September 2025
X

Full Moon Dinner by MF

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Life

Ιφιγένεια εν Αυλίδι | Η τραγωδία του Ευριπίδη στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου στις 19 και 20 Αυγούστου

19.08.2022
Ιφιγένεια εν Αυλίδι | Η τραγωδία του Ευριπίδη στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου στις 19 και 20 Αυγούστου

Ο σκηνοθέτης Θέμης Μουμουλίδης επιστρέφει για τρίτη φορά στην "Ιφιγένεια εν Αυλίδι" προκειμένου να επανατοποθετήσει τα όρια, αναδεικνύοντας τη σχέση του έργου του Ευριπίδη με την δυστοπία της εποχής μας.

Στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, την Παρασκευή 19 και  το Σάββατο 20 Αυγούστου, παρουσιάζεται η "Ιφιγένεια εν Αυλίδι" του Ευριπίδη, ένα από τα κορυφαία κείμενα της αρχαίας ελληνικής γραμματείας. Μια παράσταση που ετοιμάστηκε, από όλους τους συντελεστές της, με την φροντίδα του μεγάλου καλλιτεχνικού γεγονότος, περιμένει την συνάντησή της με το κοινό, στον φορτισμένο χώρο του Αργολικού θεάτρου, σε σκηνοθεσία Θέμη Μουμουλίδη. Επιστρέφοντας για τρίτη φορά στην "Ιφιγένεια εν Αυλίδι" ο σκηνοθέτης, επιχειρεί να επανατοποθετήσει τα όρια, αναδεικνύοντας την εφιαλτική σχέση της τραγωδίας του Ευριπίδη με την δυστοπία της εποχής μας.

Η παράσταση έχει αποσπάσει τα επαινετικά σχόλια κοινού και κριτικής, στις παραστάσεις προηγήθηκαν και καταγράφεται ήδη ως ένα σημαντικό καλλιτεχνικό γεγονός του φετινού καλοκαιριού.

"Ένας μεγάλος θίασος σημαντικών ηθοποιών που υπηρετούν με συνέπεια το θέατρο, και καταθέτουν  στο σύνολό τους, υψηλής ευαισθησίας ερμηνείες , μια καλοκουρδισμένη παράσταση και μια σπάνιας αισθητικής παραγωγή, αποτελούν εγγυήσεις για ένα μοναδικό καλλιτεχνικό γεγονός αυτό το καλοκαίρι, στο δρόμο για το Αρχαίο θέατρο Επιδαύρου".

Στο ρόλο της Ιφιγένειας η Μαρία Πετεβή, μια από τις σημαντικότερες εκπροσώπους της νεότερης γενιάς ηθοποιών. Αγαμέμνων ο Λάζαρος Γεωργακόπουλος, Κλυταιμνήστρα η Ιωάννα Παππά, Μενέλαος ο Άκης Σακελλαρίου, Αχιλλέας ο Γιώργος Χρυσοστόμου. Στους ενοποιημένους, για τις ανάγκες της σκηνοθεσίας,  ρόλους του Πρεσβύτη και των Αγγελιοφόρων, ο Παντελής Δεντάκης.

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Μετάφραση Παναγιώτα Πανταζή

Σκηνοθεσία Θέμης Μουμουλίδης

Σκηνικό Γιώργος Γαβαλάς

Μουσική Σταύρος Γασπαράτος

Κοστούμια Νίκη Ψυχογιού

Κίνηση Σεσίλ Μικρούτσικου

Φωτισμοί Νίκος Σωτηρόπουλος

Βοηθός σκηνοθέτη Γεωργία Πιερρουτσάκου

Βοηθός σκηνοθέτη Νικολέττα Μακρυνόρη

Βοηθός συνθέτη – μουσική διδασκαλία Αλεξάνδρα Κατερινοπούλου

Βοηθός σκηνογράφου Μαριάννα Παπαγεωργίου

Βοηθός ενδυματολόγου Σοφία Μπαμπανιώτη

Make-up artist Olga Falei

Hair stylist Κωνσταντίνος Κολιούσης

Βοηθός Hair stylist Νίκη Βασιλείου

Φωτογραφίες  Ελίνα Γιουνανλή

Artwork Πέτρος Παράσχης

Video Θωμάς Παλυβός

Επικοινωνία Ειρήνη Λαγουρού

Επικοινωνία περιοδείας Ρίτα Σίσιου

Διεύθυνση παραγωγής Σταμάτης Μουμουλίδης

Οργάνωση παραγωγής Χριστίνα Μπάλλα

Βοηθός δ/σης παραγωγής Μαρία Ραϊστέλλη

Ερμηνεύουν:

Αγαμέμνων  ΛΑΖΑΡΟΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Πρεσβύτης – Άγγελος   ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΔΕΝΤΑΚΗΣ

Μενέλαος   ΑΚΗΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ

Κλυταιμνήστρα   ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΠΠΑ

Ιφιγένεια   ΜΑΡΙΑ ΠΕΤΕΒΗ

Αχιλλέας   ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ

Γυναίκες της Χαλκίδας

ΙΟΥΛΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟΥ | ΣΟΦΙΑ ΚΟΥΛΕΡΑ | ΕΙΡΗΝΗ ΛΑΦΑΖΑΝΗ

ΙΩΑΝΝΑ ΛΕΚΚΑ | ΛΕΝΑ ΜΠΟΖΑΚΗ | ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΝΟΕΑ

ΔΑΝΑΗ ΠΟΛΙΤΗ | ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΦΩΤΑ

Παραγωγή

5η Εποχή Τέχνης

Εταιρεία Τέχνης Ars Aeterna

Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Αγρινίου

Φεστιβάλ Αρχαίας Ήλιδας

Λίγα λόγια για το έργο

Πανέτοιμη για τη μεγάλη εκστρατεία ενάντια στην Τροία, η τεράστια πολεμική μηχανή των Ελλήνων καθηλώνεται στην Αυλίδα, περιμένοντας να φυσήξουν ούριοι άνεμοι. Και, ενώ η αναμονή τούς εξουθενώνει, ο μάντης Κάλχας χρησμοδοτεί ότι, αν θέλουν να αποπλεύσουν, θα πρέπει ο αρχιστράτηγος Αγαμέμνων να θυσιάσει την κόρη του, την Ιφιγένεια. Αντιμέτωπος με το φρικτό δίλημμα, σπαρασσόμενος ανάμεσα στην πατρική αγάπη και το καθήκον προς την πατρίδα, ο Αγαμέμνων τελικά υποκύπτει στην "ανάγκη" και αποφασίζει να θυσιάσει το παιδί του. Είναι όμως έτσι τα πράγματα;

Σ’ αυτόν τον κόσμο, όπου τίποτε δεν είναι όπως φαίνεται, ο Ευριπίδης, από σκηνή σε σκηνή, διαλύει κάθε βεβαιότητα, θέτοντας υπό αμφισβήτηση ολόκληρο το κοινωνικοθρησκευτικό σύστημα. Το επιτελείο των Ελλήνων ηγεμόνων, που υποτίθεται ότι ενώθηκαν για έναν πανεθνικό σκοπό, αποδεικνύεται ένας εσμός πατριδοκάπηλων - ο καθένας με τη δική του "ατζέντα". Ο περήφανος στρατός ένας αφιονισμένος όχλος που διψάει για σφαγή και πλιάτσικο. Η "αγία" οικογένεια ένας καταναγκασμός θεμελιωμένος στη βία.

Ωστόσο, ένα βήμα πριν από την απόλυτη άρνηση, η ίδια η Ιφιγένεια κάνει την ανατροπή, δραπετεύοντας από τη μοίρα του θύματος και περνώντας από την έσχατη απελπισία στην τελική κατάφαση. Κατάφαση στη ζωή και την αξία της, κατάφαση στην αιώνια περιπέτεια του ανθρώπου.

BEST OF NETWORK