Ταξί, σκάλες και εισητήρια του μετρό θα αποκτήσουν το χαρακτηριστικό χρώμα του οίκου
Το δημοφιλές brand κοσμημάτων Tiffany & Co. "απλώνει" το χαρακτηριστικό γαλάζιο χρώμα του στη Νέα Υόρκη με αφορμή τη νέα του καμπάνια.
Ξεκινώντας από την Πρωτομαγιά,το brand άρχισε να βάφει χαρακτηριστικά σημεία της πόλης όπως ταξί, σκάλες στο μετρό και εισητήρια στο φωτεινό γαλάζιο, ενώ πολλά μαγαζιά στην Prince Street θα διακοσμηθούν με χάρτινα λουλούδια κατασκευασμένα ειδικά από τη δημιουργική ομάδα του Tiffany & Co.
Αυτή η δράση γίνεται ως μέρος της προώθησης της νέας συλλογής του Chief Artistic Officer του brand Reed Krakoff που ονομάζεται Paper Flowers, η οποία είναι επηρεασμένη από το μοναδικό στυλ της Audrey Hepburn στην ταινία Breakfast at Tiffany’s.
"Αυτός ο μοναδικός συνδυασμός του να φοράς ένα maxi βραδινό φόρεμα και τιάρα και να κρατάς μια χάρτινη σακούλα με καφέ και γλυκά μου έδωσε την ιδέα ότι η πολυτέλεια δε χρειάζεται πάντα να είναι επίσημη", δηλώνει ο Krakoff, ενώ σημειώνει ότι με τη συγκεκριμένη δράση ελπίζει να δώσει στους Νεοϋορκέζους μια αίσθηση απρόσμενης χαράς.
Η καμπάνια θα διαρκέσει ως τις 4 Μαϊου.