Η έντυπη μορφή του lifestyle blog της αναμένεται το Σεπτέμβρη
Το 2008, η Gwyneth Paltrow λάνσαρε το Goop, το προσωπικό της lifestyle blog στο οποίο μπορείς να βρεις συμβουλές υγείας, συνταγές και ταξιδιωτικά tips, ενώ σταδιακά το εξέλιξε ως αυτόνομο brand ρούχων και βιταμινών. Ωστόσο, φαίνεται ότι η διάσημη ηθοποιός αποφάσισε να κάνει το επόμενο βήμα και να το εκδώσει σε έντυπη μορφή, ως περιοδικό.
Σύμφωνα με το WWD, η πρωτοβουλία της Paltrow περιλαμβάνει το λανσάρισμα του περιοδικού που θα εκδίδεται κάθε τρεις μήνες αλλά και για τη διαχείριση του περιεχομένου του site και των social media. Το Goop θα λειτουργεί σαν συλλεκτική έκδοση και θα περιλαμβάνει θέματα για υγεία και fitness, συνταγές μαγειρικής, μόδα και design.
"Είναι μια ευκαιρία για εμάς να δοκιμάσουμε τα όριά μας και να επεκτείνουμε την οπτική του Goop στο κοινό με νέους, δυναμικούς τρόπους", δήλωσε η ίδια. Η ανακοίνωση της νέας έκδοσης έγινε μόλις μια μέρα πριν ανοίξει το πρώτο beauty pop-up κατάστημα του Goop, με όνομα Shiso Psychic στη Νέα Υόρκη.
Παραδόξως και παρά τις πρόσφατες εξελίξεις, η Paltrow είχε εκφράσει την περασμένη χρονιά την επιθυμία της να αποστασιοποιηθεί από το brand. "Το όνειρό μου είναι ότι κάποια μέρα κανείς δε θα θυμάται ότι είχα σχέση με αυτό", είπε στο Sage Summit του Σικάγο το 2016.




