New style resolutions
O Demna Gvasalia θεωρείται αυτή τη στιγμή ένα από τα πιο επίκαιρα ονόματα της μόδας- και η επιτυχία των οίκων Balenciaga και Vetements (των οποίων είναι καλλιτεχνικός διευθυντής) το επιβεβαιώνει.
Πέρυσι, ο ίδιος είχε επιλέξει να φωτογραφίσει τυχαίους κατοίκους της Ζυρίχης για την καμπάνια Άνοιξη/Καλοκαίρι 2018 και η φετινή του ιδέα δεν υπολείπεται σε πρωτοτυπία. Για την ανοιξιάτικη καμπάνια του οίκου Balenciaga, ο Gvasalia εμπνεύστηκε από τις αμήχανες οικογενειακές φωτογραφίες που τραβούσαν στα αμερικάνικα malls τις δεκαετίες του '80 και του '90.
Διάβασε επίσης: Στη νέα καμπάνια του brand Vetements πρωταγωνιστούν τυχαίοι κάτοικοι της Ζυρίχης
To αποτέλεσμα είναι το ακριβώς αντίθετο από αυτό που θα περίμενε κάποιος από τον οίκο που αναδείχθηκε ως ο δημοφιλέστερος του δεύτερου μισού του 2017- στη νέα καμπάνια του πρωταγωνιστούν οικογένειες και ζευγάρια με παιδιά στημένα όπως στις εν λόγω φωτογραφίες.
Τα ρούχα θυμίζουν όσα uncool κομμάτια της μόδας των τελευταίων δεκαετιών θα θέλαμε να ξεχάσουμε- αυτό όμως είναι και η φιλοσοφία του brand, που έχει καταφέρει να επαναφέρει ότι θεωρούσαμε εντελώς "out of fashion".
Οι καμπάνιες και οι δημιουργίες του Gvasalia είναι πάντα αμφιλεγόμενες- αλλά αυτό είναι ένα από τα στοιχεία που τον κάνουν να ξεχωρίζει.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr