top article

Wedding season

  1. Sunkissed Glow | Το μικρό μυστικό μακιγιάζ για να αποκτήσεις ένα διακριτικό μαύρισμα ακόμα και χωρίς ηλιοθεραπεία Sunkissed Glow | Το μικρό μυστικό μακιγιάζ για να αποκτήσεις ένα διακριτικό μαύρισμα ακόμα και χωρίς ηλιοθεραπεία
  2. 4 stylish χτενίσματα που κάθε fashionista θα υιοθετήσει φέτος το καλοκαίρι 4 stylish χτενίσματα που κάθε fashionista θα υιοθετήσει φέτος το καλοκαίρι
  3. Η βασίλισσα Letizia  με ένα προσιτό φόρεμα που μπορείς να φορέσεις και στο γάμο σου Η βασίλισσα Letizia με ένα προσιτό φόρεμα που μπορείς να φορέσεις και στο γάμο σου
  4. Καλεσμένη σε γάμο | 10 Zara φορέματα για να δημιουργήσεις το πιο κομψό wedding look Καλεσμένη σε γάμο | 10 Zara φορέματα για να δημιουργήσεις το πιο κομψό wedding look
  5. Bridal Emergency Kit | Όσα πρέπει να περιέχει απαραιτήτως το νεσεσέρ σου την ημέρα του γάμου σου Bridal Emergency Kit | Όσα πρέπει να περιέχει απαραιτήτως το νεσεσέρ σου την ημέρα του γάμου σου
  6. Self-tan tips | Πώς να χρησιμοποιήσεις σωστά τα αυτομαυριστικά προσώπου για ένα υπέροχο sunkissed glow Self-tan tips | Πώς να χρησιμοποιήσεις σωστά τα αυτομαυριστικά προσώπου για ένα υπέροχο sunkissed glow
  7. 5 στιλιστικοί συνδυασμοί που αξίζει να δημιουργήσεις φέτος το καλοκαίρι 5 στιλιστικοί συνδυασμοί που αξίζει να δημιουργήσεις φέτος το καλοκαίρι
  8. Οι 7 πιο συχνές ερωτήσεις για τα αντηλιακά παίρνουν -επιτέλους- απάντηση Οι 7 πιο συχνές ερωτήσεις για τα αντηλιακά παίρνουν -επιτέλους- απάντηση
  9. Η Meghan Markle δείχνει τον πιο stylish τρόπο για να φορέσεις το σορτς φέτος το καλοκαίρι Η Meghan Markle δείχνει τον πιο stylish τρόπο για να φορέσεις το σορτς φέτος το καλοκαίρι
  10. Παντρεύεσαι; Το natural makeup της Αnne Hathaway στις Κάννες είναι ιδανικό για νύφες Παντρεύεσαι; Το natural makeup της Αnne Hathaway στις Κάννες είναι ιδανικό για νύφες
  11. "Γιατί έχω πιο καθαρή επιδερμίδα το καλοκαίρι;" Οι ειδικοί απαντούν "Γιατί έχω πιο καθαρή επιδερμίδα το καλοκαίρι;" Οι ειδικοί απαντούν
  12. 5 χρήσιμες συμβουλές για να επιλέξεις το κατάλληλο μαγιό για το καλοκαίρι 5 χρήσιμες συμβουλές για να επιλέξεις το κατάλληλο μαγιό για το καλοκαίρι
  13. Τα ωραιότερα μπικίνι του καλοκαιριού που θα σε κάνουν να ονειρεύεσαι τις διακοπές Τα ωραιότερα μπικίνι του καλοκαιριού που θα σε κάνουν να ονειρεύεσαι τις διακοπές
  14. Ετοιμάζεσαι να ανέβεις τα σκαλιά της εκκλησίας; Τα 5 bridal manis που πρέπει να δεις Ετοιμάζεσαι να ανέβεις τα σκαλιά της εκκλησίας; Τα 5 bridal manis που πρέπει να δεις
  15. Pre-Wedding Skin Prep | Πώς θα προετοιμάσεις σωστά την επιδερμίδα σου για την ημέρα του γάμου σου Pre-Wedding Skin Prep | Πώς θα προετοιμάσεις σωστά την επιδερμίδα σου για την ημέρα του γάμου σου
  16. It's Wedding Season | Tα πιο κομψά χτενίσματα εάν είσαι καλεσμένη σε γάμο It's Wedding Season | Tα πιο κομψά χτενίσματα εάν είσαι καλεσμένη σε γάμο
  17. Αγάπησε το σώμα σου σε 7 βήματα Αγάπησε το σώμα σου σε 7 βήματα

Ο κόσμος της μόδας και των social media είχε μείνει έκπληκτος όταν ένα από τα πιο hot labels στο χώρο του luxury fashion αποφάσισε να διαγράψει τους λογαριασμό τους σε instagram και Twitter και να αφαιρέσει όλο το περιεχόμενο από το προφίλ του στο Facebook. Ένα μήνα μετά, ο François-Henri Pinault, CEO του ομίλου Kering στον οποίο ανήκει ο οίκος Bottega Veneta (και σύζυγος της Salma Hayek) επιχείρησε να δώσει μια εξήγηση.

"Σε ό,τι αφορά τη στρατηγική της ψηφιακής επικοινωνίας του, ο οίκος δεν εξαφανίστηκε από τα social media, απλώς τα χρησιμοποιεί διαφορετικά", είπε. "Η απόφαση που συμβαδίζει με τη θέση της Bottega Veneta στην αγορά είναι να βασίζεται περισσότερο στους ambassadors και τους fans, παρέχοντάς τους το υλικό που χρειάζονται για να συζητούν για τον οίκο μέσα από διάφορα κοινωνικά δίκτυα, επιτρέποντάς τους να μιλούν εκείνοι για το brand παρά να το κάνει το ίδιο".

Φαίνεται πως ο όμιλος επέλεξε για τη Bottega Veneta την προσέγγιση του "no marketing marketing". Δεδομένου ότι είναι από τους leaders στην κατηγορία της, η εταιρεία αποφάσισε να μην ακολουθήσει την πεπατημένη αλλά να θέσει εαυτόν υπεράνω του ανταγωνισμού. Βγάζοντας από το παιχνίδι τα likes, το brand χτίζει πλέον τη στρατηγική του από στόμα σε στόμα, αφήνοντας περισσότερες εικόνες της Cassette bag στους λογαριασμούς των influencers να κάνουν τη δουλειά που μέχρι πρότινος έκανε μέσα από το δικό του λογαριασμό στο instagram.

Προφανώς, η στρατηγική αυτή δεν είναι καινούρια. Πολλά από τα πιο γνωστά brands δεν επενδύουν στη διαφήμιση κι όμως είναι πανταχού παρόντα (βλ. Zara). Είναι συνήθως εκείνα που δεν έχουν ανάγκη την υπερέκθεση αλλά έχουν ένα τόσο σημαντικό fanbase που μπορούν να μην ακολουθούν τους κανόνες της αγοράς. Το αν θα πετύχει –ιδιαίτερα στην περίπτωση μιας φίρμας λιγότερο μαζικής, όπως είναι ένα οίκος πολυτελών ειδών μιας ιδιαίτερης αισθητικής σαν τη Bottega Veneta- μένει να αποδειχτεί. Πάντως, ο Pinault δήλωσε πως ο όμιλος "παρατηρεί πολύ στενά" την εξέλιξη του πειράματος.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>