Η τραγουδίστρια ανέλαβε επίσης την καλλιτεχνική επιμέλεια σκηνοθετώντας ένα εντυπωσιακό βίντεο
Ενώ όλο και περισσότερα μοντέλα που συμμετέχουν σε καμπάνιες αθλητικών brands, καλούνται να ενσαρκώσουν ένα νέο, δυναμικό πρότυπο γυναίκας, εμπλουτίζοντας την εκάστοτε κολεξιόν με ένα κοινωνικό μήνυμα, η Nike έκανε μια ενδιαφέρουσα στροφή προς τον καλλιτεχνικό χώρο, επιλέγοντας την FKA Twigs ως μούσα της νέας της καμπάνιας Believe in more.
Μάλιστα, η εκκεντρική τραγουδίστρια, που είναι γνωστή για τις conceptual εμφανίσεις της, ανέλαβε την καλλιτεχνική διεύθυνση της προώθησης του νέου προϊόντος της Nike, Zonal Strength Tights, ενός κολάν "νέας τεχνολογίας" ιδανικό για το τρέξιμο και το γυμναστήριο, σκηνοθετώντας ένα εντυπωσιακό βίντεο.

"Όταν η Nike μου πρότεινε αυτό το project, το είδα σαν ευκαιρία για να δείξω στους ανθρώπους ότι μπορούν να γίνουν η καλύτερη βερσιόν του εαυτού τους", δήλωσε η FKA Twigs. "Συγκέντρωσα ένα cast από 12 υπέροχους αθλητές για να δείξω ότι εκείνο που έχει σημασία είναι το τι κάνεις, το πώς προπονείσαι, το πώς ο αθλητισμός βοηθά την κίνησή σου".
Στο video "Do you believe in more?" συμμετέχει ένα ενδιαφέρον cast από αθλητές όπως η βιολoνίστρια και χορεύτρια Saskia Horton, o αθλητής ξιφασκίας Miles Chamley-Watson, ο διεθνής πρωταθλητής του καράτε Jay Kirton και η χορεύτρια και yogi Paleta CalmQuality.

"Συνειδητοποίησα ότι το τραγούδι μου Trust in me ήταν ιδανικό για την περίσταση. Με έναν τρόπο ζητάμε από τους ανθρώπους να μας δουν και να εμπιστευτούν αυτό που κάνουμε. Δουλέψαμε σκληρά για να καθορίσουμε το δρόμο μας και αισθανόμαστε καλά με τα σώματά μας", είπε η Twigs.