September 2025
X

Full Moon Dinner by MF

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Μόδα

Bottega Veneta | Ένα ψηφιακό περιοδικό αντικαθιστά το Instagram του οίκου

Bottega Veneta | Ένα ψηφιακό περιοδικό αντικαθιστά το Instagram του οίκου Pixelformula

Ο ιταλικός οίκος μόδας που πρόσφατα εγκατέλειψε τα social media επέλεξε να ενισχύσει την ψηφιακή παρουσία του με ένα online περιοδικό.

Πριν ένα μήνα περίπου είχε γίνει γνωστό ότι ο ιταλικός οίκος μόδας Bottega Veneta κλείνει τους λογαριασμούς του στα social media για να ακολουθήσει μια διαφορετική στρατηγική μάρκετινγκ. To "no marketing –marketing” ακολουθείται από πολλά brands που δεν επενδύουν στην διαφήμιση αφού έχουν τόσο ισχυρό fan base που μπορούν να μην ακολουθούν τους κανόνες της αγοράς. Κι όταν ανάμεσα σε αυτό το fan base είναι διάσημες stars και fashion editors, τότε ακόμα κι αν έχεις τον hot λογαριασμό στα social media, δεν χάνεις κάτι αν τον κλείσεις!

Ένα μήνα μετά αυτή η νέα στρατηγική του οίκου παίρνει σάρκα και οστά, αφού, όπως ανακοίνωσε ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου, λανσάρει  το δικό του ψηφιακό περιοδικό. Μιλώντας στην εφημερίδα Guardian, ο Βρετανός σχεδιαστής Daniel Lee τόνισε ότι το Issue, όπως θα είναι ο τίτλος του, θα είναι πιο προοδευτικό και θα έχει πιο προσεχτικό περιεχόμενο ενώ θα είναι τριμηνιαίο και διαθέσιμο αποκλειστικά online.  

"Τα social media αντιπροσωπεύουν την ομογενοποίηση του πολιτισμού" είπε ο σχεδιαστής εξηγώντας ότι "όλοι βλέπουν το ίδιο περιεχόμενο. Για αυτό που κάνω απαιτείται πολλή σκέψη και τα social media το υπεραπλουστεύουν".

Στο πρώτο τεύχος του Issue οι λάτρεις της μόδας και του οίκου θα μπορούν να δουν ένα νέο βίντεο της Missy Elliot για την επιτυχία της Hot Boyz, με τον Βρετανό σχεδιαστή να ελπίζει ότι όλοι "θα καθίσουν να το δουν όπως θα έβλεπαν μια ταινία".

Σύμφωνα με την Guardian, αυτή η στρατηγική προώθησης του ιταλικού οίκου έχει μεγάλη σημασία αφού το Instagram κάποτε είχε αντικαταστήσει τα περιοδικά μόδας και τώρα φαίνεται ότι γίνεται μια στροφή προς την αντίθετη κατεύθυνση. Το μόνο σίγουρο είναι πως με ό,τι κι αν κάνει ο Bottega Veneta έχει στραμμένα όλα τα βλέμματα της μόδας πάνω του κι αυτή τη φορά ίσως πολλοί ακόμα οίκοι τον ακολουθήσουν σε μια νέα εποχή επικοινωνίας της βιομηχανίας της μόδας με τον κόσμο.

BEST OF NETWORK