Η νέα του Dove στην Ελλάδα "What Happened to Care?" υπενθυμίζει τη σημασία της φροντίδας του εαυτού μας, εμπνέοντας τις γυναίκες να την εντάξουν ξανά στην καθημερινότητά τους.
Η περίοδος της πρώτης καραντίνας έδωσε την ευκαιρία και τον χρόνο σε πολλές γυναίκες όχι μόνο να αφοσιωθούν στην προσωπική τους φροντίδα και περιποίηση, αλλά και σε μερικές περιπτώσεις, να επαναπροσδιορίσουν τις δικές τους skincare συνήθειες.
Έναν (κουραστικό) χρόνο μετά όμως, έχει παρατηρηθεί ότι πλέον η προσωπική περιποίηση δεν είναι πάντα στις προτεραιότητές μας, ιδίως όταν διανύουμε δύσκολες καταστάσεις, όπως είναι αυτή της πανδημίας.
Και αυτό το αποδεικνύει και το γεγονός ότι στο άκουσμα λέξεων όπως κορώνα, μάσκα, γάντια, μέτρα, στο μυαλό μας κυριαρχούν εικόνες και σκέψεις άμεσα συνδεδεμένες με την πραγματικότητα που βιώνουμε το τελευταίο διάστημα. Μια πραγματικότητα στην οποία η προστασία έγινε προτεραιότητά για όλους μας ενώ, άλλες έννοιες παραμελήθηκαν σημαντικά.
Μέσα από τη νέα του καμπάνια, το Dove έχει σκοπό να υπενθυμίσει τη σημασία της προσωπικής φροντίδας, μια έννοια πολύτιμη, που οι περισσότερες από εμάς έχουμε ξεχάσει. Στην καμπάνια πρωταγωνιστούν αληθινές γυναίκες που ζουν στην Ελλάδα, η καθεμία με τη δική της ξεχωριστή ομορφιά, μακριά από κανόνες και στερεότυπα. Οι πρωταγωνίστριες βρίσκονται σε έναν χώρο που συμβολίζει την παραμελημένη ομορφιά, προκειμένου να κάνουν μια μικρή "συνέντευξη", χωρίς όμως να φαντάζονται τι θα ακολουθήσει. Όλες δίνουν τις αυθόρμητες απαντήσεις τους γύρω από λέξεις που υποδηλώνουν φροντίδα ή ομορφιά, με τις απαντήσεις τους όμως να έχουν τελείως διαφορετικό νόημα από το αναμενόμενο.
Δες κι εσύ το βίντεο:
Το Dove πιστεύει ότι η ομορφιά είναι πηγή αυτοπεποίθησης και όχι άγχους. Γι’ αυτό θέλει να εμπνεύσει και να κινητοποιήσει τις γυναίκες να εντάξουν την προσωπική φροντίδα ξανά στην καθημερινότητά τους. Γιατί ο εαυτός μας είναι ο πιο πολύτιμος σύμμαχός μας και είναι στο χέρι μας να τον φροντίζουμε κάθε ημέρα, μέσα από μικρές στιγμές αυτοφροντίδας που είναι ικανές να κάνουν τη διαφορά.