Άλλο ένα καινοτόμο project από το δημοφιλέστερο brand της σεζόν
Πριν λίγες ημέρες, μια στατιστική ανάλυση έδειχνε ότι ο οίκος Gucci, που είχε ανακηρυχθεί ως ο δημοφιλέστερος οίκος της σεζόν για τους πρώτους μήνες του 2017, είχε δώσει τη θέση του στον οίκο Balenciaga.
Ο αιρετικός designer και καλλιτεχνικός διευθυντής του, Demna Gvasalia αποδείχθηκε μια υπολογίσιμη δύναμη, αφού τα concept του- με βασικό πυρήνα το athleisure- είχαν μεγάλη απήχηση στις νεότερες γενιές και ενίσχυσαν την digital παρουσία του οίκου.
Η τελευταία συλλογή του οίκου, είχε αρκετές αναφορές στο "corporate στυλ" ή αλλιώς, στο ντύσιμο γραφείο, πάντα με τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του Gvasalia. Έτσι, οι υπεύθυνοι του brand αποφάσισαν να στήσουν ένα διαδραστικό project με το κοινό, ανοίγοντας το "Φωτοτυπείο Balenciaga" στο πολυκατάστημα Dover Street Market του Λονδίνου.
Από τις 30 Νοεμβρίου ως τις 17 Δεκεμβρίου, το κοινό μπορεί να περιηγηθεί στους χώρους που θα προσομοιάζουν σε γραφείο, να ανακαλύψει logo στη βιβλιοθήκη του οίκου μέσα από οθόνες αφής, να πατήσει "Εκτύπωση" και να τυπώσει το δικό του, custom logo T-shirt.
Στο πίσω μέρος κάθε T-shirt θα αναγράφεται το σλόγκαν "BALENCIAGA DO IT YOURSELF Ts", ενώ το installation θα συμπληρώνουν ένα γλυπτό του εκκεντρικού street artist Mark Jenkins και γιγαντοοθόνες.
Παράλληλα, από τις 30 Νοεμβρίου, τα ήδη διάσημα Triple S trainers που είναι ένα από τα πιο it κομμάτια του οίκου ,θα διατίθενται στα Dover Street Markets σε όλο τον κόσμο.