June 2026
X

#BeautyStars2026

Αυτή είναι η beauty εταιρεία που στηρίζει έμπρακτα την ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα

Αυτή είναι η beauty εταιρεία που στηρίζει έμπρακτα την ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα

Αυτός ο εμβληματικός ορός λάμψης αποκτά ακόμη πιο δραστική σύνθεση και καταπολεμά τις κηλίδες και τη θαμπή όψη

Αυτός ο εμβληματικός ορός λάμψης αποκτά ακόμη πιο δραστική σύνθεση και καταπολεμά τις κηλίδες και τη θαμπή όψη

Αυτός ο ορός ενώνει τρεις ισχυρές συνθέσεις για μοναδική ανάπλαση της επιδερμίδας

Αυτός ο ορός ενώνει τρεις ισχυρές συνθέσεις για μοναδική ανάπλαση της επιδερμίδας

Αυτή η ενυδατική lotion σώματος επανορθώνει πλήρως την ξηρή επιδερμίδα

Αυτή η ενυδατική lotion σώματος επανορθώνει πλήρως την ξηρή επιδερμίδα

Αυτό είναι το εθιστικό άρωμα χωρίς οινόπνευμα που φοριέται άφοβα κάτω από τον ήλιο

Αυτό είναι το εθιστικό άρωμα χωρίς οινόπνευμα που φοριέται άφοβα κάτω από τον ήλιο

Η μόνη μάσκαρα που χρειάζεσαι για εντυπωσιακό μήκος και διαχωρισμό των βλεφαρίδων

Η μόνη μάσκαρα που χρειάζεσαι για εντυπωσιακό μήκος και διαχωρισμό των βλεφαρίδων

Αυτή η καινοτόμα κρέμα προσώπου διορθώνει 16 σημάδια γήρανσης

Αυτή η καινοτόμα κρέμα προσώπου διορθώνει 16 σημάδια γήρανσης

Δώσε όγκο στο 100% των βλεφαρίδων σου με αυτή την καινοτόμα μάσκαρα

Δώσε όγκο στο 100% των βλεφαρίδων σου με αυτή την καινοτόμα μάσκαρα

Αυτός ο leave-in ορός μαλλιών εξασφαλίζει γυάλινη λάμψη και προστασία από το φριζάρισμα

Αυτός ο leave-in ορός μαλλιών εξασφαλίζει γυάλινη λάμψη και προστασία από το φριζάρισμα

Αυτό το ανάλαφρο έλαιο χαρίζει εκτυφλωτική λάμψη και μοναδική λείανση στα μαλλιά σου.

Αυτό το ανάλαφρο έλαιο χαρίζει εκτυφλωτική λάμψη και μοναδική λείανση στα μαλλιά σου.

Life

Το Παρίσι ήταν οι τελευταίοι Ολυμπιακοί αγώνες για την Αντιγόνη Ντρισμπιώτη

Το Παρίσι ήταν οι τελευταίοι Ολυμπιακοί αγώνες για την Αντιγόνη Ντρισμπιώτη NDP
Πρόσθεσε το madamefigaro.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

"Πρέπει να γνωρίζουμε πότε θα βάλουμε ένα τέλος" δήλωσε η Αντιγόνη Ντρισμπιώτη που τερμάτισε στην 22 θέση.

Μία ώρα και 31 λεπτά και 33 δευτερόλεπτα χρειάστηκε η Αντιγόνη Ντρισμπιώτη για να καλύψει τα 20 χιλιόμετρα βάδην γυναικών την Πέμπτη 1η Αυγούστου. Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια τερμάτισε στην 22 θέση, σε ένα από τα πιο δύσκολα αγωνίσματα του στίβου, κρατώντας την ελληνική σημαία στα χέρια της. Ακριβώς όπως την κράτησε και στην Τελετή Έναρξης που ήταν η  σημαιοφόρος της ελληνικής αποστολής, μαζί με την Γιάννη Αντετοκούνμπο. 

Η Αντιγόνη Ντρισμπιώτη μετά τη συμμετοχή της, που είναι και η τελευταία της σε Ολυμπιακούς Αγώνες, μίλησε στο ΑΠΕ ΜΠΕ δηλώντας πως έχει ανάμεικτα συναισθήματα. Η συγκίνηση διαδέχθηκε τη χαρά και το αντίστροφο. Άλλωστε για εκείνη ήταν μια από τις πιο σημαντικές στιγμές της καριέρας της στον αθλητισμό. 

Η συγκίνησή της από τη στιγμή της εκκίνης

"Ο κόσμος έκανε τη διαδρομή να φαίνεται μικρή. Αυτό είναι το ευχάριστο όταν υπάρχει πολύς κόσμος, σε βοηθάει, σε παρασέρνει, σου δίνει δύναμη και σου φαίνονται όλα λίγα. Ήμουν πολύ συγκινημένη από τη γραμμή της εκκίνησης" δήλωσε η 40χρονη βαδίστρια μετά την ολοκλήρωση της διαδρομής που έχει με μία πολύ δύσκολη συνθήκη λόγω των υψηλών θερμοκρασιών. 

"Δεν μπόρεσα να κρατήσω τα δάκρυά μου καθώς σκεφτόμουν ότι "αυτό είναι, τέλος". Είναι διαφορετικό να γνωρίζεις ότι δεν θα αγωνιστείς ξανά σε Ολυμπιακούς Αγώνες ενω μπορείς να συνεχίσεις. Οι αθλητές πρέπει να γνωρίζουμε πότε θα βάλουμε ένα τέλος" συνέχισε.

Διαβάστε Επίσης

"Πρέπει να κοιτάξουμε και την πραγματική ζωή. Γνωρίζω ότι σε αυτήν την ηλικία μπορώ να ξαναβρεθώ εδώ, αλλά δεν μπορώ να διεκδικήσω κάτι παραπάνω. Μετά τις κακοτυχίες που είχα εφέτος, είδα το σώμα μου να αντιδρά και να χρειάζεται βοήθεια, οπότε πιστεύω ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να το βοηθήσω. Υπάρχει και άλλη ζωή πέρα από τον αθλητισμό και νομίζω έχει έρθει η ώρα να τη ζήσω. Έχω οικογένεια, έχω σύζυγο, πρέπει να βρεθώ μαζί του γιατί θα με... διώξει από το σπίτι εάν συνεχίσω!" Η οικογένειά της και οι φίλοι της ήταν στο πλευρό της στο Παρίσι, από την πρώτη στιγμή. Κοντά της όμως ένιωθε κι εκείνους που δεν μπόρεσαν να έχουν φυσική παρουσία στη γαλλική πρωτεύουσα. 

Η Αντιγόνη Ντρσμπιώτη δεν παρέλειψε να ευχηθεί και στους υπόλοιπους αθλητές της Ελλάδας που συνεχίζουν να δίνουν τη μάχη τους στο Παρίσι. "Καλή επιτυχία σε όλη την ελληνική αποστολή, όχι μόνο στην ομάδα του στίβου. Εύχομαι η Ελλάδα να πάρει αρκετά μετάλλια, αλλά ακόμα και να μην πάρει, έχει κερδίσει το μεγαλύτερο μετάλλιο, αυτό της υπερηφάνειας. Εμείς οι Έλληνες ξέρουμε τι σημαίνει Ολυμπισμός, ξέρουμε τι σημαίνουν Ολυμπιακοί Αγώνες και σε κάθε μας βήμα αυτό φαίνεται, αφού είμαστε εκεί σύσσωμοι και προχωράμε".

Ένα φινάλε που η Αντιγόνη Ντρισμπιώτη δεν μπορούσε ούτε φανταστεί 

Στην ερώτηση αν αυτό ήταν το φινάλε που είχε ονειρευτεί η Ελληνίδα αθλήτρια απάντησε: "Δεν ονειρευόμουν τόσο ωραίο φινάλε. Ποτέ μου. Εφέτος μου χαρίστηκαν πάρα πολλές εμπειρίες απροσδόκητα, χωρίς να το περιμένω".

"Ευχαριστώ πάρα πολύ για την επιλογή σε όλα αυτά τα προνόμια που μου δόθηκαν, όπως το να είμαι σημαιοφόρος της Ολυμπιακής ομάδας. Είμαι πάρα πολύ υπερήφανη που μπόρεσα να κρατήσω την σημαία σε αυτούς τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Για εμένα σήμαινε το κάτι παραπάνω λόγω της ηλικίας μου και του γεγονότος ότι αυτή θα ήταν η τελευταία μου παράσταση. Θα τα κρατήσω όλα αυτά στην καρδιά μου με πάρα πολλά συναισθήματα" κατέληξε η αθλήτρια που ολοκληρώνει την πορεία τους στους Ολυμπιακούς Αγώνες νιώθοντας"γεμάτη". 

BEST OF NETWORK