Μια καμπάνια-ωδή στην αμερικανική κληρονομιά και τη σύγχρονη ομορφιά
Πέρασε σχεδόν ένας χρόνος από τη στιγμή που ο Raf Simons ανέλαβε τα καθήκοντα CEO για τον Calvin Klein και αν και έχει παρουσίασει μία μόνο συλλογή από τότε, τα σχόλια για εκείνον είναι θριαμβευτικά.
Tώρα ο σχεδιαστής παρουσίαζει την ολοκαίνουργια φθινοπωρινή ready-to-wear καμπάνια του οίκου. Με φωτογράφο τον Willy Vanderperre και στυλίστα τον Olivier Rizzo, η καμπάνια αυτή αποτελεί μία "κινηματογραφική ωδή στην κληρονομιά, τη γοητεία και τη δυναμική της Αμερικής".

Στην εθνική οδό σε μια έρημο στην Καλιφόρνια, τα 22 μοντέλα πόζαραν φορώντας τα κομμάτιας της νέας φθινοπωρινής συλλογής, όπως φορέματα με την αμερικανική σημαία ή matchy γυναικεία και αντρικά κουστούμια. Οι πιο προσεκτικοί ωστόσο, θα παρατήρησαν στο background του σκηνικού τη μεγάλη αφίσα που στήθηκε με την καμπάνια "American Classics"
Με την Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης να είναι μόλις μερικές εβδομάδες μακριά, θεωρούμε λοιπόν την εν λόγω καμπάνια ως ένα μικρό teaser για αυτά που θα δούμε σε λίγο καιρό στην πασαρέλα!

