Ο ιστορικός κινηματογράφος της Πλάκας επανέρχεται στα θερινά δρώμενα ανανεωμένος και με διάθεση να παντρέψει έργα του κλασικού κινηματογράφου με νέες σινεφίλ δημιουργίες.
Από τη στιγμή που συνειδητοποιείς ότι η ζωή περπατιέται καλύτερα όταν βαδίζεις στα δύο σου πόδια έως το δευτερόλεπτο που αντιλαμβάνεσαι ότι πλέον δεν χρειάζεται να κατευθυνθείς προς τη δουλειά τις πρωινές ώρες, υπάρχουν ορισμένες καλοκαιρινές ιεροτελεστίες. Μία από αυτές, το μέτρημα. Οι αναζωογονητικές βουτιές στη θάλασσα, τα πρώτα παγωτά, οι βραδιές στα θερινά σινεμά της πόλης με την κινηματογραφική αύρα και το σινεφίλ ταμπεραμέντο μπαίνουν στη δική τους καταμέτρηση.

Τα καλοκαίρια τα μετράς μέσα από τις συνήθειές σου. Κάπως έτσι, τέσσερα καλοκαίρια μετά το ξαφνικό κλείσιμό του – η πανδημία του κορονοϊού σχεδόν κατακερμάτισε τον κλάδο του πολιτισμού και μείωσε τις εξόδους, ζητώντας μας να μείνουμε σπίτι – το εμβληματικό Cine Paris στην Πλάκα επιστρέφει ανανεωμένο. Για να μας ταξιδέψει με τον δικό του συναισθηματικό τρόπο σε ένα σύμπαν εντός του οποίου η φαντασία εμπνέει και εμπνέεται από την ίδια τη ζωή. Εμβληματικοί πρωταγωνιστές της έβδομης τέχνης, δημιουργοί που δεν φοβήθηκαν να τολμήσουν, καλλιτέχνες που είδαν τον τρόπο σκέψης τους να αναδομείται από την επαφή τους με τα σκηνοθετικά φιλμ δίνουν ξανά το δικό τους ραντεβού στη διεύθυνση που δεν απουσιάζει από καμία ανέμελη θερινή ατζέντα.

Η επανεκκίνηση του ιστορικού θερινού κινηματογράφου – ήταν περί τα τέλη της δεκαετίας του '20 όταν με μεγάλη επισημότητα, όπως αναγράφεται σε εφημερίδες της εποχής, πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνιά του – φέρει την υπογραφή του Cinobo. Έχοντας στη φαρέτρά της ένα πείραμα επιτυχημένο εισπρακτικά και αισθητικά (σ.σ. αυτό του επαναλανσαρίσματος της Όπερας επί της Ακαδημίας), η ομάδα του Cinobo με επικεφαλής τη Δάφνη Μπεχτσή δηλώνει σήμερα ενθουσιασμένη. Για το οξυγόνο που ελπιδοφόρα προσφέρει. Και σίγουρη – ο επαγγελματισμός σε πλήρη σύζευξη με την αγάπη για το καλλιτεχνικό μικροσύμπαν της έβδομης τέχνης τους οπλίζει με βεβαιότητα. Και ανυπόμονη – οι καρέκλες έχουν ήδη στηθεί, οι δοκιμές του ήχου βρίσκονται σε τελικό στάδιο.

Με την αρχιτεκτονική του χώρου να φέρει την υπογραφή του γραφείου SpatialArchitecture + Design των Βασιλίνας Καούρη και Μάρως Κρούσκα, το αναγεννημένο design εκείνη του MB Studio του Μίλτου Μπότη, το νέο πρόσωπο του Cine Paris επιδιώκει – και λογικά θα καταφέρει – να συνενώσει τη γοητευτική αύρα μίας ολοκαίνουριας μετα-πανδημικής εποχής με τη σπουδαιότητα της ιστορίας του. Ένα στοίχημα που απαιτεί ισορροπία, στοχευμένες κινήσεις, ορθά δομημένο πρόγραμμα.

Το σινεμά θα είναι ανοιχτό καθημερινά από τις 19.30, ώστε οι θεατές να μπορούν να έρθουν έως και μιάμιση ώρα πριν την πρώτη προβολή για να απολαύσουν το ηλιοβασίλεμα και το ποτό τους στο πλήρως ανακαινισμένο μπαρ που, συνεχίζοντας την παράδοση της προηγούμενης ιδιοκτησίας, θα προσφέρει μεταξύ άλλων πάνω από 30 ετικέτες ουίσκι από όλο τον κόσμο.
Όσον αφορά το τελευταίο, η αρχή γίνεται με την ενέργεια της Μελίνας Μερκούρη στην εμβληματική ταινία "Never On Sunday (Ποτέ την Κυριακή)” σε μία διαλλακτική σύζευξη με τη νεανική σαγήνη της Zendaya στο ολόφρεσκο "Challengers". Έχοντας τοποθετήσει περισσότερες από 350 θέσεις και βεβαιωθεί ότι όλα βρίσκονται σε εντέλεια, ο κινηματογράφος επί της Κυδαθηναίων – 22 στον αριθμό – ετοιμάζεται να μάς υποδεχθεί ξανά στις 11 Μαΐου. Άλλωστε, όπως αρκετοί ειδικοί σχέσεων επισημαίνουν, θυμόμαστε περισσότερο αυτό που νιώσαμε μαζί με κάποιον παρά τον ίδιον.

Το πρόγραμμα της πρώτης εβδομάδας
Ποτέ τη Κυριακή του Ζιλ Ντασέν: Σάββατο 11, Τρίτη 14, Τετάρτη 15 Μαΐου στις 21.00
Challengers του Λούκα Γκουαντανίνο: Σάββατο 11, Κυριακή 12, Τρίτη 14, Τετάρτη 15 Μαΐου στις 23.00
Cine Paris, Κυδαθηναίων 22, 210 3252996, www.cineparis.gr