντελώς τα φίλτρα που παραποιούν την εικόνα του προσώπου και του σώματος από το Instagram. Φαίνεται πως μέσα σε λιγότερο από 7 μήνες πέτυχε τους δύο πρώτους στόχους.

Το ASA πρόσφατα έβγαλε την απόφαση ότι η χρήση φίλτρων θα μπορούσε να κάνει το καλλυντικό προϊόν που διαφημίζεται να δείχνει πολύ πιο αποτελεσματικό και ως εκ τούτου να είναι παραπλανητική για τους καταναλωτές. Όπως αναφέρει το BBC, η βρετανική αρχή εξέτασε βίντεο που διαφήμιζαν κρέμες μαυρίσματος και διαπίστωσαν ότι με την προσθήκη φίλτρων το αποτέλεσμα του προϊόντος γινόταν πολύ πιο έντονο. 

Έτσι, αποφάσισε αντί οι εταιρείες ή οι ιδιώτες χρήστες που δημοσιεύουν ποστ επί πληρωμή να αναφέρουν το όνομα του φίλτρου που χρησιμοποίησαν (κατά το πρότυπο της εκστρατείας #filterdrop), να μην εφαρμόζουν φίλτρα σε φωτογραφίες που προωθούν προϊόντα ομορφιάς, εάν αυτά είναι πιθανό να υπερβάλλουν στο αποτέλεσμα που μπορούν να επιτύχουν. Σύμφωνα με την απόφαση, η χρήση φίλτρου θα μπορούσε να είναι παραπλανητική, ακόμη και αν το όνομα του φίλτρου αναφέρεται στο ποστ ή το στόρι του Instagram. Οι διαφημίσεις που παραβιάζουν τους κανόνες θα αποσύρονται και θα απαγορεύεται να δημοσιευτούν ξανά.

"Πιστεύω ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να ποστάρει ό,τι του αρέσει online, όμως το να βγάζεις χρήματα κοροϊδεύοντας το κοινό για το αποτέλεσμα που μπορεί να έχει ένα προϊόν με τη χρήση φίλτρων ή επεξεργασίας της εικόνας είναι κάτι που πρέπει να ελεγθεί", δήλωσε η Pallari σχολιάζοντας την απόφαση. "Πρόκειται για ένα τεράστιο βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση" συνέχισε, εξηγώντας ότι ως μακιγιέζ γνωρίζει καλά πως κανένα καλλυντικό προϊόν δεν μπορεί εξαλείψει για παράδειγμα εντελώς τους πόρους του δέρματος και να δώσει το ομαλό αποτέλεσμα που μπορεί να προσφέρει ένα φίλτρο ή το Photoshop.

Σ' αυτό το βίντεο, η Palliari δείχνει το πρόσωπό της όπως είναι και με τη χρήση του φίλτρου Paris:

 

Όμως τελικά, ποιο είναι το ζητούμενο; Να προτείνουν οι εταιρείες προϊόντα που μπορούν να αυξήσουν την αυτοπεποίθηση μιας γυναίκας ή να προωθούνται πρότυπα ομορφιάς που μας κάνουν όλο και πιο ανασφαλείς για την εμφάνισή μας; Ας ελπίζουμε ότι αυτή η απόφαση θα υιοθετηθεί και σε άλλες χώρες και θα γίνει η αρχή για να μάθουμε δεχόμαστε και να αγαπάμε τον εαυτό μας όπως ακριβώς είναι.

BEST OF NETWORK