Η νέα, διαφημιστική καμπάνια της Diesel Ανοιξη/Καλοκαίρι 2014 ενώνει πολλούς και διαφορετικούς κόσμους
Σχετικά άρθρα:
H νέα εποχή της Lacoste
Backstage Access: Στην νέα καμπάνια της Folli Follie
Τα Stan Smith επιστρέφουν

Δεν είμαστε μόνοι μας, «WE ARE CONNECTED»
Το όραμα του Nicola Formichetti ως Καλλιτεχνικού Διευθυντή της Diesel συνεχίζει να εξελίσσεται με τη νέα διαφημιστική καμπάνια για τη σεζόν 'Ανοιξη/Καλοκαίρι 2014, να είναι πιο εντυπωσιακή από ποτέ.
«Βασιζόμενοι στο viral της καμπάνιας FW13 #DIESELREBOOT, “χτενίσαμε” την υφήλιο για συμμορίες, κλίκες και φυλές με σκοπό να βρούμε δημιουργικές μικρο-κουλτούρες που αντιπροσωπεύουν τη γεναιότητα και την αυθεντικότητα της Diesel. Αυτό που ανακαλύψαμε ήταν μια μίξη ατόμων με εκπληκτικό προσωπικό στυλ και καλλιτεχνικές απόψεις: καλλιτέχνες, μουσικοί, μοντέλα, συγγραφείς, συντάκτες, μαθητές, φοιτητές που μοιράζονται όλοι τα ίδια ιδανικά και οραματίζονται να προάγουν την καλλιτεχνία, να ζήσουν και να γίνουν αποδεκτοί ως οι εαυτοί τους, να απορρίψουν το κατεστημένο, και να αλλάξουν γνώμες δια μέσου της τέχνης. Ανόμοια backgrounds ενωμένα απο δυνατές απόψεις μας οδήγησαν ενστικτωδώς στο motto «WE ARE CONNECTED»», δήλωσαν οι υπεύθυνοι της εταιρείας.
Βρες την νέα συλλογή της Diesel εδώ:
Diesel Stores---Golden Hall---Αγ.Σοφίας 12 Θεσσαλονίκη

Diesel Άνοιξη/Καλοκαίρι 2014

Diesel Άνοιξη/Καλοκαίρι 2014

Diesel Άνοιξη/Καλοκαίρι 2014

Diesel Άνοιξη/Καλοκαίρι 2014