Οικείο, αλλά διαφορετικό.
Οι λάτρεις των αρωμάτων του Francis Kurkdjian γνωρίζουν το APOM, Α Part Of Me, μια εμβληματική δημιουργία του αρωματοποιού που κυκλοφόρησε το 2009 και επιστρέφει σε νέα εκδοχή. Το ανανεωμένο APOM βασίζεται σε ένα ντουέτο αρωμάτων, ένα γυναικείο και ένα αντρικό, συνδυάζει τα καλύτερα
στοιχεία τους, ενώ δεν απευθύνεται σε συγκεκριμένο φύλο, αλλά σε όποιον το αγαπάει και θέλει να το φοράει. Όπως άλλωστε καταλαβαίνει κανείς και από την ονομασία του, πρόκειται για ένα κομμάτι σου που αφήνεις στους άλλους. Ο ίδιος ο αρωματοποιός εξηγεί: "Στον οίκο μου έχω την ελευθερία να επανεξετάσω τα αρώματα που έχω δημιουργήσει. Για το νέο APOM συνέλεξα τα καλύτερα στοιχεία από τα δύο πρώτα αρώματα: τον ηλιόλουστο αισθησιασμό του γυναικείου και την εθιστική κομψότητα του αντρικού".
Το APOM φέρει μια νεοκλασική υπογραφή που συνδυάζει νότες κεχριμπαριού, λουλουδιών και fougère. Ένα άρωμα που, πάνω απ’ όλα, είναι οικείο και αγκαλιάζει το σώμα και την προσωπικότητα εκείνου που το φοράει.
Για τη διαφημιστική του καμπάνια ο Francis Kurkdjian αποφάσισε να απομακρυνθεί από τα σύντομα βίντεο, που είναι τόσο κοινά, και να αναθέσει στον σκηνοθέτη Cyril Teste μια ταινία 5 λεπτών που μεταφράζει τις δημιουργίες του οίκου στη γλώσσα των εικόνων. "Θέλησα να σπάσω την παράδοση. Να απολαύσω την πολυτέλεια του χρόνου" σημειώνει ο Francis Kurkdjian.

Τα Maison Francis Kurkdjian διατίθενται στα Αttica City Link, Golden Hall, Τσιμισκή και Mediterranean Cosmos καθώς και στο atticadps.gr.