Ποιος οίκος κατάφερε να ανατρέψει τα δεδομένα;
Η εμμονή με τα αξεσουάρ που μαρτυρούν την προέλευσή τους από κάποιο διάσημο οίκο έμοιαζε να ανήκει στο παρελθόν για τις νεότερες ηλικίες καταναλωτών.
Άλλωστε, μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε το 2016 κατέληγε στο ότι οι millenials έδιναν προτεραιότητα στην ποιότητα και το στυλ μιας τσάντας παρά στο brand στο οποίο ανήκε.
Ωστόσο, ο οίκος Gucci, που ανακηρύχθηκε ως ο δημοφιλέστερος της τρέχουσας χρονιάς, σημείωσε μια εντυπωσιακή αύξηση στις πωλήσεις επώνυμων τσαντών στους νεαρούς αγοραστές, σε σχέση με την περασμένη χρονιά, γεγονός που συνιστά μια αλλαγή στο fashion τοπίο.
Ο λόγος φαίνεται να είναι η ικανότητα του οίκου να συνδυάζει στυλ και υλικά υψηλής ποιότητας σε συνάρτηση με το μοναδικό hype που φαίνεται να έχει δημιουργήσει ο καλλιτεχνικός διευθυντής Alessandro Michele γύρω από το brand.
Εκτός από τον Gucci, η ίδια ηλικιακή ομάδα φάνηκε να προτιμά δημιουργίες των οίκων Louis Vuitton, Saint Laurent, Valentino και Dolce & Gabbana.