Έπειτα από μακρά απουσία το brand του Hugo Boss επέστρεψε με ένα mixed show για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι '18
Από τις 12 έως τις 15 Ιουνίου και για μία ακόμη σεζόν, η Φλωρεντία αποτέλεσε το κέντρο της ανδρικής μόδας. Ο λόγος προφανώς για το Pitti Uomo, όπου δύο φορές το χρόνο συγκεντρώνονται οι πιο stylish άνδρες (και όχι μόνο) του πλανήτη για να παρακολουθήσουν τις νέες συλλογές των σχεδιαστών.
Φέτος λοιπόν, και έπειτα από μακρά απουσία είδαμε ξανά στο Pitti Uomo το γερμανικό brand HUGO του οίκου Hugo Boss, το οποίο μέχρι στιγμής προτιμούσε το Βερολίνο για τα shows του. Με ένα εντυπωσιακό show, το brand υιοθέτησε την τάση που ακολουθούν ήδη πολλοί οίκοι, παρουσιάζοντας δηλαδή την ανδρική και τη γυναικεία συλλογή μαζί.

Με έμπνευση από έργα πολλών καλλιτεχνών, και ιδιαίτερα του Basquiat, το αποτέλεσμα ήταν μια έκρηξη χρώματος και ένα mix διαφορετικών prints. Άνεση, αισθησιασμός και edginess όλα μαζί αποτυπώνονταν σε sheer φορέματα ή μπλούζες για τις γυναίκες και σε artistic κοστούμια για τους άνδρες.

Και ενώ είναι ξεκάθαρο πια ότι το χακί είναι το νέο μαύρο του καλοκαιριού, το πραγματικό συμπέρασμα για τη συγκεκριμένη συλλογή είναι ένα: απόκοσμη αλλά και απλή, μίνιμαλ αλλά και artistic, όμως κυρίως, απόλυτα wearable, χαρακτηριστικό δηλαδή που δε συναντάς συχνά στα catwalks.


Δικαίως λοιπόν, η επιστροφή του Hugo Boss στο Pitti Uomo ήταν και από τις καλύτερες στιγμές της προηγούμενης εβδομάδας, αλλά και κάτι που έκανε πολλούς fashion enthusiastast να γράφουν παντού #iamHUGO!