top article

Ο οίκος Louis Vuitton επέλεξε ένα ελληνικό νησί σαν σκηνικό της νέας καμπάνια του που εστιάζει στην παράδοση του οίκου στα ταξιδιωτικά είδη. Επιλέγοντας τέσσερις ονειρεμένους προορισμούς σε όλο τον κόσμο, η καμπάνια ξεκινά από την όμορφη Μήλο πριν ταξιδέψει στην Ιορδανία και τη Νορμανδία.

Με το φωτογραφικό βλέμμα της Viviane Sassen, η καμπάνια προσφέρει εικόνες που ξεδιπλώνουν το παιδί που κρύβουμε όλοι μέσα μας και είναι ελεύθερο σε ένα όμορφο κόσμο με πολλές δυνατότητες.

Η Μήλος, με την πλούσια ιστορία της, γίνεται ένας παιδότοπος εξερεύνησης για μια ομάδα μαθητών. Όπως αναφέρει ο οίκος "με την αθώα περιέργειά τους, οι σιλουέτες τους ξεπηδούν από το τοπίο για να εκφράσουν μια απεριόριστη αίσθηση αισιοδοξίας και ελευθερίας”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Η φωτογράφος Viviane Sassen εμπνευσμένη από τη δύναμη των ονείρων ξεκίνησε ένα ταξίδι όπου η φαντασία κάνει πτήσεις ανάμεσα στο παρελθόν, το παρόν και το μέλλον.

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>
window.addEventListener('message', function(event){ console.log("Message received from the child: " + event); });