May 2024
X

#30YEARSMF

30 years MF | 10 beauty trends που δεν υπήρχαν καν στα 90s - όμως αποτελούν hot τάσεις σήμερα

30 years MF | 10 beauty trends που δεν υπήρχαν καν στα 90s - όμως αποτελούν hot τάσεις σήμερα

Η Βίκυ Καγιά έχει κάνει ρεκόρ εξωφύλλων στα 30 χρόνια της Madame Figaro

Η Βίκυ Καγιά έχει κάνει ρεκόρ εξωφύλλων στα 30 χρόνια της Madame Figaro

Γιώργος Λάνθιμος | Όσα είχε αποκαλύψει στη Madame Figaro 20 χρόνια πριν

Γιώργος Λάνθιμος | Όσα είχε αποκαλύψει στη Madame Figaro 20 χρόνια πριν

30 years MF - 30 χρόνια ελληνικής δημιουργίας | H Μαριέττα Καρπαθίου θέλει το ergon Mykonos να ταξιδεύει υπερήφανα στις γκαρνταρόμπες ανά τον κόσμο

30 years MF - 30 χρόνια ελληνικής δημιουργίας | H Μαριέττα Καρπαθίου θέλει το ergon Mykonos να ταξιδεύει υπερήφανα στις γκαρνταρόμπες ανά τον κόσμο

30 Years MF | 6 μεγάλες fashion στιγμές από τα 30 χρόνια Madame Figaro

30 Years MF | 6 μεγάλες fashion στιγμές από τα 30 χρόνια Madame Figaro

30 Years MF | Ποιες ήταν οι τάσεις όταν κυκλοφορούσε το πρώτο τεύχος της Madame Figaro;

30 Years MF | Ποιες ήταν οι τάσεις όταν κυκλοφορούσε το πρώτο τεύχος της Madame Figaro;

Τα καλλυντικά που άντεξαν στο χρόνο

Τα καλλυντικά που άντεξαν στο χρόνο

1994 - 2024: Πώς ήταν η μόδα 30 χρόνια πριν;

1994 - 2024: Πώς ήταν η μόδα 30 χρόνια πριν;

Μόδα

Ο Κροκόδειλος της Lacoste φέρνει κοντά ανθρώπους από διαφορετικά backgrounds

14.07.2022
Ο Κροκόδειλος της Lacoste φέρνει κοντά ανθρώπους από διαφορετικά backgrounds Courtesy of Lacoste

Η νέα καμπάνια του οίκου Lacοste αποτυπώνει τις πιο απροσδόκητες συναντήσεις.

Μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες που μπορεί να αναγνωρίσει κανείς σ' ένα brand είναι να έχει κερδίσει την αποδοχή των πάντων ως ένα σημείο αναφοράς στο ντύσιμο και στην ιστορία της μόδας. Η Lacoste χάρη στον εμβληματικό της Κροκόδειλο, ένα σύμβολο που αναγνωρίζουν από μικρά παιδιά μέχρι μεγαλύτερες ηλικίες, ανήκει ακριβώς σ΄αυτή τη κατηγορία: των brands που φέρνουν κοντά ανθρώπους από διαφορετικά backgrounds και γενιές, που επιλέγουν να φορέσουν τον Κροκόδειλο τους με τον δικό τους, αυθεντικό τρόπο. Σ' αυτή ακριβώς τη δύναμη του Κροκόδειλου της Lacoste εστιάζει και η νέα καμπάνια, η οποία δημιουργεί εικόνες με τις πιο απροσδόκητες συναντήσεις: μία ώριμη κυρία κι ένας νεαρός στην ηλικία του εγγονού της, ένας skater κι ένα μικρό κορίτσι, ένα άνδρας και μία γυναίκα. Κοινός παρανομαστής στις εμφανίσεις τους; Φοράνε τα ίδια κομμάτια Lacoste. 

Μία φορά κι ένα καιρό ήταν ο "Κροκόδειλος"... 

Η επιλογή του κροκόδειλου ως εμπορικό σήμα της Lacoste είναι αλληλένδετη με την ιστορία του ιδρυτή της, και δημιουργού του iconic polo, René Lacoste. Ο πρωτοπόρος πρωταθλητής του τένις είχε το ψευδώνυμο "Ο Κροκόδειλος", που του αποδόθηκε από τους δημοσιογράφους της εποχής, εξαιτίας ενός στοιχήματος που έβαλε με τον προπονητή του πριν από έναν αγώνα το 1923: ο 19χρονος τότε Lacoste είχε δει μία βαλίτσα από δέρμα κροκόδειλου, την οποία ο προπονητής του υποσχέθηκε ότι θα τους την κάνει δώρο εφόσον νικούσε. Η ιστορία λέει ότι τελικά έχασε τον αγώνα, αλλά η αποφασιστικότητά του στο τερέν τού χάρισε το παρατσούκλι που έμελλε να γράψει τη δική του μοναδική σελίδα στον χώρο της μόδας, ως το σήμα κατατεθέν της εταιρείας που ξεκίνησε το 1933, τη La Société Chemise Lacoste, μαζί με τον André Gillier.

Διάβασε περισσότερα στο harpersbazaar.gr

BEST OF NETWORK