Δες πώς θα σταματήσεις να αγχώνεσαι!
Η δουλειά και οι υποχρεώσεις της αποτελούν τη συνηθέστερη πηγή άγχους για τους περισσότερους ανθρώπους και πιο συγκεκριμένα η επικοινωνία με τους συναδέλφους και όσους συναναστρέφεσαι στο εργασιακό περιβάλλον.
Ένα στοιχείο που ενδεχομένως να μην είχες παρατηρήσει και το οποίο αρκεί για να σου προκαλέσει άγχος, είναι η ασάφεια και η αμφισημία στα μηνύματα που λαμβάνεις από τους άλλους. "Σταμάτα να είσαι ασαφής", λέει η Dorie Clark από το Harvard Business Review. "Αν κάποιος δε γνωρίζει το ακριβές πλαίσιο μιας κατάστασης, τα ασαφή μηνύματα -ακόμη και αν στην πραγματικότητα είναι εντελώς αθώα- μπορεί να του προκαλέσουν άγχος και να προβάλει σε αυτά δικούς του φόβους και ερμηνείες".
Για παράδειγμα, ένα email που γράφει απλώς "πρέπει να μιλήσουμε" ή "πότε μπορείς να μιλήσεις στο τηλέφωνο; πες μου όταν είσαι διαθέσιμος" είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα σε αγχώσει και θα σε κάνει να αναρωτιέσαι αν έκανες κάτι λάθος ή αν ξέχασες κάποια εκκρεμότητα.
"Οι περισσότεροι άνθρωποι στέλνουν τέτοιου είδους ασαφή μηνύματα επειδή βιάζονται, πληκτρολογώντας γρήγορα ένα μήνυμα, και δεν αντιλαμβάνονται τις επιπτώσεις που μπορεί να έχουν στον παραλήπτη", προσθέτει η Clark. "Σε κάθε περίπτωση, προκαλεί αδικαιολόγητη και αχρείαστη αναστάτωση. Αν θέλεις να είσαι καλύτερος συνάδελφος, σταμάτα να το κάνεις".