top article

Είναι δύσκολο να κατατάξεις τη Selena Gomez σε μία και μόνο κατηγορία καθώς οι ιδιότητες της ως τραγουδίστρια, ηθοποιός, παρουσιάστρια και ιδρύτρια beauty brand αποδεικνύουν την πολυδιάστατη και πολυτάλαντη φιγούρα της. 

Selena Gomez: "Οι προηγούμενες σχέσεις μου ήταν καταραμένες"

Και ενώ τα καλλυντικά "Rare Beauty" έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη των απανταχού makeup addicts, από προχθές έγινε διαθέσιμη η νέα συλλογή με μαγιό, την οποία σχεδίασε με τη φίλη της και πρώην μάνατζέρ της, Theresa Mingus και την Morgan Brutocao που βρίσκονται πίσω από το brand μαγιό "La'Mariette"

Με εντυπωσιακά tie-dye σχέδια και απρόσμενα χρώματα, η νέα capsule συλλογή ίσως έχει γίνει ήδη sold out αφού όπως δηλώνουν οι δημιουργοί είναι ιδανική για το καλοκαίρι. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez)

Όπως δήλωσε η Gomez στο Instagram για το νέο επαγγελματικό της βήμα, "αυτό που αγαπώ σε αυτό το brand είναι ότι γιορτάζει τις γυναίκες που αγαπούν τα σώματά τους χωρίς όρους δίνοντάς τους τη χάρη που αξίζουν. Ελπίζω να τα αγαπήσετε όσο κι εγώ".

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by LA’MARIETTE (@lamariette)

 

Όσο για τη συλλογή, η Gomez είπε πως ήταν πολύ διασκεδαστική η διαδικασία της δημιουργίας ενώ η επιλογή των χρωμάτων είχε να κάνει με το ότι ήθελε να αποφύγει τα αγαπημένα της κόκκινο και λευκό, προτιμώντας το τολμηρό μωβ με νέον αποχρώσεις που θα τα απογείωναν. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by LA’MARIETTE (@lamariette)

Η συλλογή περιλαμβάνει 6 τεμάχια, δύο διαφορετικά στιλ μπικίνι, ένα ολόσωμο μαγιό και ένα παρεό που μπορεί να φορεθεί και ως τοπ μαγιό. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by LA’MARIETTE (@lamariette)

"Το Aura print είναι εμπνευσμένο από τη Selena. Η αύρα της διαχέεται μέσα από όλα αυτά που κάνει και θέλουμε όλοι να νιώσουν αυτό το μεταμορφωτικό αίσθημα του να είσαι ο πραγματικός σου εαυτός" δήλωσε η Brutocao, συνεχίζοντας πως "η αυτοπεποίθηση της Selena είναι ασύγκριτη και το να μπορούμε να σχεδιάζουμε ένα print μαζί της που αντιπροσωπεύει αυτό το χαρακτηριστικό είναι η ανταμοιβή μας."

Για την ιστορία, δεν είναι η πρώτη φορά που η Gomez επιχειρεί να σχεδιάσει μαγιό. Το 2019 είχε δοκιμάσει να λανσάρει ένα στιλ μαγιό, το οποίο έκρυβε το σημάδι από τη μεταμόσχευση νεφρού, στην οποία είχε υποβληθεί λίγους μήνες νωρίτερα, για το πρώην brand της Mingus, Krahs. 

Φωτο: Abaca/www.visualhellas.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>