Σκεφτόμαστε ξανά το πώς αντιλαμβανόμαστε τη μόδα μέσα από μια συναρπαστική εμπειρία στην Εβδομάδα Μόδας της Κοπεγχάγης παρέα με το Persil.
Σύμφωνα με στοιχεία της Ευρωπαϊκής ένωσης, 5,8 εκατ. τόνοι κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων απορρίπτονται κάθε χρόνο. Αυτό αντιστοιχεί σε 11,3 κιλά ανά άτομο. Παράλληλα, κάθε 1 δευτερόλεπτο καίγεται ή θάβεται σε χώρο υγειονομικής ταφής ποσότητα ρούχων που αντιστοιχεί σε ένα γεμάτο φορτηγό. Τα παραπάνω είναι μονάχα μερικά από τα σοκαριστικά στοιχεία που πιστοποιούν ότι η μόδα, παρά τις προσπάθειες για βιωσιμότητα, παραμένει η δεύτερη πιο ρυπογόνος βιομηχανία του πλανήτη. Το πώς θα αρχίσουμε να το αλλάζουμε αυτό αποτέλεσε και τον πυρήνα της εκδήλωσης #RethinkNew, που διοργάνωσε το Persil ως επίσημος συνεργάτης της Εβδομάδας Μόδας της Κοπεγχάγης τον Αύγουστο που μας πέρασε.
Το Persil και η Εβδομάδα Μόδας της Κοπεγχάγης, που κάθε χρόνο δίνει τον τόνο του σκανδιναβικού στυλ, το οποίο παρακολουθούν και μιμούνται με θρησκευτική ευλάβεια οι fashionistas σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του πλανήτη, συνεργάζονται για να δώσουν το παράδειγμα για κοινωνικά και περιβαλλοντικά συνειδητή μόδα. Η Εβδομάδα Μόδας της Κοπεγχάγης διαχρονικά προσπαθεί να δείξει τον δρόμο προς το sustainability, γεγονός που δεν αποτελεί έκπληξη. Μια επίσκεψη στην πρωτεύουσα της Δανίας αρκεί για να δει κανείς ότι για τον πληθυσμό της σκανδιναβικής χώρας η βιωσιμότητα είναι τρόπος ζωής. Έτσι, η σύμπραξη με το Persil, που με καινοτόμες τεχνολογίες, οι οποίες διατηρούν τα χρώματα και τις ίνες ζωντανά για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, επιμηκύνει τη διάρκεια ζωής των ρούχων, είναι ένα match made in heaven.

Η ευαισθητοποίηση και η εκπαίδευση των καταναλωτών γύρω από τον τρόπο που αντιμετωπίζουμε τη μόδα είναι πλέον επιτακτικές, κάτι που το Persil γνωρίζει καλά. Γι’ αυτό και μας προσκάλεσε στο πιο sustainable και ανατρεπτικό catwalk, στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας της Κοπεγχάγης και του event #RethinkNew, αποκλειστικά με κομμάτια που πλύθηκαν και ανανεώθηκαν με Persil, είτε second hand είτε από εκείνα που παρέμεναν ξεχασμένα στα βάθη της ντουλάπας μας επειδή είχαν χάσει τη ζωντάνια τους.
Το Persil αναγνωρίζει ότι η βιώσιμη μόδα δεν είναι μια τάση της εποχής, αλλά ένα κίνημα που μπορεί πραγματικά να φέρει την αλλαγή. Το νούμερο ένα premium απορρυπαντικό για μαύρα και χρωματιστά είναι ο πιο δυνατός σύμμαχος που θα μπορούσαμε να έχουμε σε αυτή την προσπάθεια. Η νέα ενισχυμένη σύνθεση του Persil επαναφέρει τα χρώματα στα ξεθωριασμένα ρούχα σε μόλις 10 πλύσεις. Χάρη στη μοναδική φόρμουλα τριπλής δράσης, το Persil καθαρίζει απαλά τα ρούχα, ανανεώνει τα χρώματα και τις ίνες, ενώ αφήνει μια αίσθηση φρεσκάδας. Όλα τα παραπάνω δεν είναι απλά μια υπόσχεση. Το Persil φρόντισε να μας το δείξει έμπρακτα, ακόμα και κάτω από το μικροσκόπιο.

Πριν από το fashion show σε έναν τεράστιο εκθεσιακό χώρο με μεγάλα παράθυρα, που επέτρεπαν στο σκανδιναβικό φως να διαχέεται άπλετο, το Persil μας έβαλε στο βιώσιμο σύμπαν του. Εκεί είχαμε την ευκαιρία να εξετάσουμε κάτω από το μικροσκόπιο τη δράση της καινοτόμου τεχνολογίας Renew, του πυρήνα της ενισχυμένης σύνθεσης του Persil. Με τη βοήθεια των ειδικών είδαμε πώς πραγματικά μοιάζουν οι ίνες ενός ρούχου έπειτα από 10 πλύσεις με το κατάλληλο απορρυπαντικό από την πλήρη γκάμα του Persil.
Παρόλο που μέσω μιας σειράς κατατοπιστικών βίντεο κατανοήσαμε την τεχνολογία πίσω από τη δράση του Persil, επιμέναμε ότι κάποιο είδος μαγείας εμπλέκεται έτσι ώστε ένα πολυκαιρισμένο ρούχο να φαίνεται ξαφνικά σαν καινούριο. Ναι, το αποτέλεσμα είναι τόσο εντυπωσιακό! Σε ένα άλλο σημείο του δωματίου, το διαδικτυακό second hand κατάστημα Sellpy πρόσφερε στους καλεσμένους μια ποικιλία μεταχειρισμένων ρούχων ως πραγματικών it pieces μεταμορφώνοντας την εμπειρία σε shopping therapy.
Σειρά είχε το συναρπαστικό catwalk με την υπογραφή της Victoria Lee, στυλίστριας που ειδικεύεται στη βιωσιμότητα, τη συμμετοχή 15 influencers από 10 διαφορετικές χώρες και του Sellpy. Την Ελλάδα εκπροσώπησε το αγαπημένο μοντέλο και παρουσιαστής Γιώργος Καράβας ως brand ambassador του Persil δίνοντας δεύτερη ζωή σε ένα αγαπημένο παντελόνι της γκαρνταρόμπας του, το οποίο ανανέωσε με το Persil, ένα εντυπωσιακό second hand κιμονό και ένα πουκάμισο με ψυχεδελικό pattern, που ολοκλήρωσαν το boho look του.

Προτού η εκδήλωση απογειωθεί με ένα stylish πάρτι μόλις λίγα μέτρα από το άγαλμα της Μικρής Γοργόνας, η διεθνής ΜΚΟ Remake μας κάλεσε να συμμετέχουμε στην πρόκληση #NoNewClothes, μια παγκόσμια εκστρατεία που ενθαρρύνει τους ανθρώπους να απέχουν από την αγορά νέων ρούχων για 90 ημέρες. Χάρη στο νέο Persil με τη φόρμουλα τριπλής δράσης, αυτό είναι πλέον παιχνιδάκι κι ας φάνταζε μέχρι πρότινος αδύνατο. Γιατί τα ρούχα σου δε χρειάζεται να είναι πάντα καινούρια, αρκεί να τα φροντίζεις με Persil.