Αυτές είναι οι προσωπικότητες της μόδας με τη μεγαλύτερη επιρροή στο Instagram. Ποιοι κατάφεραν να εκθρονίσουν την οικογένεια Kardashian από την κορυφή;
Κάθε χρόνο, η πλατφόρμα marketing Lefty δημοσιεύει την ετήσια έκθεσή της σχετικά με τις προσωπικότητες μόδας με τη μεγαλύτερη επιρροή στο Instagram. Για να τους κατατάξει η πλατφόρμα υπολογίζει τα έσοδα που προκύπτουν από κάθε ανάρτηση της εκάστοτε προσωπικότητας, όταν αυτή συνδέεται με την προώθηση brands, είτε για μια καμπάνια είτε για ένα fashion show.
Η μεγάλη νίκη του Soft Power
Είναι σαφές ότι η οικογένεια Kardashian εξακολουθεί να ασκεί επιρροή, ωστόσο, τα αστέρια της νοτιοκορεατικής βιομηχανίας βρίσκονται σε άνοδο, καταλαμβάνοντας έξι από τις οκτώ πρώτες θέσεις. Το γεγονός δεν αποτελεί έκπληξη καθώς από τότε που Ν. Κορέα καθιερώθηκε ως μία soft power χώρα, εξάγοντας πολιτισμό - από το αμίμητο σινεμά της μέχρι την K-Pop που αριθμεί εκατομμύρια fans ανά τον κόσμο - οι αστέρες της ασιατικής χώρας έχουν γίνει household names.
Κυρίως, όμως, έχουν γίνει τα πρόσωπα των mega brands, που άλλωστε βίωσαν μία άνευ προηγουμένου επιτυχία στις ασιατικές χώρες κι ας απειλείται αυτή τώρα από την οικονομία της Κίνας, καθιστώντας τους αναγνωρίσιμους σε όλο τον πλανήτη.
Οι 8 επιδραστικότερες προσωπικότητες μόδας στο Instagram
Lisa (Blackpink - 66,1 εκατομμύρια δολάρια έσοδα)
Μετά την Bulgari, η Lisa από τις Blackpink, η οποία πρόκειται να κάνει το ντεμπούτο της στη μικρή οθόνη, εντάχθηκε στις τάξεις των ambassadors της Louis Vuitton τον περασμένο Ιούλιο.
Jennie (Blackpink - 68,9 εκατομμύρια δολάρια έσοδα)
Πιστή στην Chanel, η Jennie προκάλεσε αίσθηση με το να γίνει ξανθιά για την Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού. Εγκατέλειψε τον γαλλικό οίκο μόδας μονάχα για τις ανάγκες του MET Gala, προτιμώντας να ανέβει τα σκαλιά με ένα βασιλικό μπλε φόρεμα Alaïa.
Felix (Stray Kids - 68,9 εκατομμύρια δολάρια έσοδα)
Ο Felix από το συγκρότημα Stray Kids ξέρει είναι πρεσβευτής της Louis Vuitton από το 2023 και όταν δεν ταξιδεύει στην Ισπανία, την Ιταλία ή το Χονγκ Κονγκ, συμμετέχει στις καμπάνιες του οίκου.
Kendall Jenner (75,1 εκατομμύρια δολάρια έσοδα)
H μοναδική επαγγελματίας μοντέλο στην κατάταξη, η Kendall Jenner προσελκύει όλα τα brands. Calvin Klein, Gucci, Calzedonia, Tory Burch, Tommy Hilfiger... H βασίλισσα των catwalks πρόσθεσε πρόσφατα τη L'Oréal στον κατάλογο των συνεργασιών της.
Cha Eunwoo (98,9 εκατομμύρια δολάρια έσοδα)
Ένα από τα πιο γνωστά πρόσωπα της βιομηχανίας ψυχαγωγίας της Νότιας Κορέας, ο τραγουδιστής και ηθοποιός Cha Eunwoo ήταν ο άνθρωπος με τη μεγαλύτερη επιρροή στη μόδα για το 2024. Πρόσφατα φωτογραφήθηκε για τον Saint Laurent, ενώ έχει υπάρξει και πρόσωπο του οίκου Dior.
Kim Kardashian - (102 εκατομμύρια δολάρια έσοδα)
Η Kim Kardashian, η προσωπικότητα με τους περισσότερους followers στο κοινωνικό δίκτυο, μπορεί να έχει το δικό της label, Skims, το οποίο προωθεί βάζοντας ως μοντέλα τις Sabrina Carpenter, Lana del Rey, Heidi Klum, Kate Moss μεταξύ άλλων, αυτό όμως δεν τη σταματά από τα να σχετίζεται με mega brands όπως η Balenciaga και οι Dolce & Gabbana.
Rosé (Blackpink - 196 εκατομμύρια δολάρια έσοδα)
Η Rosé, πρόσωπο της Tiffany & Co και του Saint Laurent, φωτογραφήθηκε πρόσφατα για την καμπάνια Tan Lines, μια αισθησιακή καλοκαιρινή capsule συλλογή σχεδιασμένη από τον Anthony Vaccarello.
Jisoo (Blackpink - 227 εκατομμύρια δολάρια έσοδα)
Το αστέρι της μόδας στα κοινωνικά δίκτυα δεν είναι άλλο από την Jisoo των Blackpink. Πρέσβειρα του Dior για τη μόδα και την ομορφιά, συνδύασε το όνομά της με τη θρυλική Lady Dior για την τελευταία καμπάνια του οίκου, που κυκλοφόρησε το φθινόπωρο.