October 2025
X

Full Moon Dinner by MF

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

30 years MF - 30 χρόνια ελληνικής δημιουργίας | H Ελεάννα Ταμπούρη του Nevro Blazer σχεδιάζει σακάκια για τη σύγχρονη γυναίκα

Με αφορμή τον εορτασμό 30 χρόνων Madame Figaro, εξερευνούμε τα τελευταία 30 χρόνια ελληνικής μόδας μέσα από το έργο και τα λόγια καθιερωμένων και ανερχόμενων Ελλήνων σχεδιαστών.

30 years MF - 30 χρόνια ελληνικής δημιουργίας | H Ελεάννα Ταμπούρη του Nevro Blazer σχεδιάζει σακάκια για τη σύγχρονη γυναίκα

"Το σακάκι είναι ένα σύμβολο δυναμισμού και ευελιξίας". Η Ελεάννα Ταμπούρη, ιδρύτρια και Creative Director του Nevro Blazer, ξεκίνησε την ενασχόλησή της με τη μόδα εστιάζοντας σ' ένα κομμάτι της γυναικείας γκαρνταρόμπας που αρέσει πολύ και στην ίδια: το σακάκι. Το λανσάρισμα του Nevro Blazer στην ελληνική αγορά έγινε στη διάρκεια του δεύτερου κύματος της πανδημίας, τον Δεκέμβριο του 2020, και η πρώτη μεγάλη στιγμή για το brand δεν άργησε να έρθει: η capsule συλλογή "Thourios", που κυκλοφόρησε δυο μήνες μετά το λανσάρισμά του, με αφορμή τους εορτασμούς για τα 200 χρόνια από την ελληνική επανάσταση, χάρισε το πρώτο best seller κομμάτι Nevro Blazer, το "Evzon". Για πολλούς από εμάς, αυτή ήταν και η στιγμή γνωριμίας με το brand: το "Evzon" blazer που είδαμε να φοράει η πρόεδρος της επιτροπής  "Ελλάδα 2021", Γιάννα Αγγελοπούλου. Ακολούθησαν και άλλα best seller σακάκια, όπως το iconic "Morpho", και το Nevro Blazer ξεκινάει δυναμικά την πορεία του καταφέροντας σε σύντομα διάστημα από την έναρξη της λειτουργίας του να γίνει ένα από τα πιο επιτυχημένα ελληνικά monobrands. 

Η επιτυχία του δεν είναι ανεξάρτητη από την επιμονή, το πείσμα και την αγάπη που βάζει η Ελεάννα Ταμπούρη. Με έδρα τη Νάουσα της Ημαθίας, τόπο καταγωγής της, και τη Θεσσαλονίκη, όπου βρίσκεται το στούντιο, η Ελεάννα αισθάνεται ότι η απόσταση που τη χωρίζει από την πρωτεύουσα, εκεί που θεωρούμε ότι έχει κανείς εύκολη πρόσβαση στα πάντα, δεν βάζει περιορισμούς στα όνειρά της. Εξάλλου, σήμερα οι δημιουργοί έχουν την τεράστια πλατφόρμα των Social Media και το Internet για να επικοινωνήσουν τη δουλειά τους, επισημαίνει. 

Συνομιλώντας μαζί της, αντιλαμβάνεται κανείς πόσο ξεκάθαρα έχει στο μυαλό της αυτό που θέλει να είναι το Nevro Blazer, τις προκλήσεις που έχει το επιχειρείν στη μόδα στην Ελλάδα, αλλά και τους στόχους της για το εξωτερικό. Το Nevro Blazer έχει παρουσία στην αγορά του Μιλάνου, εκεί που η Ελεάννα Ταμπούρη, βρέθηκε για σπουδές στα ξενοδοχειακά αλλά έγινε ο τόπος που της έδωσε το κίνητρο για να ασχοληθεί με τη μόδα.

"Έχω ένα τεράστιο αρχείο με περιοδικά μόδας, τα μαζεύω από παιδί", θα μου πει κάποια στιγμή. "Το μικρόβιο για τη μόδα ήταν εκεί, αλλά δεν το είχαν αναγνωρίσει τότε ούτε εγώ η ίδια". Αυτό το "μικρόβιο" βρήκε τελικά τον δρόμο του για τη δημιουργία ενός brand που δύσκολα μπορείς να αγνοήσεις. Το σακάκι, εξάλλου, είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει στη γυναικεία γκαρνταρόμπα. Και η Ελεάννα Ταμπούρη του Nevro Blazer το γνωρίζει - και το κάνει- καλά. 

 

Nevro Blazer
Courtesy of Nevro Blazer

 

- Πώς ξεκίνησε η ενασχόλησή σου με τη μόδα; Ξέρω ότι το background σου είναι τα οικονομικά και οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. 

Σπούδασα Διοίκηση Επιχειρήσεων και το μεταπτυχιακό μου ήταν στα ξενοδοχειακά καθώς υπάρχει μια οικογενειακή επιχείρηση. Αλλά η διαμονή μου στην Ιταλία, και συγκεκριμένα στο Μιλάνο, όπου βρέθηκα για σπουδές, με βοήθησε να πάρω την απόφαση να ασχοληθώ με τη μόδα. Πάντα το ήθελα, αλλά δεν είχα το κίνητρο. Η ζωή μου στο εξωτερικό, μου έδωσε το κίνητρο που αναζητούσα. Χωρίς προϋπηρεσία ή ακαδημαϊκές σπουδές, βρήκα ένα προϊόν που μου αρέσει, το σακάκι. Το σακάκι είναι ένα κομμάτι που φοριέται σχεδόν όλο τον χρόνο – εκτός από τους πολύ ζεστούς μήνες, που και γι' αυτούς έχουμε τα λινά, τα πετσετέ κ.ο.κ. Επίσης, είναι ένα κομμάτι που φοριέται όλη τη μέρα, από το πρωί ως το βράδυ. Οπότε εντόπισα ότι εδώ υπάρχει μία αγορά για να ξεκινήσω.

-Αυτή ήταν η επόμενη ερώτηση μου: γιατί εστίασες στο blazer;

Ήθελα ένα monobrand για να μπορέσω να επικεντρωθώ σ' ένα είδος και να γίνουμε, με την ομάδα, καλοί σ' αυτό. Η πρόκληση βρίσκεται στο ότι το σακάκι είναι το πιο δύσκολο κομμάτι μιας γκαρνταρόμπας για να φτιαχτεί. Σκέψου ότι μπορεί να είναι πιο εύκολο να φτιάξεις ένα νυφικό από ένα σακάκι. Και προσωπικά, με δελεάζει κάτι που είναι δύσκολο. Με το εύκολο βαριέμαι. Επίσης, όπως ήδη ανέφερα, μ' αρέσουν πάρα πολύ τα σακάκια.

-Τι συμβολίζει για σένα ένα blazer;

Συμβολίζει ένα status, μία σοβαρότητα, ένα δυναμισμό. Ο τρόπος που μπορείς να το φορέσεις, είτε με φόρμες είτε σ' ένα black tie attire, δείχνει πόσο ευέλικτο είναι. Είναι ένα σύμβολο ευελιξίας. Μπορεί να μεταμορφωθεί σε οτιδήποτε θέλεις, για οποιαδήποτε περίσταση. Αυτό ταιριάζει και με τον δικό μου χαρακτήρα, τις διάφορες πλευρές μου. Το σακάκι αντιπροσωπεύει κι ένα δικό μου κομμάτι.

-Πότε ξεκίνησε το brand σου και ποια ήταν η πρώτη μεγάλη επιτυχία; 

Ξεκίνησε το 2021, εν μέσω πανδημίας, με τη συλλογή Find your Self, που φιλοξενούσε κάποια color block κομμάτια και κάποια βασικά κομμάτια της γκαρνταρόμπας, τα οποία έχουμε κρατήσει και στη μόνιμη συλλογή. Λίγο μετά, με αφορμή τους εορτασμούς για τα 200 χρόνια από την ελληνική επανάσταση, δείξαμε την capsule συλλογή Thourios και παρόλο που αυτή τη συλλογή την κάναμε γιατί θέλαμε να είμαστε παρόντες σε μια τόσο σημαντική στιγμή για την Ελλάδα, από αυτή βγήκε το best seller κομμάτι μας, το σακάκι Evzon. Στη νέα συλλογή Anti- Diva επανασχεδιάστηκε με νέο πατρόν, και τώρα έχουμε το Puzzle, που είναι η συνέχειά του.

Nevro

Γιάννα Αγγελοπούλου
ΑΠΕ-ΜΠΕ

Η Γιάννα Αγγελοπούλου φοράει το σακάκι "Evzon" του Nevro Blazer 

 

-Ποιες οι προκλήσεις του να ασχολείσαι δημιουργικά και επιχειρηματικά με τη μόδα στην Ελλάδα; Και πόσο πιο δύσκολο αυτό το κάνει η απόσταση από την πρωτεύουσα;

Εμείς βρισκόμαστε και στη Νάουσα και στη Θεσσαλονίκη. Πλέον, οι προκλήσεις δεν είναι τόσο μεγάλες γιατί έχεις το Internet και τα Social Media, τα οποία ενώνουν τα πάντα. Το να μη βρίσκομαι στην πρωτεύουσα για μένα μπορεί να είναι ένα πρόβλημα, αλλά πολύ μικρότερο από το να μην είμαι,  ας πούμε, στο Μιλάνο – όπου ως brand έχουμε παρουσία στην εκεί αγορά.

Θεωρώ ότι πλέον οι μικροί και οι μεγάλοι παίκτες έχουν στην διάθεσή τους την ίδια αρένα, και οι μικρότεροι έχουμε ευκαιρίες που οι παλαιότεροι σχεδιαστές μπορεί να μην τις είχαν. Μπορεί να είσαι μεγάλος και να κάνεις μια καμπάνια που δεν θα πάει καλά, και μπορεί να είσαι μικρός και να κάνεις κάτι, να γίνει viral και να πάρεις μεγαλύτερο Return on Investment. Το να είσαι σε κάποια απόσταση μπορεί να σου κοστίζει σε κάποιες ευκαιρίες- δεν είσαι κοντά σε επώνυμους, δεν μπορούν οι πελάτες να κάνουν fitting στα ρούχα ή να δουν τα προϊόντα από κοντά- αλλά, από την άλλη, δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Υπάρχει μια μέση λύση, έχεις τα συν και τα πλην.

-Πόσο δύσκολο είναι να κάνεις handmade σε μια εποχή που κυριαρχούν οι γρήγορες τάσεις και το fast fashion; Ποια είναι η δύναμη του χειροποίητου;

Εμείς έχουμε RTW συλλογή που ακόμα γίνεται στο στούντιο μας. Αλλά ακόμα κι αν περάσουμε σε μεγαλύτερη παραγωγή, σε εργοστάσιο, το σακάκι έχει τόσο πολλά τμήματα στην κατασκευή του που πρέπει ούτως ή άλλως να αντιμετωπιστεί χειροποίητα. Το χειροποίητο σακάκι πάντα θα υπάρχει γιατί είναι το συγκεκριμένο προϊόν που είναι έτσι. Το να προσφέρεις και bespoke, εμένα προσωπικά μου εμπνέει έναν ρομαντισμό, γιατί ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να αποκτήσει κάτι πολύ προσωπικό. Αυτό είναι ένα value for money διαφορετικό, μία εμπειρία. Το να σου ανήκει κάτι που ξέρεις ότι έγινε για σένα, στα μέτρα σου, αποκτά άλλη αξία και το φροντίζεις περισσότερο. Όχι γιατί το πλήρωσες πολύ περισσότερο, αλλά όταν το έχεις φτιάξεις ο ίδιος ή το έχεις παραγγείλει σ' ένα δημιουργό να στο φτιάξει για να αντιπροσωπεύει εσένα, αμέσως αποκτά μεγαλύτερη συναισθηματική αξία. 

Nevro Blazer
Courtesy of Nevro Blazer

Συλλογή "Anti- Diva"

-Ο κόσμος επιστρέφει στο χειροποίητο;

Βλέπω τον κόσμο να αναζητά το ένα και καλό. Όχι μόνο στην αγορά του ρούχου, γενικότερα. Βλέπεις ότι οι μεγάλοι Όμιλοι και τα brands πολυτελείας σημειώνουν διαρκώς πτώση στις πωλήσεις τους. Τα προϊόντα τους έχουν αποκτήσει μεγάλη υπεραξία. Οι περισσότεροι οίκοι ανήκουν πια σε δυο – τρία ισχυρά groups και βλέπουμε να μοιάζουν τα προϊόντα μεταξύ τους. Συναντάς μία τάση σ' ένα brand και μετά τη βλέπεις διαφοροποιημένη σε ένα άλλο. Τον καταναλωτή που θα επενδύσει κάποια χρήματα, αυτή η κατάσταση τον έχει απογοητεύσει. Αυτό είναι το feedback που παίρνω όταν ρωτάω κι εγώ κάποιους πελάτες.

Οπότε, κάποιος που θέλει να επενδύσει ένα ποσό για μια τσάντα, ας πούμε, μπορεί πλέον να θέλει να δώσει κάτι λιγότερο για μια τσάντα που θα έχει μόνο αυτός. Δεν θέλει να πάρει ένα προϊόν με μεγαλύτερη αξία που θα το δει παρόμοια σε άλλο brand. Η παρθενογένεση και η μοναδικότητα είναι μεγαλύτερο πλεονέκτημα στα brands από το να επαναλαμβάνουν trends που υπάρχουν στην αγορά αυτή τη στιγμή.

Ο κόσμος θέλει να επενδύσει σε ένα κομμάτι που είναι καλό και να το κρατήσει για πάντα.

-Πού αντλείς την έμπνευση για τις συλλογές σου;

Εξαρτάται. Η πιο πρόσφατη συλλογή, που έχει τον τίτλο Anti-Diva, εστιάζει στη γυναίκα που θέλω να φοράει το Nevro Blazer. Όλη η καμπάνια στηρίζεται σ' αυτό: είναι μια γυναίκα που συνδυάζει το σακάκι της με αθλητικά, μετά πάει στη δουλειά με το ίδιο σακάκι, μετά θα τη δεις να το φοράει στη βόλτα της ή ακόμα και όταν θα πάει βόλτα τον σκύλο. Είναι η αποδόμηση της femme fatale, είναι η γυναίκα που έχει να κάνει χιλιάδες πράγματα ταυτόχρονα και μπορεί να φορέσει το ίδιο κομμάτι σ' ένα business meeting, αλλά και σε μια στιγμή που θα είναι ο εαυτός της, που θα πάει σινεμά ή για να φάει μπεργκερ.

Nevro Blazer
Courtesy of Nevro Blazer

To "Puzzle" από τη νέα συλλογή είναι η συνέχεια του "Evzon"

-Μου περιγράφεις τη γυναίκα του σήμερα...

Ακριβώς! Έτσι, δεν είμαστε οι γυναίκες όλη μέρα; Θέλουμε να είμαστε ωραία ντυμένες από την ώρα που θα πάμε στη δουλειά και μετά που θα συνεχίσουμε για να πάμε για φαγητό ή ποτό.

-Η γυναίκα που φοράει Nevro Blazer ποια είναι;

Αυτή ακριβώς που σου περιέγραψα πριν. Δεν ακολουθεί τα μαζικά trends, έχει πολύ δυνατή προσωπικότητα και στέκεται μόνη της. Όπως δηλαδή θέλω να είναι και το δικό μου προϊόν. Μου το λένε και οι πελάτισσές μου "τις αναγνωρίζουμε αμέσως τις δημιουργίες σου". Έδωσα βαρύτητα στο σχέδιο και την ποιότητα ώστε το προϊόν μου να μιλάει χωρίς να χρειαστεί να μιλάω εγώ. Το ίδιο είναι και η γυναίκα που φοράει Nevro Blazer: δεν χρειάζεται να συστηθεί η ίδια, γίνεται αντιληπτή η προσωπικότητά της μέσα από το ρούχο που φοράει. 

-Πού προμηθεύεσαι τα υλικά σου και πού γίνεται η κατασκευή των ρούχων;

Η κατασκευή γίνεται εδώ στην Ελλάδα, στο στούντιο στη Θεσσαλονίκη. Για τα υλικά κάνω μεγάλη έρευνα σε εκθέσεις υφασμάτων. Χρησιμοποιούμε βαμβακερά υφάσματα από Πορτογαλία, εξαιρετικό βελούδο από Ιταλία, εμπιστεύομαι τους καλύτερους των καλυτέρων. Γιατί δεν θέλω να υπάρχει κανένα ψεγάδι, να μην έχει κανένα πρόβλημα η πελάτισσα. Και για χαρεί η ίδια το σακάκι που θα φορέσει, και για να το περάσει μετά στην επόμενη γενιά, την κόρη της.

-Μπορείς να ξεχωρίσεις αγαπημένη σου συλλογή ή κομμάτι από τις συλλογές σου;

Είναι σαν να μου ζητάς να ξεχωρίσω τα παιδιά μου. Δεν γίνεται. Κάθε μία συλλογή έχει κάτι δικό της. Ο Thourios μου άρεσε γιατί ήταν η στιγμή τέτοια, η συλλογή I tell the stars about you μου άρεσε γιατί η καμπάνια έγινε μ' ένα φανταστικό φωτογράφο, τον Szilveszter Mako, σε στούντιο στο Μιλάνο και είχε αναγεννησιακό χαρακτήρα. Η τελευταία συλλογή Anti-Diva έχει μια απλοϊκότητα, η οποία σε κερδίζει αμέσως. Κάθε μια έχει τον δικό της χαρακτήρα και την αγαπώ γι' αυτό που είναι.

NEVRO BLAZER
Courtesy of Nevro Blazer

Φωτογραφία από την καμπάνια της συλλογής "I tell the stars about you"

-Μου είπες πριν ότι έχεις παρουσία στην αγορά του Mιλάνου... 

Ναι, έχω πελατολόγιο στο Μιλάνο, έχω μαγαζιά στα οποία δίνω κομμάτια, έχω σχέσεις με buyers, πηγαίνω σε events. Γενικά, έχω ένα κύκλο που έχω χτίσει τα τελευταία χρόνια και συνεχίζω να τον μεγαλώνω.

-Η ελληνική μόδα είναι ανταγωνιστική στο εξωτερικό;

Θεωρώ ότι μπορεί να γίνει. Αν πάει με τους κανόνες του εξωτερικού, αν μπορεί να αντέξει τους ρυθμούς του. Όπως είπα νωρίτερα, η αρένα είναι μία για όλους, αλλά πρέπει να μπορείς να αντέξεις δίπλα στους μεγάλους. Και οικονομικά και σαν ομάδα. Να ακολουθείς τους γρήγορους ρυθμούς, να είσαι πιστός στο calendar, στις συλλογές που βγάζεις. Για να καταλάβεις, η συλλογή που βλέπετε εσείς τώρα έχει παρουσιαστεί στους buyers έξι μήνες νωρίτερα.

Όλα αυτά χρειάζονται πολύ καλή οργάνωση και συνέπεια, και να μπορείς να είσαι και βιώσιμος οικονομικά. Γιατί πέρα από τη δημιουργία που τη βλέπει ο κόσμος, το υπόλοιπο, αυτό που δεν φαίνεται, είναι το κομμάτι του επιχειρείν. Πρέπει να το κάνω αυτό το "παιδί" βιώσιμο και επιτυχημένο.Το δημιουργικό κομμάτι έρχεται παράλληλα σ' αυτό. 

Nevro Blazer
Courtesy of Nevro Blazer
Συλλογή "Anti- Diva"

-Οι μεγαλύτερες προκλήσεις του επιχειρείν στη μόδα, ιδίως την Ελλάδα;

Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι να βρεις την ταυτότητά σου. Και για να έχεις ξεκάθαρη ταυτότητα, πρέπει να έχεις πολύ ξεκάθαρο τι πας να κάνεις, πώς θα το κάνεις, τι στόχους έχεις για τρεις μήνες, έξι μήνες, ένα χρόνο ακόμα και έξι χρόνια μπροστά. Να προσαρμόζεσαι στις αλλαγές, αλλά να μην παρεκκλίνεις από την ταυτότητά σου. Το "τώρα βγάζω σακάκι, αλλά δεν μου πήγαν καλά και θα το γυρίσω σε βραδινό φόρεμα", δεν λειτουργεί. Πρέπει να να μείνεις πιστός στο DNA του brand σου και σ' αυτό που πας να κάνεις. Νομίζω ότι στην πορεία αν κάτι ανταμείβεται, είναι η αυθεντικότητα. Πόσο αυθεντικός είναι κάποιος στην επιχείρησή του και στο προϊόν που βγάζει.

Οι προκλήσεις, γενικά, είναι άπειρες. Οι συνθήκες δεν είναι εύκολες, από το να βρεις την αγορά σου και να τα καταφέρεις τις πωλήσεις. Τα brands είναι πάρα πολλά, τη μία μέρα ανοίγουν τόσοα, και την άλλη κλείνουν άλλα τόσα. Το θέμα είναι να αντέξεις.

-Έχεις σκεφτεί να μεγαλώσεις τη συλλογή σου; Να προσθέσεις κι άλλα κομμάτια πέρα από το blazer; 

Από την πρώτη στιγμή, υπήρχε η σκέψη ότι το Nevro θα σημαίνει ζωή. Θα σημαίνει lifestyle. Το σακάκι θα είναι πάντα ο κορμός, αλλά κοντά στο σακάκι όλοι αναζητούν και το παραπλήσιο. Γενικότερα, όποια κίνηση κι αν κάνω, θέλω να σημαίνει ζωή. Αν κάνω κάτι διαφορετικό κάποιες φορές, δεν σημαίνει ότι δεν θα είναι το σακάκι το επίκεντρο. Αυτό που θέλω να βγάλει το brand προς τα έξω είναι ένας δυναμισμός και παράλληλα ένας ρομαντισμός. 

Nevro Blazer
Courtesy of Nevro Blazer

To "Blue Morpho" είναι ένα από τα best seller των συλλογών Nevro Blazer

-Πώς προέκυψε το όνομα του brand;  

Είναι διττός ο λόγος. Από τη μία, επέλεξα να δουλέψω πάνω στο σακάκι που είναι βασικό κομμάτι της γκαρνταρόμπας όπως είναι οι νευρώνες στο σώμα. Αυτή είναι η ουσία. Και από την άλλη, υπάρχει μια ωραία ιστορία: όταν ήμουν σκιερ, ο μπαμπάς μου έλεγε να μπαίνω στην πίστα με νεύρο και να βγάζω τον αγώνα. Οπότε αυτό το νεύρο υπήρχε στα αφτιά μου πολύ καιρό. 

-Πώς βρίσκεις το στιλ των Ελληνίδων; 

Οι Ελληνίδες είναι και minimal και maximal. Είναι ευέλικτες. Θα αναγνωρίσουν την ευκαιρία και καλό προϊόν. Τις θεωρώ καλοντυμένες. Είναι εντυπωσιακές μεσογειακές γυναίκες. Μ' αρέσουν οι Ελληνίδες γιατί έχουν μια αυθεντικότητα και βγάζουν προσωπικότητα στο ντύσιμο τους. 

-Τι ζητάνε οι γυναίκες που απευθύνονται στο brand σου; 

Συνήθως, θα μας ζητήσουν κάτι πιο custom. Σαν Ελληνίδες έχουμε ένα συγκεκριμένο σωματότυπο οπότε συχνά μου ζητούν να προσαρμόσουμε το κομμάτι για τους ταιριάζει καλύτερα. Ως προς τις επιλογές τους, συνήθως θα διαλέγουν μίνιμαλ σχέδια, που μπορούν να φορέσουν σε πολλές περιπτώσεις στην καθημερινότητά τους. Αποφεύγουν τα πιο τολμηρά και statement που θα φορέσεις σε μία περίπτωση, θα προτιμήσουν να επενδύσουν σε ένα κομμάτι που καλύπτει πολλές ανάγκες. 

Ελεάννα Ταμπούρη Nevro Blazer

H Ελεάννα Ταμπούρη 

-Θυμάσαι την πρώτη φορά που έπεσε στα χέρια σου το Madame Figaro; 

Το αρχείο που έχω με γυναικεία περιοδικά μόδας μπορεί να μου το ζητήσεις για αξιοποίηση! Πάντα κρατούσα τα περιοδικά μόδας που αγόραζα, από το δημοτικό, και τώρα καταλαβαίνω γιατί. Έχω πάρα πολλά περιοδικά, και συλλεκτικά, και μάλιστα από πολλά λείπουν σελίδες που τις έκοβα και έκανα κολάζ. Το μικρόβιο υπήρχε από πολύ νωρίς, και δεν το είχαν αναγνωρίσει ούτε εγώ η ίδια

-Μία ευχή για το Madame Figaro 

Να τα φτάσετε στα 330 και τα 3.300! 

Nevro Blazer
Courtesy of Nevro Blazer

Συλλογή "Anti-Diva"

 

nevroblazer.com

Instagram: nevro_blazer