Όσοι δεν καταφέρατε να ταξιδέψετε μέχρι το αργολικό θέατρο αυτό το καλοκαίρι έχετε την ευκαιρία να αναπληρώσετε τα κενά και να δείτε τις παραστάσεις που παίχτηκαν στην Επίδαυρο, εξασφαλίζοντας εγκαίρως θέση στα ανοιχτά θέατρα της πόλης.
Με εξαίρεση την παράσταση "Εκάβη, όχι Εκάβη" της Comédie Française, του ιστορικότερου θεάτρου της Γαλλίας που ίδρυσαν ηθοποιοί του Μολιέρου το 1680, όλες οι υπόλοιπες παραστάσεις των φετινών Επιδαυρίων θα παιχτούν στην Αττική. Αυτή ήταν και η μόνη παράσταση ξένου θιάσου που πάτησε την ορχήστρα του Αρχαίου Θεάτρου της Επιδαύρου φέτος και οι εντυπώσεις που άφησε η σκηνική πρόταση του Πορτογάλου Τιάγκο Ροντρίγκες ήταν εξαιρετικές. Η κριτικός του "α" Τώνια Καράογλου μίλησε για "μια σπουδαία στιγμή στη σύγχρονη παραστασιογραφική ιστορία της Επιδαύρου, όχι επειδή υπήρξε μια άρτια παράσταση αλλά γιατί κατέθεσε ένα πολύ καλό δείγμα σύγχρονης δραματουργίας και πρότεινε έναν ουσιαστικό και σκηνικά αποτελεσματικό τρόπο συνομιλίας του αρχαίου ελληνικού λόγου με το σύγχρονο". Το δίπτυχο δημοκρατία, δικαιοσύνη ως διαχρονικές διεκδικήσεις αναδείχθηκε στην παράσταση του παρισινού θεάτρου μέσα από την κεντρική ηρωίδα του έργου: μια ηθοποιό που ενώ βρίσκεται σε πρόβες για να ερμηνεύσει την ευριπίδεια τραγωδία, καταγγέλλει την κακοποίηση του αυτιστικού γιου της και τα βάζει με το κράτος.
Διαβάστε περισσότερα στο athinorama.gr