Όταν στις αρχές της δεκαετίας του εβδομήντα παίχτηκε η ταινία στους αθηναϊκούς κινηματογράφους, η εκπληκτική Λίζα Μινέλι, ως Σάλλυ Μπόουλς, με την χαρακτηριστική σκηνική της παρουσία, ταυτίστηκε με τον ίδιο τον τίτλο της: Καμπαρέ. Και αμέσως μετά, ο ευέλικτος κομπέρ, μας άφησε στα χορευτικά μαζί της, μια μόνιμη αναφορά για το τι κινεί τα νήματα στην ζωή: money-money. Αυτό το δίδυμο, κρατάει την ταινία του Μπομπ Φος, δροσερή μέχρι σήμερα.
Και γι' αυτό έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δούμε την ερμηνευτική εκδοχή που θα καταθέσουν στην σκηνή του Μεγάρου Μουσικής, η έτσι κι αλλιώς ξεχωριστή Μαρία Ναυπλιώτου στο ρόλο της Σάλλυ Μπόουλς και ο εξαίρετος Δημήτρης Λιγνάδης στο ρόλο του κομπέρ, στην παράσταση του Καμπαρέ που σκηνοθετεί ο Κωνσταντίνος Ρήγος.
Με μια ομάδα γνωστών και καλών ηθοποιών: Τάνια Τσανακλίδου, Μιχάλης Μητρούσης, Παναγιώτης Μπουγιούρης, Γιώργος Νανούρης, Νάντια Μπουλέ.
Η υπόθεση εκτυλίσσεται στο Βερολίνο του 1930, στην σκιά του ναζιστικού εφιάλτη και έχει ως επίκεντρο την ερωτική ιστορία της Σάλλυς Μπόουλς με τον Αμερικανό συγγραφέα Κλίφορντ Μπράντσο, ενώ σε δεύτερο επίπεδο παρακολουθούμε τη σχέση ενός μεσόκοπου ζευγαριού, της σπιτονοικοκυράς του Μπράντσο μ’ έναν Εβραίο μανάβη. Πάνω σε όλους αυτούς και στην ταραγμένη εποχή –που σηματοδοτεί την παρακμή της Βαϊμάρης– πέφτει η σχολιαστική ματιά του κομπέρ, ενός πληθωρικού παρουσιαστή με σαρδόνιο χιούμορ.

Η υπόθεση εκτυλίσσεται στο Βερολίνο του 1930, στην σκιά του ναζιστικού εφιάλτη και έχει ως επίκεντρο την ερωτική ιστορία της Σάλλυς Μπόουλς με τον Αμερικανό συγγραφέα Κλίφορντ Μπράντσο, ενώ σε δεύτερο επίπεδο παρακολουθούμε τη σχέση ενός μεσόκοπου ζευγαριού, της σπιτονοικοκυράς του Μπράντσο μ’ έναν Εβραίο μανάβη. Πάνω σε όλους αυτούς και στην ταραγμένη εποχή –που σηματοδοτεί την παρακμή της Βαϊμάρης– πέφτει η σχολιαστική ματιά του κομπέρ, ενός πληθωρικού παρουσιαστή με σαρδόνιο χιούμορ.
Το έργο, ως μιούζικαλ του Φρεντ Εμπ που έγραψε τους στίχους και του Τζον Κάντερ που έγραψε την μουσική, ανέβηκε για πρώτη φορά στο Μπροντγουέι το 1966, γνώρισε μεγάλη επιτυχία και έχει παρουσιαστεί αναρίθμητες φορές σ' ολόκληρο τον κόσμο, μηδέ της Αθήνας εξαιρουμένης: Η Μάρθα Καραγιάννη το 1972, η Αλίκη Βουγιουκλάκη το 1978 και η Εβελίνα Παπούλια το 2003, ερμήνευσαν με τον δικό τους τρόπο τη Σάλλυ Μπόουλς. Από τις 4 Οκτωβρίου θα ξέρουμε πώς είδε ο Κωνσταντίνος Ρήγος, το δικό του Καμπαρέ, στο Μέγαρο Μουσικής και για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων όπως συνηθίζεται τελευταία να λέγεται, μπερδεύοντας μάλλον τους θεατές...
Σχετικά θέματα:
Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών: To νέο πρόγραμμα μόλις ανακοινώθηκε
ΛΥΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ: Μια σκηνή για πέντε άντρες
Athens Biennale 2013: AGORA
Σχετικά θέματα:
Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών: To νέο πρόγραμμα μόλις ανακοινώθηκε
ΛΥΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ: Μια σκηνή για πέντε άντρες
Athens Biennale 2013: AGORA