September 2025
X

Full Moon Dinner by MF

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Μόδα

Γιατί ο Dior είναι ο πιο επίκαιρος Οίκος αυτή τη στιγμή

Γιατί ο Dior είναι ο πιο επίκαιρος Οίκος αυτή τη στιγμή

Τίποτα δεν είναι τυχαίο, το label αγαπήθηκε ξανά πολύ από τις fashionistas μετά από πολύ προσεκτικές κινήσεις της Maria Grazia Chiuri.

Η μόδα αλλάζει, δεν είναι ακριβώς όπως ήταν πριν από μερικά χρόνια και αυτό φαίνεται από πάρα πολλά στοιχεία. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει πάρα πολλές αλλαγές σε θέσεις-κλειδιά στο χώρο, πολλοί καλλιτεχνικοί διευθυντές απομακρύνθηκαν από τις θέσεις τους σε πολύ γνωστούς Οίκους, ενώ επίσης πολλοί νέοι άνθρωποι, που δεν ήταν ιδιαίτερα γνωστοί στο ευρύ κοινό, ανέλαβαν τα ηνία σε mega brands και ιστορικά labels και κατάφεραν να τα απογειώσουν. 

Μία από τις πιο σημαντικές αλλαγές που έχουν γίνει το τελευταίο διάστημα είναι αυτή του Dior. O Raf Simons έφυγε από τη θέση της καλλιτεχνικής διεύθυνσης και τον διαδέχτηκε η Maria Grazia Chiuri η οποία ήταν στον Valentino μαζί με τον Pierpaolo Piccioli. Η ανακοίνωση των νέων καθηκόντων της έγινε τον Ιούλιο του 2016 και από τότε άρχισε να φαίνεται πως ο Dior είναι έτοιμος να κάνει κάποιες αλλαγές και τελικά, να γίνει πιο επίκαιρος. Η Maria Grazia Chiuri έδειξε από την πρώτη στιγμή ότι θέλει να αλλάξει σελίδα, θέλει να επαναφέρει στο προσκήνιο την κλασική κληρονομιά του ιστορικού Οίκου αλλά με πιο μοντέρνο τρόπο. Βάζοντας φυσικά πολλά φεμινιστικά στοιχεία στις συλλογές της, με πιο κραυγαλέα τα T-shirts με τα slogans που έγιναν best sellers από την πρώτη στιγμή που κυκλοφόρησαν και κάνοντας ξανά επίκαιρα κομμάτια που είχαμε σχεδόν ξεχάσει. Δοκιμασμένη συνταγή δε νομίζεις; Δεν είναι άλλωστε η πρώτη που επιχειρεί να κάνει κάτι τέτοιο. Φυσικά πέτυχε. 

dior street style

Αφού είδαμε τα T-shirts να κατακλύζουν το street style, τα φορέματα με τον see through κορσέ να γίνονται τα αγαπημένα των μοντέλων και των bloggers (θυμήσου τις προκλητικές εμφανίσεις των Chiara Ferragni, Bella Hadid και όχι μόνο), πριν από λίγο καιρό, τα kitten heels να επανέρχονται στη μόδα χάρη στα μαύρα, εξώφτερνα παπούτσια της, το J' Adior να γίνεται ένα από τα πιο viral, fashion συνθήματα, η Maria Grazia Chiuri αποφάσισε να επαναφέρει ακόμα ένα κομμάτι που κέρδισε αμέσως την προσοχή του κόσμου της μόδας. Η επιστροφή της Saddle Bag που εμπνεύστηκε ο John Galliano στα 2000s, υπέστη ένα makeover από την Chiuri και επαναλανσαρίστηκε με μία πανέξυπνη, social καμπάνια. Δε χρειάστηκε να τη δούμε σε περιοδικά, δε χρειάστηκε να τη δούμε σε sponsored posts του Οίκου, απλώς μία μέρα την εμφάνισαν οι πιο γνωστές influencers στα Instagram τους και αυτό ήταν αρκετό. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Μέσα σε όλα και το λογότυπο-μοτίβο. Ακόμα μία καθόλου τυχαία κίνηση, μιας και το τελευταίο διάστημα τα λογότυπα γίνονται ξανά επίκαιρα και ενώ στο πρόσφατο παρελθόν τα θεωρούσαμε και κάπως κακόγουστα, τώρα δε μας ξενίζουν καθόλου. Φυσικά πρόκειται για ένα στοιχείο από την ιστορία του Οίκου. Δημιουργήθηκε το 1967 από τον Marc Bohan και τώρα κοσμεί μια limited editon σειρά από αξεσουάρ, όπως η Saddle Bag, η Dior Book Tote και οι CD Hobo τσάντες. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Σειρά είχε και μια συλλογή που σχεδιάστηκε αποκλειστικά για το pop up store του Οίκου στη Μύκονο καθώς και αξεσουάρ custom made για συγκεκριμένα πρόσωπα, με το όνομά τους, και αναμενόμενο με όλες αυτές τις κινήσεις, ήταν να γίνει χαμός στα social media. Υπάρχει καλύτερη διαφήμιση από αυτό; Υπάρχει καλύτερος τρόπος για να γίνει ένα brand και πάλι επίκαιρο; Υπάρχει καλύτερος τρόπος για να το αγαπήσουν και να το επιθυμήσουν ξαφνικά αμέτρητες γυναίκες σε όλο τον κόσμο;

dior mykonos

Τι άλλο πρέπει να περιμένουμε από τον Dior για τη σεζόν που έρχεται; Σίγουρα θα συνεχίσει να βρίσκεται έντονα στο προσκήνιο μιας και δε μπορεί να "ξεχαστεί" έτσι απλά. Η αντίστοιχη καμπάνια έχει ήδη βγει στη δημοσιότητα και περιλαμβάνει εικόνες με 1960s αισθητική, καθόλου τυχαία και αυτή η επιλογή, μιας και οι αναφορές στην επαναστατική διάθεση των γυναικών εκείνης της περιόδου για τη χειραφέτησή τους, είναι σαφείς. Η έμπνευση βρίσκεται στη γαλλική New Wave ταινία "Α Woman is a Woman", του Jean-Luc Godard, και έτσι η Maria Grazia Chiuri, μαζί με τη Pamela Hanson, που φωτογράφισε την καμπάνια απεικονίζουν πλήρως τη διάθεση του Μαΐου του 1968 και παρουσιάζουν τις γυναίκες, όπως θα έπρεπε να είναι, ανεξάρτητες, δυναμικές και έτοιμες να διεκδικήσουν αυτό που θέλουν. Δες μερικές από τις αγαπημένες μας εικόνες στη gallery που ακολουθεί και ίσως σε πείσουν να επενδύσεις και εσύ σε ένα Dior αυτή τη σεζόν που έρχεται. Αν μη τι άλλο, θα αποκτήσεις κάτι πολύ κλασικό. 

 

Pamela Hanson

Pamela Hanson

Pamela Hanson

Pamela Hanson

Pamela Hanson

Pamela Hanson

Pamela Hanson

Pamela Hanson

 

Pamela Hanson

Pamela Hanson

Pamela Hanson

BEST OF NETWORK