Μια κίνηση που δεν περιμέναμε
Η δημοτικότητα της Phoebe Philo που διετέλεσε για 10 χρόνια creative director του γαλλικού οίκου Celine είναι αδιαμφισβήτητη. Αναβάθμισε την αισθητική του brand και το ανέδειξε σε κολοσσό της βιομηχανίας της μόδας. Οι αναλυτές εκτιμούν ότι υπήρξε τεράστια άνοδος των κερδών της εταιρείας. Τα χρόνια που η Philo βρέθηκε στο τιμόνι τα έσοδα αυξήθηκαν από 200 εκατομμύρια ευρώ σε πάνω από 700 εκατομμύρια ευρώ.
Όταν λοιπόν ανακοινώθηκε η αποχώρησή της από τον οίκο, οι αντιδράσεις ήταν πολλές. Η minimal αισθητική και τα menswear-inspired κομμάτια που εισήγαγε θα έλειπαν σίγουρα από τους λάτρεις του οίκου.

Τη θέση της Philo πήρε ο Hedi Slimane, ο οποίος θα παρουσιάσει την πρώτη του συλλογή τον Οκτώβριο, στην εβδομάδα μόδας στο Παρίσι. Ο κόσμος της μόδας περιμένει με ανυπομονησία λοιπόν να παρακολουθήσει το όραμά του στο επερχόμενο runway. Ωστόσο ο Slimane έχει δείξει ήδη τις διαθέσεις του, προχωρώντας σε μια κίνηση που κανείς δεν περίμενε. Λίγο μετά την ανάδειξή του ως creative director και θέλοντας να γυρίσει σελίδα στην ιστορία του γαλλικού οίκου αποφάσισε να αποχωριστεί το accent από το e και να παρουσιάσει ένα νέο λογότυπο. Η κίνησή του συζητήθηκε ποικιλοτρόπως ενώ μια λάτρης του οίκου από την Αυστραλία αποφάσισε να απαντήσει στον Slimane κυκλοφορώντας ένα διαφορετικό T-Shirt.
Συγκεκριμένα τα μπλουζάκια έχουν γραμμένη τη φράση ''Bring back Philo'' αλλά και ''Respect the É'' και κοστίζουν 60 δολάρια. H γυναίκα που τα δημιούργησε άνοιξε συγχρόνως λογαριασμό στο instagram με όνομα χρήστη Bring Back Philo.
Φαίνεται πως οι fans έχουν αρχίσει να αντιδρούν πριν παρακολουθήσουν το πρώτο catwalk του οίκου για την Άνοιξη 2019.