Τριπλασιάζοντας τις αποδοχές της μέσα σε μία μόλις χρονιά, το supermodel επιβεβαιώνει τον χαρακτηρισμό '<em>φαινόμενο'</em> που της έχει αποδοθεί από τον κόσμο της μόδας
Αντί των 7 περίπου εκατομμυρίων δολαρίων που κατάφερε να βγάλει η Kate την περασμένη χρονιά, για τη σεζόν 2011-2012 το κασέ της έφτασε στο ποσό των 20 (!) εκατομμυρίων δολαρίων. Πώς; Η Moss ήταν αρκετά πολυάσχολη, και κατάφερε να τριπλασιάσει τις ετήσιες αποδοχές της με την επέκταση του δικού της brand, τη νέα της σειρά lipstick για τη Rimmel, την εμφάνισή της σε music video του George Michael και στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου, και φυσικά τις μεγάλες καμπάνιες και πασαρέλες διάσημων οίκων στις οποίες πρωταγωνίστησε.
Φέτος φημολογείται πως το ποσό θα αυξηθεί ακόμη πιο εντυπωσιακά, αφού δε σταματούν ποτέ οι δημιουργικές της ανησυχίες. Το 2013 η Kate έβγαλε δικό της βιβλίο, ξεκίνησε συνεργασία με την εταιρία Carphone Warehouse για δική της σειρά με tech accessories και κατάφερε να κλείσει αποκλειστικές συμφωνίες για καμπάνιες με τους οίκους Stuart Weitzman, Versace, Givenchy, Matchless και St. Tropez. Όχι κι άσχημα, αφού σε μία βιομηχανία που η νεότητα και η τελειότητα αποτελούν κύριους παράγοντες για να είσαι επιτυχής, η 40χρονη Kate βλέπει την καριέρα της να απογειώνεται χωρίς σταματημό.