Ήταν μια ξεχωριστή βραδιά στο The SOWL
Πόσο συχνά νιώθεις την ανάγκη να παρατείνεις τις αγαπημένες σου καθημερινές στιγμές; Η προετοιμασία του καφέ στην κουζίνα κάθε πρωί, οι στιγμές χαλάρωσης στον καναπέ, ένας απολαυστικός ύπνος ή το διάβασμα ενός βιβλίου στο μπαλκόνι- στιγμές που ζεις στον προσωπικό σου χώρο και σε κάνουν να αναφωνείς "λίγο ακόμα!" όταν έρχεται η ώρα να τις διακόψεις.
Η νέα καμπάνια της εταιρείας του Ομίλου FOURLIS, IKEA, #ligospitiakoma, είναι αφιερωμένη σε αυτές τις μοναδικές στιγμές, τις οποίες γιόρτασε σε μια ξεχωριστή εκδήλωση στο "The SOWL.

Όσοι έδωσαν το "παρών" στην εκδήλωση είχαν την ευκαιρία, μέσα από την προβολή της νέας ταινίας της ΙΚΕΑ, να αναπολήσουν όλες εκείνες τις στιγμές που θα ήθελαν να κρατήσουν λίγο ακόμα! Στιγμές, σαν εκείνες που θέλεις να χουζουρέψεις στο κρεβάτι λίγο ακόμα ή εκείνες που θέλεις να κάτσεις λίγο ακόμα στον καναπέ κι ας κλείνουν τα μάτια σου!
Παράλληλα, στο πλαίσιο της εκδήλωσης, ο life coach Δημήτρης Τσέλιος, αναφέρθηκε στο πώς μπορείς να διαχειριστείς καλύτερα τον χρόνο σου για #ligospitiakoma, ενώ εξειδικευμένοι διακοσμητές της ΙΚΕΑ έδωσαν χρήσιμες συμβουλές για να ανανεώσεις το σπίτι σου, δημιουργώντας ανοιξιάτικη ατμόσφαιρα!

Στο κλίμα της νέας καμπάνιας ήταν και η 3INA (προφέρεται MINA), το ανατρεπτικό brand ομορφιάς, που έδωσε στις καλεσμένες #ligoxromaakoma, ακολουθώντας τις ανοιξιάτικες τάσεις στο μακιγιάζ!