September 2025
X

Full Moon Dinner by MF

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Μόδα

Size Matters | Γιατί οι καμπάνιες των μεγάλων οίκων έχουν υπερμεγέθη αντικείμενα;

Size Matters | Γιατί οι καμπάνιες των μεγάλων οίκων έχουν υπερμεγέθη αντικείμενα; Φωτογραφία: Courtesy of Valentino

Από την υπερμεγέθη γάτα του Valentino στο αερόστατο ντομάτα της Loewe οι καμπάνιες των μεγάλων οίκων τελευταία δείχνουν πως το μέγεθος μετράει.

Μία γιγαντιαία γάτα καταλαμβάνει τις μπουτίκ Valentino σε Νέα Υόρκη και Παρίσι. Είναι μία γνώριμη φιγούρα. Έκανε την εμφάνισή της ως τσάντα στην πρώτη συλλογή του Alessandro Michele για τον οίκο και θυμίζει τα κιτς πορσελάνινα διακοσμητικά που ξεκουράζονταν κάποτε πάνω σε σεμεδάκια στο σπίτι της γιαγιάς. Τώρα έχει υπερφυσικό μέγεθος και εγκαινιάζει τη νέα σειρά αξεσουάρ Le Chat de la Maison που οραματίστηκε ο σχεδιαστής. 

Στο πλαίσιο της προώθησης του "Tomato Clutch” που ξεκίνησε από ένα meme στο X, η Loewe σήκωσε πριν από μερικές μέρες ένα μεγάλο αερόστατο - ντομάτα πάνω από την Καππαδοκία. Το βραχιόλι "H Equipe" της Hermes γίνεται animation από τον illustrator Geoffroy De Crecy και σε υπερφυσικό μέγεθος κι αυτό κυλάει, ανεξέλεγκτο σε μία πόλη και τρυπώνει στα σπίτια. Πριν από περίπου δύο χρόνια το viral τσαντάκι Jaqcuemus Bambino έγινε τεράστιο, "έβγαλε ρόδες” και κατέλαβε τους δρόμους του Παρισιού. 

Διαβάστε Επίσης

Τελικά, το μέγεθος μετράει; 

Εδώ και πάρα πολλά χρόνια η μόδα και ιδιαίτερη η υψηλή καταναλώνεται πρώτα ως εικόνα στα social media και έπειτα ως αντικείμενο. Οι μεγάλοι οίκοι γνωρίζουν πολύ καλά ότι το κοινό στο οποίο απευθύνονται αγοραστικά είναι στην πραγματικότητα πολύ μικρό, αλλά θέλουν να νιώθουμε πώς έχουμε όλοι πρόσβαση στα top tier προϊόντα τους ακόμα και αν αυτό δε συμβεί ποτέ. Για αυτό το λόγο καλλιεργείται μεθοδικά μια νέα οπτική γλώσσα η οποία ενισχύει με κάθε τρόπο το virality ενός οίκου και κατά συνέπεια το engagement του κοινού με αυτόν.  

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by LOEWE (@loewe)

Η υπερμεγέθυνση δεν αφορά μόνο την εντύπωση - αφορά τη μεταμόρφωση και άρα την προσβασιμότητα. Όταν ένα αξεσουάρ γίνεται τεράστιο, παύει να είναι φορέσιμο και μετατρέπεται σε κάτι σχεδόν μυθικό. Ο οίκος δεν σου πουλά πια το αντικείμενο αλλά το status του, την αφήγησή του, το σύμπαν γύρω του. Η pop αισθητική που φλερτάρει με το υπερρεαλιστικό, το σουρεαλιστικό και το κιτς στην πραγματικότητα έχει μονάχα ένα στόχο, να σταματήσει τον αντίχειρά σου και να τον αφήσει να αιωρείται για λίγα δευτερόλεπτα πάνω από την οθόνη. Κοινώς, τα υπερφυσικά μεγέθη τραβούν την προσοχή, προκαλούν δέος, περιέργεια, εξάπτουν τη φαντασία και φέρνουν στο νου ταινίες όπως το "Attack of the 50 Foot Woman”. Μας μετατοπίζουν από την πραγματικότητα και μας προκαλούν να φανταστούμε έναν κόσμο στον οποίο όλα είναι πιθανά

Δικαίωμα στο όνειρο

Πώς γινόμαστε κομμάτι αυτού του κόσμου; Αποκτώντας κάτι από το αγαπημένο μας brand κι ας μην είναι το πρωταγωνιστικό προϊόν της καμπάνιας. Ακόμα κι αν δεν μπορείς να αγοράσεις το Tomato Clutch της Loewe, μπορείς με λίγη αποταμίευση να αποκτήσεις το διακοσμητικό κερί της "ντοματένιας” σειράς ή το bag charm. Μπορεί μία it bag πολυτελούς brand να μην είναι για το βάλαντιό σου αλλά ένα άρωμά του μπορεί πάντα να γίνει δικό σου στις εκπτώσεις. Τέτοιες καμπάνιες ενισχύουν τον συμβολισμό των πολυτελών αντικειμένων και μας κάνουν όλους είτε έχουμε τα χρήματα, είτε όχι, να νιώθουμε μέρος ενός πολύ cool και πολύ exclussive club

Φυσικά σε αυτή τη νέα γλώσσα marketing καταλυτικό ρόλο θα παίξει η Τεχνητή Νοημοσύνη. Όσο το AI και η σχέση μας με αυτό εξελίσσεται, τόσο πιο "εξωφρενικές” καμπάνιες θα βλέπουμε. Το μεγάλο ερώτημα είναι αν η μόδα σε… φυσικό μέγεθος θα συνεχίσει να μας απασχολεί ή αν το μόνο που θα κυνηγάμε θα είναι άπιαστες εικόνες. 

Διαβάστε Επίσης

 

BEST OF NETWORK