September 2025
X

Full Moon Dinner by MF

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Μία Ελληνίδα στο Net-a-Porter | Η Buying Manager Lydia Zacharis μιλά για τις τάσεις του 2025, τις έξυπνες αγορές μόδας και το στιλ

Μία διαφορετική οπτική στον κόσμο της μόδας μέσα από την πορεία της Lydia Zacharis.

Μία Ελληνίδα στο Net-a-Porter | Η Buying Manager Lydia Zacharis μιλά για τις τάσεις του 2025, τις έξυπνες αγορές μόδας και το στιλ

Είναι Ελληνίδα, αλλά δεν έχει μεγαλώσει στη χώρα μας. Αγάπησε τον κόσμο της μόδας μέσα από τα περιοδικά και το στιλ της γιαγιάς της, η οποία ήταν αεροσυνοδός και γυρνούσε όλο τον κόσμο. Οι γονείς της φρόντισαν να της διδάξουν τον ελληνικό πολιτισμό και η ίδια πέρασε κάποιους μήνες στην Αθήνα. Ο λόγος για τη Lydia Zacharis ,η οποία είναι Buying Manager στο Net-a-Porter

Όσο ενδιαφέρον είναι λοιπόν να συνομιλούμε με σχεδιαστές άλλο τόσο είναι να ανοίγουμε συζήτηση με ανθρώπους που ασχολούνται εις βάθος με τον κόσμο της μόδας με έναν διαφορετικό τρόπο τρόπο, πιο business wise. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα άλλωστε που συγκεντρώνουν luxury οίκους μόδας και brands μάς προσφέρουν την ευκαιρία να βρίσκουμε εύκολα συγκεκριμένες τις διασημότερες τάσεις της μόδας για την εκάστοτε σεζόν. Μας βοηθούν να ανακαλύψουμε, αλλά και να εξελίξουμε το στιλ μας, διαμορφώνουν με κάποιον τρόπο τις αγοραστικές επιλογές μας και μας εκπαιδεύουν να γίνουμε πιο συνειδητοί καταναλωτές. 

Σε μία προσπάθεια να αποκωδικοποιήσουμε καλύτερα τη μόδα και το προσεγμένο στιλ, τις τάσεις και τη δημιουργία της πολυπόθητης capsule wardrobe, συνομιλήσαμε με τη Lydia Zacharis. Ας την γνωρίσουμε καλύτερα. 

Αρχικά, θα ήθελες να μας πεις κάποια πράγματα για εσένα; Μεγάλωσες στην Ελλάδα; Πώς προέκυψε η μετακόμιση στο εξωτερικό;

Στην πραγματικότητα δεν έχω ζήσει ποτέ στην Ελλάδα. Γεννήθηκα στο εξωτερικό, στο μικρό Λουξεμβούργο, όπου οι γονείς μου μετακόμισαν για δουλειά. Επισκεπτόμασταν τακτικά την Αθήνα και τα νησιά και περνούσαμε τα καλοκαίρια μας εδώ. Είχα επίσης την τύχη να βρίσκομαι στην Αθήνα κατά τη διάρκεια κάποιων λιγότερο αυστηρών μηνών της πανδημίας και τότε κατάφερα πραγματικά να γνωρίσω την πόλη και την εκπληκτική ομορφιά της. Οι γονείς μου ήταν πολύ πρόθυμοι να μεγαλώσουμε με ελληνικές πολιτιστικές αναφορές και μας εξέθεσαν σε ελληνικές ταινίες από τη χρυσή εποχή του 1950 και του 1960, σύγχρονη μουσική, πολλά βιβλία και παραδόσεις, ώστε κανείς να μην μπορεί να καταλάβει όταν με συναντά ότι δεν μεγάλωσα στην Ελλάδα.

Ποια είναι η πρώτη ανάμνηση που έχεις από τον κόσμο της μόδας; Ονειρευόσουν πάντα να ασχοληθείς;

Η πρώτη μου ανάμνηση από τον μαγευτικό κόσμο της μόδας ήταν οι ατελείωτες ώρες που περνούσα ξεφυλλίζοντας περιοδικά, τα οποία έπαιρνα κάθε μήνα θρησκευτικά, τόσο ελληνικά όσο και ξένα. Ήμουν εμμονική με τα άρθρα για τα ρούχα, τους δημιουργούς τους και την ιστορία των εμπορικών σημάτων και φύλαγα τις αγαπημένες μου σελίδες, συχνά κάνοντας κολάζ από αυτές.

Στην πραγματικότητα το άτομο που ενέπνευσε αυτό το πάθος και το ενθάρρυνε, ξεκινώντας τη συνήθεια του διαβάσματος περιοδικών και αγοράζοντάς μου πολλά ρούχα και αξεσουάρ, ήταν η γιαγιά μου. Ήταν κόρη ενός επιζώντα από την καταστροφή της Σμύρνης και έπρεπε να ξεκινήσει από το μηδέν. Ήταν μάλιστα μία από τις πρώτες αεροσυνοδούς που προσέλαβε η Olympic Airlines. Αυτές ήταν οι ένδοξες μέρες της ιδιοκτησίας του Αριστοτέλη Ωνάση, όταν οι στολές σχεδιάζονταν από τον Pierre Cardin. Είχε τις πιο συναρπαστικές ιστορίες από τα ταξίδια της και άρχισε να συλλέγει όμορφα αντικείμενα από όλο τον κόσμο, φέρνοντάς τα πίσω στην Αθήνα και έτσι ήταν πάντα μπροστά από την εποχή της όσον αφορά τις τάσεις.

Πώς προέκυψε η συνεργασία με το Net-a-Porter; Θα μπορούσες να μας περιγράψεις τι περιλαμβάνει η θέση του Buying Manager; Ποια είναι η σημαντικότερη δεξιότητα που χρειάζεται να έχει κανείς;

Όταν ήμουν φοιτήτρια Οικονομικών στο Λονδίνο, άρχισα να χρησιμοποιώ το Net-a-Porter (ή μάλλον το αδερφάκι του με τις πιο προσιτές τιμές εκείνη την εποχή, το The Outnet) και ενθουσιάστηκα απόλυτα με την ιδέα να έχω έναν εικονικό, μοναδικό προορισμό για high-end, μοντέρνα αντικείμενα από τόσες διαφορετικές μάρκες. Εκείνη την εποχή, το ξεκίνημά του επικεντρώθηκε στο να προσφέρει ένα περιοδικό μόδας που θα σε βοηθά να ψωνίσεις, οπότε ήταν μια φυσική εξέλιξη για μένα να το αγαπήσω.

Έτσι, αποφάσισα ότι, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, έπρεπε να δουλέψω για αυτήν την πρωτοποριακή, παγκόσμια πλατφόρμα και λίγα χρόνια αργότερα, κατάφερα να ενταχθώ σε αυτήν ως Assistant Buyer εκείνη την εποχή, μετά από μια σύντομη θητεία στο πολύ πολυτελές πολυκατάστημα Harrods.

Περνώντας αρκετά χρόνια, είμαι τώρα Buying Manager και επιβλέπω μια ομάδα brands, σε όλες τις κατηγορίες, όσον αφορά τη στρατηγική αγορών (που περιλαμβάνει την επιλογή των brands και προϊόντων, τους προϋπολογισμούς, τις αποκλειστικές πωλήσεις, τις ποσότητες και τα μεγέθη), μια ομάδα Buyers και τις σχέσεις με τα brands.

Ως Buyer, είσαι σαν έμπορος. Ουσιαστικά διαχειρίζεσαι ένα χαρτοφυλάκιο όπου πρέπει να αποφασίζεις κάθε σεζόν πώς να διαθέσεις καλύτερα τον προϋπολογισμό σου τόσο σε υπάρχουσες όσο και σε νέες μάρκες για να προσφέρεις την πιο ενδιαφέρουσα επιλογή, να ικανοποιήσεις, να ενθουσιάσεις και να εμπνεύσεις τον πελάτη σου και, στη συνέχεια, να αυξήσεις τις πωλήσεις. Πρέπει να έχεις μια πολύ αναλυτική πλευρά καθώς αναλύεις συνεχώς τα πρότυπα πωλήσεων και τα δεδομένα, αλλά και μια δημιουργική, οραματική, καθώς εργάζεσαι σε ένα συναισθηματικό, διαισθητικό και προοδευτικό περιβάλλον. Έτσι, πρέπει να έχεις συνεχώς τον παλμό της κουλτούρας και να προβλέπεις τι θα είναι δημοφιλές και τι δεν θα έχει πλέον απήχηση. Υπάρχει λοιπόν ένα μεγάλο ευρύτερο ψυχολογικό, πολιτιστικό και μακροοικονομικό στοιχείο σε αυτή τη δουλειά.

Ποιες πιστεύεις πως είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις που έχεις αντιμετωπίσει από τη θέση που βρίσκεσαι; Και ποια είναι η πιο αξέχαστη, μέχρι στιγμής, εμπειρία που έχεις βιώσεις ως Buying Manager; Με ποιον τρόπο επιλέγετε τα brands και τα items που θα είναι προσβάσιμα στο Net-a-Porter;

Η επιλογή των brands και των προϊόντων που διαθέτουμε είναι πολυεπίπεδη. Όσον αφορά στα brands, έχουμε ήδη έναν μεγάλο και ποικίλο κατάλογο καταπληκτικών συνεργατών τόσο σε πολύ πολυτελές όσο και σε πιο προσιτό, premium επίπεδο. Φυσικά κρατάμε τα μάτια μας ανοιχτά για οτιδήποτε νέο και ενδιαφέρον, αλλά πρέπει να είμαστε εξαιρετικά επιλεκτικοί με τα λίγα νέα brands που εντάσσουμε. Μερικά από τα κριτήρια είναι μια σαφής και μοναδική ταυτότητα και USP, προϊόντα που δείχνουν φρέσκα και διαφορετικά από αυτά που έχουμε ήδη στον ιστότοπο, κάτι που καλύπτει ένα κενό ή τάση που βλέπουμε στην αγορά και το οποίο έχει τη δυνατότητα να έχει παγκόσμια απήχηση μακροπρόθεσμα. Μια προσεκτική γκάμα, διανομή, τιμολόγηση και στρατηγική μάρκετινγκ είναι επίσης πολύ σημαντικά.

Η επιλογή των προϊόντων βασίζεται σε έναν συνδυασμό λεπτομερούς ανάλυσης (τι πουλάει και τι όχι για κάθε brand, ποια κατηγορία, υφάσματα, σχήματα, τιμές κ.λπ.), εποχικότητας (πότε αγοράζουν οι πελάτες τι), διαίσθησης και εκπαιδευμένης επίγνωσης του πού πηγαίνουν οι τάσεις της αγοράς και τι θα θέλουν να φορέσουν οι γυναίκες σε έξι μήνες από τώρα, καθώς και συναισθήματος, προφανώς και του καλού γούστου.

Στα σχεδόν 15 χρόνια εμπειρίας μου στο Buying, έχω βιώσει πολλές αξέχαστες στιγμές καθώς είχα την τύχη να συνεργαστώ με σχεδόν όλα τα brands και όλες τις κατηγορίες, καθώς και με καταπληκτικά στελέχη της μόδας, ξεκινώντας από τη Natalie Massenet, την ιδρύτρια του Net-a-Porter. Το να βλέπεις brands που ανακάλυψες, πίστεψες πραγματικά και ενσωμάτωσες να απογειώνονται παγκοσμίως είναι ένα απίστευτο συναίσθημα, ειδικά όταν βοηθάς στην ανάπτυξή τους. Οι εντυπωσιακές επιδείξεις μόδας που έχεις την ευκαιρία να παρακολουθήσεις στη Νέα Υόρκη, το Λονδίνο, το Μιλάνο και το Παρίσι, η προσμονή και ο ενθουσιασμός να δεις το όραμα κάθε σχεδιαστή από κοντά, είναι επίσης ένα από τα καλύτερα σημεία. Θα αναφέρω εδώ την πρόσφατη επίδειξη του οίκου Chloe από την Chemena Kamalli που μας άφησε όλους με το μεγαλύτερο χαμόγελο στα χείλη, τα κατάφερε φέρνοντας πίσω μια ρευστή, θηλυκή boho αισθητική που είναι μοντέρνα και δυναμική. 

Υπάρχουν κάποιες συμβουλές που αξίζει να γνωρίζουν οι γυναίκες για καλύτερες και πιο έξυπνες αγορές;

Είμαι μεγάλη υποστηρίκτρια του προγραμματισμού και των αγορών χωρίς βιασύνη. Φυσικά όλοι υποκύπτουμε σε συναισθηματικές, αυθόρμητες αγορές, ειδικά όταν αφορούν σε κάποια ξεχωριστή περίσταση ή ταξίδι, και αυτό αποτελεί μέρος της συγκίνησης, αλλά διαφορετικά, θα πρέπει να κάνουμε κάποια ανάλυση για το τι έχουμε ήδη στις ντουλάπες μας, τι τελικά φοράμε περισσότερο (και έχουμε/θέλουμε να έχουμε μια "στολή";), πού έχουμε κενά, σε τι χρειάζεται να δώσουμε προτεραιότητα και τι μας ταιριάζει στην πράξη έναντι της θεωρίας.

Από την εμπειρία σου, οι γυναίκες προτιμούν τις τάσεις ή τη διαχρονικότητα; Υπάρχουν μεγάλες διαφορές στον τρόπο που ψωνίζουν οι γυναίκες ανά τις χώρες;

Πιστεύω ότι η ηλικία αποτελεί σημαντικό παράγοντα εδώ, περισσότερο από τη χώρα. Οι γυναίκες στην εφηβεία τους αγκαλιάζουν τον πειραματισμό και τις τάσεις, όπως πρέπει. Στη δεκαετία των 20, αρχίζουν να συνειδητοποιούν τι τους ταιριάζει και τι όχι, συνήθως μπαίνοντας στα τριάντα τους με μια νοοτροπία μετατόπισης της επένδυσής τους προς λιγότερο παροδικά και περισσότερο διαχρονικά κομμάτια. Μετά από αυτό, θα έλεγα ότι οι περισσότερες γυναίκες προσπαθούν να βρουν τη βέλτιστη ισορροπία μεταξύ κλασικών κομματιών της γκαρνταρόμπας και συναισθηματικών αντικειμένων με μικρότερη διάρκεια ζωής. Χρειαζόμαστε απολύτως και τα τελευταία, αλλά ιδανικά να μειωθούν στο 20-30% των αγορών μας.

Τι πιστεύεις για την προσπάθεια που κάνουν ολοένα και περισσότεροι οίκοι και brands για μία πιο sustainable προσέγγιση της μόδας; Είναι κάτι εφικτό; 

Βρίσκω τις προσπάθειες αξιέπαινες και απολύτως απαραίτητες για την επιβίωση του πλανήτη μας, ωστόσο δυστυχώς πολύ περιορισμένες σε αυτόν τον τομέα και συχνά επιφανειακές. Ο περασμένος χρόνος με το πιο ήπιο οικονομικό περιβάλλον και την πιο αργή επιχειρηματικότητα, ανάγκασε τα brands να προτεραιοποιήσουν άλλους τομείς και η βιωσιμότητα έχει υποχωρήσει.

Απαιτείται τόσο χρόνος όσο και οικονομική επένδυση για μακροπρόθεσμο όφελος, το οποίο τα brands δυσκολεύονται να προτεραιοποιήσουν, επομένως με λίγες εξαιρέσεις πιστεύω ότι οι εξελίξεις είναι κάπως άτονες. Ένα brand που θα ήθελα να αναφέρω εδώ, που βρίσκεται επίσης στο Net-a-Porter, είναι το BETTTER της εντυπωσιακής Julie Pelipas, η οποία επαναχρησιμοποιεί υπολείμματα υφασμάτων σε εξαιρετική, μοντέρνα ραπτική και έχει αναπτύξει έναν αλγόριθμο που πρόκειται να εφαρμοστεί και σε άλλα brands, με αρκετές συνεργασίες στα σκαριά. Να μετατρέψεις κάτι που διαφορετικά θα πεταγόταν σε νέα, περιζήτητα ρούχα είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα πτυχή της βιωσιμότητας στη μόδα. Χαίρομαι επίσης που βλέπω την άνοδο των μεταχειρισμένων αντικειμένων και την εξάλειψη του στίγματος γύρω από την αγορά κάτι που έχει φορεθεί. Αν μη τι άλλο υπάρχει αυξανόμενη υπερηφάνεια στο να δώσεις δεύτερη ζωή σε κάτι και να αγκαλιάσεις την ατομικότητα φορώντας μοναδικά, παλαιότερα στιλ που δεν φοράει όλος ο κόσμος αυτή τη στιγμή.

Ποιες τάσεις ξεχωρίζεις για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025; 

Το 2025 είναι το έτος της ποικιλίας και του ατομικισμού μετά από λίγα χρόνια "Quiet Luxury" και μιας υποτονικής προσέγγισης στο ντύσιμο. Τα αξεσουάρ πρωταγωνιστούν, τα μποτάκια και τα γοβάκια με χαμηλό τακούνι, τα χειροποίητα κροσέ σανδάλια και τσάντες, το κοτλέ, τα γούρια τσάντας, οι μεταξωτές μαντήλες με σχέδια, οι καρφίτσες, οι εντυπωσιακές ζώνες, τα chunky μεταλλικά κοσμήματα, αλλά και εκείνα από ρητίνη.

Η κυριαρχία του μπορντό ως βασικό χρώμα της σεζόν ήταν εμφανής, όπως και ο συνεχής έρωτας για το suede, σε πλούσιες σοκολατί και μπεζ αποχρώσεις, που συνδέεται με την γενική αναβίωση του Boho Chic και τα πολλά, ρευστά μακριά φορέματα με floral και paisley σχέδια που είδαμε, τα ρομαντικά πουκάμισα με ρεβέρ, τα εσώρουχα slip tops και τα διάφανα, floral φορέματα για τις μεταβατικές εμφανίσεις της άνοιξης. Για το καλοκαίρι, τα παστέλ παραμένουν σημαντικά σε ισορροπία με τα ελαφριά, preppy πουκάμισα και τα λευκά, κομψά φορέματα και σετ.

Τι θα συμβούλευες κάποιον που ονειρεύεται να ακολουθήσει μία καριέρα στον κόσμο της μόδας;

Να είσαι υπομονετικός, επίμονος και να δείξεις το πάθος σου. Δεν είναι εύκολος κλάδος για να μπεις και πρέπει να είσαι προετοιμασμένος να δουλέψεις σκληρά, αλλά μόλις μπεις, οι ευκαιρίες συνήθως επεκτείνονται αν είσαι πραγματικά καλός και ενθουσιώδης σε αυτό που κάνεις. Βρες τρόπους να συνδεθείς, να γνωρίσεις ανθρώπους που εργάζονται στον τομέα και να αποκτήσεις ουσιαστικές γνώσεις γύρω από αυτόν.

Διάβασε έντυπα, ενημερώσου για το τι συμβαίνει σε μεγάλους οίκους μόδας, την ιστορία και την εξέλιξή τους, αφιέρωσε χρόνο για να εξοικειωθείς με τους διάφορους τίτλους εργασίας και τι ακριβώς περιλαμβάνει ο καθένας, δούλεψε σε κατάστημα, που παρέχει ανεκτίμητη κατανόηση του πελάτη, αναζήτησε πρακτική άσκηση σε όλους τους οίκους μόδας, όπως καταστήματα, πρακτορεία δημοσίων σχέσεων ή έντυπα και παρακολούθησε όλες τις σχετικές εκθέσεις, ομιλίες και εργαστήρια που μπορείς να βρεις.

Το LinkedIn και το Instagram έχουν ανοίξει την πρόσβαση σε ανθρώπους που δραστηριοποιούνται στη μόδα, οπότε χρησιμοποίησε τα στρατηγικά - προσεγγίσέ τους αφού κάνεις την έρευνά σου και είσαι πολύ προετοιμασμένος εάν προκύψει η ευκαιρία να αλληλεπιδράσεις. Έχω δεχτεί πολλά αιτήματα για συζήτηση, τα οποία αντί να χρησιμοποιήσουν αυτόν τον χρόνο για να επικοινωνήσουν το πάθος και τις δεξιότητές τους και να με εντυπωσιάσουν, αντίθετα έκαναν πολύ βασικές ερωτήσεις δείχνοντας ότι τους ενδιέφερε η γοητευτική, επιφανειακή πλευρά της μόδας αντί να έχουν σκεφτεί σωστά τη δομή του τομέα και γιατί θα ήταν κατάλληλος για αυτούς.

Ως Buying Manager έχεις πρόσβαση σε κάθε νέα συλλογή και τις επικρατέστερες τάσεις της μόδας για την εκάστοτε σεζόν. Πόσο και πώς έχει επηρεάσει αυτή η επαφή το προσωπικό στιλ σου; Έχει αλλάξει ο τρόπος που κάνεις τις προσωπικές αγορές σου;

Ναι, το να έχω μια προεπισκόπηση τόσων πολλών συλλογών και του τι θα αποτελέσει τάση πριν το προϊόν φτάσει στα ράφια με έχει κάνει πολύ προσεκτική και διακριτική στις αγορές μου, καθώς έχω μάθει να περιμένω πριν μπορέσω να αγοράσω κάτι. Δίνω στον εαυτό μου χρόνο, το θέλω ακόμα πραγματικά κάτι που φτάνει τώρα στο κατάστημα, έξι μήνες μετά την πρώτη φορά που το είδα σε μια πασαρέλα ή στο showroom ενός brand;

Ελκύομαι προς κάτι τώρα λόγω ενός ευρύτερου hype και μιας βραχύβιας τάσης, ή το φαντάζομαι να είναι κάτι που θα είμαι περήφανη και πιθανότατα να φορέσω σε ένα χρόνο από τώρα; Αν είναι το πρώτο, όλα καλά. Είναι εύκολο να παρασυρθείς από πολύ εποχιακές τάσεις, τις οποίες έχω μάθει να αποφεύγω - αγοράζοντας αντίθετα με μια διαχρονική προσέγγιση. Έχω αναπτύξει με την πάροδο του χρόνου ένα αρκετά μινιμαλιστικό στιλ, με ευέλικτα κομμάτια, αποφεύγοντας τα one-offs, και αγαπώ τα ουδέτερα χρώματα αλλά μια μεγάλη γκάμα αποχρώσεων όπως το μαύρο και το ναυτικό μπλε, το καφέ, το μπεζ, το γκρι και το μπορντό. Θεωρώ επίσης ουδέτερα το leopard και το snake skin και λειτουργούν ως καλός τρόπος για να προσθέσω μοτίβα στις εμφανίσεις μου. 

Πιστεύεις πως υπάρχουν κανόνες στη μόδα όσον αφορά στο στιλ; 

Μόνο τους κανόνες που θέτουμε εμείς οι ίδιοι!

Όχι ακριβώς, ενώ υπάρχει ένα κάπως καθολικό επίπεδο κομψότητας και γούστου (θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να δούμε ότι ένα best-seller τείνει να τα πάει καλά παγκοσμίως και αντίστροφα, ένα slow seller τείνει να αποτύχει σε όλους τους τομείς), εξακολουθώ να πιστεύω ότι αυτό που ορίζουμε ως στιλ είναι πολύ υποκειμενικό και προσωπικό. Είναι πολύ γύρω από το ποιοι θέλουμε να να είμαστε μέσω των ενδυματολογικών μας επιλογών και πώς χρησιμοποιούμε αυτό το μέσο. Αν θέλουμε να διασκεδάσουμε, δοκιμάζοντας διαφορετικά πράγματα, να εκφράσουμε τον εαυτό μας και τις αποχρώσεις ή να ακολουθήσουμε έναν απλό, ασφαλή και δοκιμασμένο τρόπο ντυσίματος. Όπου μπορείτε να δείτε κάποιους "κανόνες" ή μάλλον οδηγίες είναι όταν πρόκειται για τη δημιουργία της βασικής γκαρνταρόμπας του καθενός και τι πρέπει να έχει κάθε γυναίκα στην ντουλάπα της. Από ένα καλοραμμένο κοστούμι και ένα υπέροχο μαύρο, γκρι ή καμηλό παλτό έως πουλόβερ με λαιμόκοψη, κολακευτικά τζιν και μια καλή δερμάτινη τσάντα χειρός ή ώμου μεταξύ άλλων. 

Ποια είναι τα κομμάτια που δεν λείπουν ποτέ από τη συλλογή σου και ποιο το αγαπημένο σου go-to σύνολο; Υπάρχει κάποια στιλιστική συμβουλή που ακολουθείς πιστά; 

Όσον αφορά στα κομμάτια που είναι πάντα στην ντουλάπα μου και τις συμβουλές στιλ που ακολουθώ, μερικές από τις αρχές μου θα ήταν οι εξής:

1. Δεν μπορείς ποτέ να κάνεις λάθος με ένα κομψό, απλό μαύρο φόρεμα - όλοι πρέπει να το έχουν με μερικές παραλλαγές.

2. Ομοίως για το καλοκαίρι, ένα υπέροχο λευκό φόρεμα από βαμβακερή ποπλίνα ή λινό είναι μια διαχρονική αγαπημένη επιλογή και ταιριάζει τέλεια με μια κλασική τσάντα από ράφια και flat καφέ σανδάλια.

3. Επένδυσε σε κομψά flat παπούτσια: Ένα ζευγάρι μπαλαρίνες, Mary-Janes ή loafers είναι πάντα κάποιες πρακτικές και κομψές επιλογές από τα αγαπημένα μου brands όπως The Row, Manolo Blahnik, Chanel, Ayede και Le Monde Beryl.

4. Επένδυσε επίσης σε καλοφτιαγμένες δερμάτινες ή suede τσάντες χωρίς λογότυπο αλλά με διακριτό αναγνωρίσιμο logo. Πρόκειται να κάνουν μεγάλη διαφορά σε όλο το σύνολό σου και την αυτοπεποίθησή σου. Εδώ, θα brands όπως Saint Laurent, Bottega Veneta, Savette, Metier και Demellier.

5. Σακάκια και μπουφάν αποτελούν μεγάλο μέρος της γκαρνταρόμπας μου σε διάφορα υφάσματα και σχήματα. Είναι ένας από τους πιο εύκολους τρόπους για να δώσεις προσωπικότητα στο σύνολό σου και να δείχνεις καλοντυμένη. Ένα άψογα ραμμένο κοστούμι, ένα σακάκι Barn, ένα κομψό δερμάτινο μπουφάν, ένα suede σακάκι ή μία καμπαρντίνα, μια επιλογή από κοτλέ ή καρό, ένα εντυπωσιακό χοντρό πλεκτό καρό κ.λπ.

6. Τα αξεσουάρ και τα κοσμήματα είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να τονίσεις ένα σύνολο. Συνήθως φοράω ένα απλό λευκό t-shirt ή κασμίρ/μαλλί μακρυμάνικο πουλόβερ με τζιν ή μια mini pencil φούστα με ενδιαφέροντα κοσμήματα, όπως τα εντυπωσιακά σκουλαρίκια ή ένα κολιέ αλυσίδα, μερικά δαχτυλίδια και ένα ρολόι. Μια ζώνη (οι Dehanche και Khaite έχουν μερικές από τις καλύτερες επιλογές αυτή τη στιγμή) ή ένα μεταξωτό μαντήλι δεμένο γύρω από το λαιμό, τα μαλλιά ή τη λαβή της τσάντας μπορεί επίσης να κάνει θαύματα.

7. Αγκάλιασε τους κομψούς συνδυασμούς χρωμάτων. Σπάνια ντύνομαι μονόχρωμα, προτιμώ να συνδυάζω αλλά μόνο δύο/τρία χρώματα. Μου αρέσει για παράδειγμα να συνδυάζω το ναυτικό μπλε με το σοκολατί καφέ, το γκρι με το μαύρο ή μια πινελιά κόκκινου, το καμηλό μπεζ με το μπορντό και το λευκό με το τζιν.

8. Τα σετ κοσμημάτων σε μικτά μέταλλα, δηλαδή χρυσό και ασήμι είναι κάτι που επίσης γίνεται όλο και περισσότερο μέρος της γκαρνταρόμπας μου. Ο κανόνας του να φοράς πάντα μόνο χρυσό ή μόνο ασήμι πλέον δεν ισχύει.

9. Οι αναλογίες και η ισορροπία παίζουν μεγάλο ρόλο σε μία εμφάνιση. Εάν φοράω κάτι φαρδύ στο πάνω μέρος του σώματος, μου αρέσει να το αντισταθμίζω με ένα στενό παντελόνι ή φούστα, ή αν φοράω ένα φαρδύ παντελόνι επιλέγω ένα πιο στενό τοπ. Αν είμαι ντυμένη με πολύ θηλυκό τρόπο, μπορεί να προσθέσω ένα ζευγάρι loafers ή ένα πιο chunky μποτάκι για να σκληρύνω λίγο το συνολικό look.

10. Πρόσεχε πώς σε κάνει να νιώθεις κάτι. Ακόμα κι αν θεωρητικά θα έπρεπε να το φοράς, αν δεν νιώθεις πλέον άνετα ή σαν να σου ταιριάζει η ενέργειά του, άσε το στην άκρη.

Διαβάστε Επίσης