Ποιο είναι το νόημα πίσω από τη φράση Why Have There Been No Great Women Artists?
To 1971, το αμερικάνικο περιοδικό τέχνης ArtNews δημοσίευσε ένα κείμενο της Linda Nochlin με τίτλο "Why Have There Been No Great Women Artists?" ("Γιατί δεν έχουν υπάρξει μεγάλες γυναίκες καλλιτέχνιδες;").
Μέσα στο κείμενο, η ιστορικός τέχνης και φεμινίστρια Nochlin ανέπτυσσε το ερώτημα του τίτλου, εξετάζοντας πολλές παραμέτρους σχετικές με τη σχέση των γυναικών με την τέχνη, το ζήτημα της παροχής ευκαιριών και της εκπαίδευσης αλλά και τις κοινωνικοπολιτικές προεκτάσεις που έχει η αναγνώριση ενός καλλιτέχνη ως ιδιοφυϊα (και πώς αυτός ο όρος συνδέεται κατά κύριο λόγο με άνδρες καλλιτέχνες).

Το κείμενο θεωρήθηκε ριζοσπαστικό για την εποχή του, καθώς ο διάλογος για τις γυναίκες καλλιτέχνιδες και την ιστορία της τέχνης υπό το φεμινιστικό πρίσμα δεν υπήρχε μέχρι τότε στο προσκήνιο.
Η Chiuri δεν αρκέστηκε στο να μετατρέψει τον τίτλο του δοκιμίου σε σλόγκαν για το πρώτο outfit του show, αλλά μοίρασε στο κοινό το πλήρες δοκίμιο. Μάλιστα, η τέχνη είχε πρωταγωνιστικό ρόλο στο "στήσιμο" του show, (το οποίο διεξήχθη στο μουσείο Rodin του Παρισιού). Στην είσοδο του μουσείου, ένα ρητό της φεμινίστριας γλύπτριας και ζωγράφου Niki De Saint Phalle καλωσόριζε τους επισκέπτες, ενώ μικρά γλυπτά από τον Κήπο Ταρό (ένα από τα διασημότερα έργα της στην Τοσκάνη) βρίσκονταν στο μουσείο, αλλά και ως αναφορές στον ίδιο το χώρο του show (που έμοιαζε με το εσωτερικό ενός γλυπτού) όσο και στα ρούχα.

Ένα χρόνο πριν, στην πρώτη της συλλογή για τον οίκο, η Chiuri έκανε τους πάντες να μιλούν για το T-shirt με logo We should all be feminists- φράση που δανείστηκε από το βιβλίο της Νιγηριανής συγγραφέα Chimamanda Ngozi Adichie.
Ανεξάρτητα από την επιτυχία στην ουσιαστική μετάδοση του μηνύματος, η Maria Grazia Chiuri φαίνεται αποφασισμένη να συνδέσει τη θητεία της στον οίκο με ένα μήνυμα ευρύτερο από τις ιστορίες που διηγούνται οι δημιουργίες της.