Ο Άγγελος Ανδριόπουλος, που μας συστήθηκε φέτος ως Κυριάκος στο "Ναύαγιο", μιλάει στη Madame Figaro για την τηλεόραση, το θέατρο, την πατρότητα και τις σχέσεις.
Από τον Κυριάκο στην επιτυχημένη σειρά του Mega "To Ναύαγιο" θα μεταμορφωθεί, από τις 16 Νοεμβρίου, σε Νικ για την παράσταση "Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γούλφ;" που ανεβαίνει στο Από Μηχανής Θέατρο. Λίγο πριν από την πρεμιέρα της, ο Άγγελος Ανδριόπουλος μιλάει στη Madame Figaro για τα κοινά που έχει με τους δύο χαρακτήρες που υποδύεται φέτος, το πώς είναι να είσαι νέος μπαμπάς το 2023 και τις δυσκολίες που έχουν οι σχέσεις.
Μέσα από την παράσταση "Ποιος φοβάται τη Bιρτζίνια Γουλφ" βλέπουμε δύο ζευγάρια διαφορετικών γενεών. Παίζει, πισυείς, ρόλο η ηλικία στο πώς διαχειριζόμαστε τις σχέσεις μας;
Σαφώς, αλλά αυτή η ερώτηση σηκώνει μεγάλη συζήτηση, γιατί παίζουν πολλά πράγματα ρόλο. Ο χρόνος ας πούμε, μας βοηθάει να μετακινηθούμε μέσα μας κι έτσι πρέπει να γίνεται. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι ένας άνθρωπος σκέφτεται, νιώθει και πράττει το ίδιο και στα 20 του και στα 30 του και στα 40 του. Αλλάζουν τα θέλω και οι ανάγκες μας, με κάθε κερί που προσθέτουμε στην τούρτα μας.

Για εσένα τι είναι πιο σημαντικό στοιχείο σε μία σχέση;
Καταρχάς σημαντικό είναι το timing. Αν είσαι στην ίδια φάση με τον άνθρωπο που αρχίζεις να γνωρίζεις τότε οφείλεις κι εσύ κι εκείνος να χτίσετε γερές βάσεις ώστε να μη διαλυθείτε με το πρώτο κυματάκι σαν κάστρο στην άμμο. Αλλά πάνω απ' όλα θεωρώ πως η ειλικρίνεια είναι το σημαντικότερο. Ειλικρίνεια τόσο απέναντι στον άλλον όσο και στον εαυτό μας. Αν ερωτευτείς έναν άνθρωπο εντελώς διαφορετικό από σένα δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παρασυρθείς από αυτό και χάσεις την προσωπική σου ταυτότητα και να υιοθετήσεις του άλλου, γιατί πολλές φορές οι άνθρωποι μπερδεύουμε την υποχώρηση με το χάσιμο του εαυτού μας.
Υπάρχει κάποια συμβουλή που σου έχουν δώσει οι γονείς σου και εφαρμόζεις μέχρι και σήμερα στον γάμο σου;
Πάνω στο θέμα "γάμος" όχι, δεν θυμάμαι, αλλά γενικά αυτό που κρατάω από τους γονείς μου είναι πως ήταν πάντα παρόντες για μένα κι αυτό κάνω κι εγώ στη δική μου οικογένεια.
Το καλοκαίρι κατήγγειλες μια άδικη απόλυση. Μετάνιωσες που αποφάσισες να μιλήσεις δημόσια για το ζήτημα αυτό;
Νιώθω ελεύθερος στα προσωπικά μου social media να εκφράζω την άποψή μου κι αυτό που μου συμβαίνει. Όπως μπορώ να ανεβάσω μια φωτογραφία από προσωπική μου στιγμή έτσι μπορώ να γράψω και την γνώμη μου για μια ταινία που είδα.
Ανέφερες στην ανάρτησή σου τότε ότι για τις γυναίκες είναι κάτι σύνηθες. Θεωρείς ότι οι νεότερες γενιές έχουν αρχίσει να λειτουργούν καλύτερα όσον αφορά τα θέματα των δικαιωμάτων και της ισότητας;
Ναι, θεωρώ ότι οι νεότερες γενιές, επειδή έχουμε μια διαφορετική αντίληψη πάνω σε πολλά κοινωνικά θέματα ,είμαστε περισσότερο υπέρμαχοι της ισότητας και των εργασιακών δικαιωμάτων. Χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν χρειαζόμαστε ακόμα πολλή δουλειά σε πνευματικό επίπεδο. Γιατί η μόρφωση χωρίς την πνευματική καλλιέργεια είναι σαν ένα προσοδοφόρο χωράφι, καλά σκαμμένο αλλά όχι καλλιεργημένο με τον κατάλληλο σπόρο.
Θα μεγάλωνες διαφορετικά μια κόρη από τον τρόπο που μεγαλώνεις τον γιο σου;
Αρχικά να πω πως δεν έχω μάθει ακόμα πώς να μεγαλώνω το παιδί μου, γιατί ακόμα μαθαίνω, είναι μόλις 3 μηνών. Είμαστε στην αρχή αυτού του ταξιδιού και γενικά αυτό που μας νοιάζει με την γυναίκα μου είναι να του μάθουμε τον σεβασμό, την αγάπη, το μοίρασμα, την κατανόηση, την ακεραιότητα κι άλλα πράγματα που σε καθορίζουν σαν προσωπικότητα σ' αυτή τη ζωή. Εμάς χρέος μας είναι να είμαστε ο αέρας στα φτερά του. Από κει και πέρα δεν θα είναι όλα στο χέρι μας, θα είναι και στο δικό του.
Τι σε αγχώνει ως γονιό το 2023;
Τα πάντα και τίποτα. Πιο πριν δεν μπορούσα να το καταλάβω, αλλά από την στιγμή που ήρθε στην ζωή ο γιος μου, με αγχώνουν τα πάντα και το παράδοξο είναι πως την ίδια στιγμή δεν με αγχώνει και τίποτα. Γιατί, όπως και να το κάνουμε, όλα θα πάρουν τον δρόμο τους όπως θα τον πάρει κι εκείνος.
Παράλληλα με το θέατρο, συμμετέχεις και στο "Ναυάγιο". Γιατί πρέπει οι τηλεθεατές να δουν αυτή τη σειρά;
Είναι πάρα πολλά τα θέματα που μπορεί αντλήσει κάποιος από αυτήν την σειρά τόσο σε προσωπικό επίπεδο όσο και σε κοινωνικό. Είναι μια σειρά που μπορεί να κάνει τον καθένα να συλλογιστεί πόσο εύκολα μπορεί να αλλάξει μια κατάσταση. Πώς συνεχίζει κάποιος να υπάρχει χωρίς εκείνον που σχεδίαζαν μαζί για το πώς θα υπάρξουν. Εκείνη η τελευταία κουβέντα που δεν πρόλαβες να πεις. Εκείνος ο φόβος που έζησαν εκείνοι οι άνθρωποι που πνίγηκαν. Που στάθηκαν αβοήθητοι. Για τις ευθύνες που θα έπρεπε να έχουν πάρει κάποιοι και δεν πήραν ποτέ. Πώς αντιμετωπίζεται μια απώλεια και πώς μαθαίνεις να ζεις με αυτήν. Είναι πολλά αυτά τα οποία μπορείς να βρεις στην σειρά και είμαι πολύ χαρούμενος και περήφανος που συμμετέχω, ειδικά μέσα από τον ρόλο του "Κυριάκου" που πραγματικά έχω αγαπήσει.

Θεωρείς την τηλεόραση ένα "διαβατήριο" για την επαγγελματική εξέλιξη ενός νέου ηθοποιού;
Ανάλογα, αυτό έχει να κάνει πρώτα απ' όλα με το πώς βλέπει κάποιος αυτό θέμα. Εγώ ας πούμε τα κάνω όλα παράλληλα με το που βγήκα από την σχολή και πάντα είχα δουλειά και στο θέατρο και στην τηλεόραση -εκτός από τον καιρό της καραντίνας. Δεν θεωρώ ότι το ένα επηρέασε το άλλο. Με ενδιαφέρει να κάνω δουλειές με ανθρώπους και με θέματα που με αφορούν κι όχι απλώς για να τις κάνω, ακόμα κι όταν είχα ανάγκη την δουλειά. Είμαι ένας άνθρωπος που έχω συνειδητοποιήσει το πόσο περαστικός είμαι από αυτή τη ζωή οπότε θέλω να αντιμετωπίζω τις ευκαιρίες που μου δίνονται από τον έναν χώρο στον άλλο με ψυχραιμία και ταπεινότητα.
Με ποιον από τους δύο ήρωές σου, τον θεατρικό και τον τηλεοπτικό, έχεις περισσότερα κοινά;
Από τον ρόλο του Κυριάκου κρατάω τη χαρά του και την αισιοδοξία του στην ζωή. Είναι κάτι που έχω, χωρίς βέβαια να πετάω στα σύννεφα χάνοντας επαφή με την πραγματικότητα. Από τον ρόλο του Νικ κρατάω αυτή την ορμή κι την όρεξη που έχει να πετύχει στη ζωή του. Διαφωνώ πολύ ως προς τη στάση ζωής του Νικ και τον τρόπο που επιδιώκει τα πράγματα, δεν έχω καμία σχέση ως άνθρωπος με αυτά. Ωστόσο, ταυτίζομαι με την διάθεση που έχει να εξελίσσεται και να προοδεύει.
Διαβάστε επίσης: Φαλκονέρα | Το ναυάγιο που συγκλόνισε την Ελλάδα και μεταφέρεται στη μικρή οθόνη