December 2025
X

Full Moon Dinner by MF

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Life

Όλα όσα ήθελες πάντα να ρωτήσεις έναν υπάλληλο fast food

02.03.2018
Όλα όσα ήθελες πάντα να ρωτήσεις έναν υπάλληλο fast food

11 πράγματα που δε θα μάθαινες ποτέ και αποτελούν τα μυστικά της ένοχης απόλαυσης

Η απόλαυση του fast food για κάποιους είναι ηδονική, για άλλους ένοχη, για πολλούς βλαβερή για την υγεία και για τους εργένηδες σχεδόν καθημερινή (εκτός αν μένεις με τη μάνα σου). Σε κάθε περίπτωση, είναι απόλυτα ενσωματωμένη στην κουλτούρα του δυτικού τρόπου ζωής, με τις εταιρείες να σκέφτονται και να εφαρμόζουν πολιτικές για να προσελκύσουν πελάτες και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.

Κάποιες φορές όμως με τρόπους που δεν θα τους έλεγες και ενδεδειγμένους. Και το Bright Side σου τους αποκαλύπτει.

Σχεδόν όλα τα προϊόντα έχουν την ίδια γεύση

Οι αλυσίδες fast food γνωρίζουν ακριβώς ποια είναι εκείνη η γεύση που αρέσει στους περισσότερους ανθρώπους, γι αυτό και τα περισσότερα φαγητά τους σου αφήνουν σχεδόν την ίδια αίσθηση. Με αυτό τον τρόπο ικανοποιούν σχεδόν άμεσα τις επιθυμίες των πελατών τους.

Τα μπιφτέκια ψήνονται σε μια στιγμή

Στις μεγαλύτερες αλυσίδες το πιο απλό burger κάνει μόλις 30 δευτερόλεπτα για να ετοιμαστεί και ο λόγος είναι απλά δυο λέξεις: Κατεψυγμένο μπιφτέκι.

Το φαγητό είναι σχεδιασμένο για να το φας γρήγορα

Σύμφωνα με έρευνες, σε ένα εστιατόριο fast food καταπίνεις μια μπουκιά φαγητού αφού την μασήσεις 12 φορές. Ο μέσος όρος για οποιοδήποτε άλλο εστιατόριο ή το σπίτι σου είναι 15 φορές. Και όσο λιγότερο μασάς, τόσο λιγότερο ικανοποιημένος είσαι. Και όσο λιγότερο ικανοποιημένος είσαι, τόσο περισσότερο τρως.

Ο συνδυασμός χρωμάτων σου ανοίγει την όρεξη

Νόμιζες πως το κόκκινο και το κίτρινο έχουν επιλεγεί τυχαία από τις εταιρείες; Όχι βέβαια, και ο λόγος είναι πως συνδυάζονται άψογα. Τόσο που λειτουργούν παρακινητικά στο υποσυνείδητό σου και σε πείθουν τελικά να επισκεφτείς ένα fast food και να φας κάτι. Υπάρχει βέβαια και η "θεωρία κέτσαπ-μουστάρδας" όσον αφορά τον εν λόγω συνδυασμό.

Ο απώτερος στόχος είναι πάντα η πώληση

"Θέλετε και πατάτες κύριε;", "Θα επιθυμούσατε και κάποια έξτρα σος;" και μερικές ακόμη, είναι φράσεις που ακούς συχνά όταν έρχεται η ώρα να πληρώσεις. Και υπάρχει επιστημονική εξήγηση γι αυτό: Όταν κάτι έχει μικρό κόστος και σου προσφέρεται άμεσα μειώνει τις πιθανότητες άρνησης. Γι' αυτό και σύμφωνα με έρευνα το 85% των πελατών αγοράζουν κάτι παραπάνω την τελευταία στιγμή.

Διάβασε περισσότερα στο Askmen.gr

Tags:

BEST OF NETWORK