Θέλοντας να γιορτάσει το λανσάρισμα του short film «The Fringe» ο ιταλικός οίκος συνεργάζεται με έξι DJs fashionistas και παρουσιάζει το δικό του κανάλι στο Spotify<br />
Σχετικά Θέματα:
GUCCI Ready-to-Wear F/W 14-15
Newcomers για τον οίκο Gucci

keimeno-gucci-spotify
Μία ιδιαίτερη social media καμπάνια ξετυλίγεται σήμερα με πρωταγωνίστριες έξι από τις πιο περιζήτητες γυναίκες Djs της βιομηχανίας της μόδας. Και ο λόγος; Ο οίκος Gucci θέλει να γιορτάσει το λανσάρισμα του πιο πρόσφατου short film «The Fringe» και τι καλύτερο από το να δημιουργήσει το δικό του κανάλι στο Spotify, παρουσιάζοντας exclusive playlists από διάσημες Djs;
Κι αν δεν το γνώριζες να σου πούμε πως η Creative Director του ιταλικού fashion house, Frida Giannini, έχει πάθος για τη μουσική και κατέχει μία συλλογή από 8.000 δίσκους βινυλίου. Έτσι μάλλον εξηγείται και το νέο μουσικό project, για το οποίο «επιστράτευσε» τις Harley VieraNewton, JaKissaTaylor-Semple, a.k.a. D.J.Kiss, Pixie Geldof, Leah Weller, Chelsea Leyland, The Misshapes και Mademoiselle Julia, οι οποίες φωτογραφήθηκαν κρατώντας την περίφημη «Bamboo» fringe bag, signature κομμάτι του οίκου για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2014.
Η συνέχεια... επί Spotify, αλλά μη παραλείψεις να δεις το νέο short film!

a.k.a. D.J.Kiss

Chelsea Leyland

Leigh Lezark

Pixi Geldof

Leah Weller