Μία νέα έκθεση στο Grand Palais «σκιαγραφεί» την ιστορία του αρώματος από το 1947 έως σήμερα
Στο πλαίσιο της νέας έκθεσης «Esprit Dior: Miss Dior», 15 καλλιτέχνιδες παρουσιάζουν τα έργα που δημιούργησαν
– συμπεριλαμβανομένων short films και φορεμάτων απ’όλες τις δεκαετίες–, αντλώντας έμπνευση από το περίφημο άρωμα.
Πρόκειται για μία ρετροσπεκτίβα αφιερωμένη στο άρωμα Miss Dior, το οποίο πήρε το όνομα του από την αδερφή του Christian Dior, Catherine. Όπως λέγεται, ο Christian Dior ήταν στο ατελιέ του προβληματισμένος για το τι όνομα να δώσει στο άρωμα του, όταν ξαφνικά μπήκε μέσα η αδερφή του και η Mitzah Bricard (και μούσα του σχεδιαστή) που βρισκόταν εκεί αναφώνησε: «Α! Ήρθε η Miss Dior»
Λανσάρεται για πρώτη φορά το 1947, παράλληλα με την πρώτη συλλογή του Christian Dior.
Ο συσχετισμός είναι άμεσος: «Δημιούργησα αυτό το άρωμα για να «τυλίξω» κάθε γυναίκα με εκλεπτυσμένη θηλυκότητα, όπως ακριβώς και τα φορέματα μου», δηλώνει ο Christian Dior το 1947. Και πράγματι, η «New Look» σιλουέτα που εισάγει ο σχεδιαστής υπονοεί μία κομβική αλλαγή.
Μία νέα κοινωνική κατάσταση, με την ‘corolle’ γραμμή να αποθεώνει τη θηλυκότητα και να συμβολίζει την αισιοδοξία και το θετικό πνεύμα που οι γυναίκες έχουν τόσο πολύ ανάγκη μετά το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου.
Μπορεί μέχρι σήμερα η σύσταση και το μπουκάλι να έχουν αλλάξει πολλές φορές, η ιστορία ωστόσο παραμένει και «αποτυπώνεται» στην έκθεση «Esprit Dior: Miss Dior» η οποία θα παρουσιάζεται στο Grand Palais μέχρι τις 25 Νοεμβρίου. Η είσοδος είναι δωρεάν.
Σχετικά Θέματα:
CHRISTIAN DIOR Haute Couture F/W 13-14
CHRISTIAN DIOR Ready-to-Wear S/S 14
H Marion Cotillard είναι ξανά η Lady Dior

Ένα από τα μπουκάλια του αρώματος με houndstooth print, εν έτει 1947

Η Kim Novak διαλέγει άρωμα στη boutique του Christian Dior, στην Avenue Montaigne το 1950

H καμπάνια του αρώματος το 1951, όταν το μπουκάλι είχε σχήμα αμφορέα. Φωτογραφία: Philippe Schlienger
H καμπάνια του αρώματος το 1951, όταν το μπουκάλι είχε σχήμα αμφορέα. Φωτογραφία:Philippe Schlienger