Μία ελληνίδα Fashion Expert Advisor, που εργάζεται στη Νέα Υόρκη, μοιράζεται τις εμπειρίες της
Στα 28 της χρόνια, η Έλενα Μπαλτζόγλου, διανύει ήδη μία επαγγελματική πορεία γεμάτη προκλήσεις. Γεννημένη και μεγαλωμένη στην Αθήνα, η 'Ελενα ολοκλήρωσε τις προπτυχιακές της σπουδές στο τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, και εργάστηκε στο τμήμα Μάρκετινγκ της βρετανικής αλυσίδας Marks & Spencer, σε Ελλάδα και Βαλκάνια, για σχεδόν τέσσερα χρόνια. Έπειτα από πρόσκληση με υποτροφία για μεταπτυχιακές σπουδές από το Art and Design School στις ΗΠΑ - Parsons School of Design - βρέθηκε στη Νέα Υόρκη, τη μητρόπολη της μόδας και της καινοτομίας.

Σήμερα εργάζεται ως Fashion Expert Advisor σε θέματα Branding, Marketing και Story-telling στη Νέα Υόρκη (www.bael.co). "Πιο συγκεκριμένα, προσφέρω συμβουλευτικές υπηρεσίες σε fashion brands και designers που τώρα ξεκινούν ή βρίσκονται στα πρώτα χρόνια της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας. Ανάμεσα τους βρίσκονται και ελληνικά brands που προσπαθούν να εισχωρήσουν στην αμερικάνικη αγορά, όπως το Cement Chemistry, το YFOS, και το DE.GR.WEAR. Σκοπός μου είναι να βοηθήσω τους σχεδιαστές να κάνουν την ιδέα τους πραγματικότητα, χτίζοντας από κοινού την ταυτότητα του brand".
Οδηγίες προς νέους σχεδιαστές
Η Νέα Υόρκη πάντα ήταν, και συνεχίζει να είναι, μία από τις top 4 fashion capitals του κόσμου, μαζί με το Παρίσι, το Μιλάνο, και το Λονδίνο. Ως εκ τούτου, η πόλη είναι γεμάτη από άπειρα brands, designers, και (πολύ-)καταστήματα που συστηματικά τροφοδοτούν την αγορά με νέες τάσεις και προϊόντα για το ευρύ καταναλωτικό κοινό. Για να μπορέσει ένας νέος σχεδιαστής να εισχωρήσει και τελικά να ξεχωρίσει σε μια τόσο ανταγωνιστική αγορά, χρειάζεται να κρατάει στα χέρια του δύο βασικά "όπλα”: το branding και το marketing.
Θα πρέπει από την αρχή - η πρώτη εντύπωση πάντα μετράει - να παρουσιάσει μια ενδιαφέρουσα ιστορία (το γνωστό story telling) που να πλαισιώνει τον ίδιο, να διαφοροποιεί το προϊόν του έναντι άλλων ενδεχομένως παρόμοιων, και να δίνει λόγο για την ύπαρξη του στο χώρο. Σε συνδυασμό με άλλα εφόδια, όπως, η συνεπής και σταθερή διαδικτυακή παρουσία μέσα από ένα ευχάριστο, οργανωμένο και καλαίσθητο eshop, τα social media, καθώς και συνέργειες/ συνεργασίες με showrooms και fashion influencers μπορούν να βοηθήσουν ώστε να ανοιχτεί ένας δίαυλος επικοινωνίας με το αγοραστικό κοινό στο οποίο στοχεύει, να χτίσει αληθινές σχέσεις μαζί τους, και να τους δώσει το έναυσμα να ταυτιστούν με το ίδιο το brand και με όλα όσα αυτό πρεσβεύει. Έτσι, γεννιούνται πιστοί followers που θα επιστρέφουν ξανά και ξανά για να αγοράσουν το προϊόν, γιατί πολύ απλά έχουν δεθεί brand και το έχουν αγαπήσει.
When in NY
MUST-SEE έκθεση αυτή του David Bowie στο Blooklyn Museum που τρέχει ως τις 15 Ιουλίου, 2018.
Μαγαζί που θα δεις fashion crowd: Opening Ceremony στο Soho
Shopping: Still House (www.stillhousenyc.com), Creatures of the wind (www.creaturesofthewind.com), Le Labo (www.lelabofragrances.com), Apartment by The Line (