Το T-shirt: Cult, Culture, Subversion ανοίγει τις πόρτες του στις 9 Φεβρουαρίου, στο Λονδίνο
Το slogan T-shirt είναι ένα κομμάτι που έχει διαχρονικά θέση στην γκαρνταρόμπα μας- το θεωρούμε stylish και "in" ειδικά αν φέρει κάποιο έξυπνο μήνυμα.
Ωστόσο, τον Οκτώβρη του 2016, η Maria Grazia Chiuri άλλαξε (για την ακρίβεια ανανέωσε) την οπτική μας σε σχέση με το slogan T-shirt, όταν σχεδίασε για τον οίκο Dior το T-shirt με logo "We should all be feminists". Το εν λόγω T-shirt φορέθηκε από φεμινίστριες celebrities αλλά και γυναίκες που συμμετείχαν στο Women's March μετά την εκλογή του Donald Trump.

Αυτό ήταν αρκετό για να ανοίξει εκ νέου ο διάλογος σχετικά με τον δυνάμει πολιτικό χαρακτήρα της μόδας και την ισχύ που μπορεί να έχει ένα μήνυμα πάνω σε ένα ρούχο.
Όμως αυτή η ιστορία δεν είναι καινούρια. Τις ρίζες και τις διάφορες εκφάνσεις της φιλοδοξεί να διερευνήσει μια νέα έκθεση με τίτλο T-shirt: Cult, Culture, Subversion που διοργανώνει το μουσείο Fashion and Textile Museum από τις 9 Φεβρουαρίου.
Η έκθεση ξεκινά από τις ιστορικές ρίζες του T-shirt, από την εποχή που ήταν συνδεδεμένο με τη στολή των εργατών στον 19ο αιώνα, στην πρώτη του λογοτεχνική αναφορά στο Η άλλη όψη του παραδείσου του F. Scott Fitzgerald ως τη διεθνή του αναγνώριση όταν ο Marlon Brando το φόρεσε στην ταινία Λεωφορείον ο Πόθος το 1951.

Το πρίσμα της έκθεσης παραμένει ο κοινωνικοπολιτικός "ρόλος" του T-shirt και η έκθεση δε θα μπορούσε να μην περιλαμβάνει τις σχεδιάστριες και ακτιβίστριες Vivienne Westwood και Katherine Hamnett που συνέδεσαν το T-shirt με οικολογικά, αντιπολεμικά και φεμινιστικά μηνύματα.
H έκθεση περιλαμβάνει περίπου 100 εκθέματα ιστορικής σημασίας που συνοδεύονται από φωτογραφίες και αρχειακό υλικό- και αποτελεί ένα (ακόμη) ισχυρό κίνητρο για να ταξιδέψουμε στο Λονδίνο!