September 2025
X

Full Moon Dinner by MF

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Μόδα

The Lyst Index | Πρωτιά για την Loewe στο δεύτερο τρίμηνο του 2024

The Lyst Index | Πρωτιά για την Loewe στο δεύτερο τρίμηνο του 2024 Φωτογραφία: Courtesy of Loewe

Η Loewe είναι το πιο hot brand του δεύτερου τριμήνου του 2024

Εκτοπίζοντας την Miu Miu από την κορυφή, η Loewe του Jonathan Anderson είναι σύμφωνα με τον δείκτη Lyst το πιο καυτό brand του δεύτερου 3μηνου αυτής της χρονιάς. Το ισπανικό brand καρπώθηκε την επιτυχία του Challenders, της ταινίας του Luca Guadagnino με πρωταγωνίστρια την Zendaya, στην οποία ο creative director του επιμελήθηκε τα κοστούμια, ξεκινώντας το σαρωτικό trend του tenniscore και βάζοντας το T-shirt "I told Ya" σε όλες τις ντουλάπες του πλανήτη.

Μια σειρά από εντυπωσιακά επιτεύγματα 

Αυτό το τρίμηνο, η Loewe ήταν χορηγός του Met Gala με τον Anderson να αναλαμβάνει τον τιμητικό ρόλο του συν-προέδρου, λάνσαρε τη συλλογή Paula's Ibiza, παρουσίασε την ανδρική συλλογή SS25 στο Παρίσι, κυκλοφόρησε μια Pride capsule συλλογή και έντυσε τις Zendaya, Ayo Edebiri και Jonathan Bailey.

Η κυκλοφορία του Challengers συνέδεσε το brand με μια υψηλού προφίλ πολιτιστική στιγμή. Η διαρκής ζήτηση για τις τσάντες "basket" και το T-shirt "I Told Ya" συνέβαλαν σε αύξηση 29% στις αναζητήσεις τους τελευταίους τρεις μήνες. Ισορροπώντας επιδέξια την κληρονομιά με τη σύγχρονη πολιτιστική σημασία, η Loewe ανεβάζει τον πήχη του "brand heat", καταλήγοντας στην απόκτηση του Grand Prix στο πρώτο Luxury & Lifestyle Lions στο διάσημο Φεστιβάλ Δημιουργικότητας Cannes Lions.

Οι μεγάλοι οίκοι αυξάνουν τιμές, τα ανερχόμενα brands επιρροή 

Καθώς οι τιμές των πολυτελών brands συνεχίζουν να αυξάνονται, παρατηρείται μια τάση όπου σύγχρονα brands καταλαμβάνουν μεγαλύτερο μερίδιο αναζητήσεων, αποσπώντας προσοχή από τα παραδοσιακά ονόματα. Η Coach επανέρχεται στη λίστα των πιο "καυτών" brands του The Lyst Index για πρώτη φορά από το τέταρτο τρίμηνο του 2022, πλαισιώνοντας τα The Row, New Balance και Skims, ως τα μοναδικά αμερικανικά brands στην κατάταξη.

Συνδυάζοντας την κληρονομιά με ανανεωμένα σχέδια, η ικανότητα της Coach να ενσωματώνει προσιτή πολυτέλεια με μοντέρνα αισθητική οδήγησε σε αύξηση 27% στις αναζητήσεις αυτό το τρίμηνο, με την τσάντα Tabby να είναι το τρίτο πιο δημοφιλές προϊόν. Με τιμές που ξεκινούν από 385 δολάρια, η τσάντα αυτή έχει γίνει viral στο TikTok, με περισσότερες από 34,2 εκατομμύρια αναρτήσεις στην πλατφόρμα.

Παράλληλα, η Dragon Diffusion έχει καταφέρει να εδραιωθεί ως νέο cult αγαπημένο brand στην εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά της "basket bag". Με τις πλεκτές δερμάτινες τσάντες της, που κοστίζουν κατά μέσο όρο από 300 έως 500 δολάρια, το brand έχει σημειώσει αύξηση 197% στις αναζητήσεις για τις custom tote της αυτό το τρίμηνο.

BEST OF NETWORK