Το μικρού μήκους φιλμ του Steven Meisel εκφράζει τη νέα φιλοσοφία του οίκου
Μπορεί η αποχώρηση της Clare Waight Keller από το "τιμόνι" του οίκου Chloé να εξέπληξε δυσάρεστα την πλειοψηφία του κόσμου της μόδας, αλλά όταν η διάδοχός της (και με σημαντικές περγαμηνές στο χώρο) Natacha Ramsay-Levi παρουσίασε την πρώτη της συλλογή για τον οίκο τον περασμένο Σεπτέμβρη, έγινε σαφές ότι μέλλον του οίκου βρισκόταν σε εξίσου πολλά υποσχόμενα χέρια.
Η μοντέρνα, προσωπική ματιά της στην αιθέρια, δυναμική αλλά και εύθραυστη θηλυκότητα των δημιουργιών του οίκου έτυχε ενθουσιώδους υποδοχής και η πρώτη της καμπάνια για τον οίκο- ένα φιλμ μικρού μήκους του Steven Meisel- αναμένεται να κάνει το ίδιο.
"Oι γυναίκες έχουν παρελθόν, έχουν συναισθήματα, έχουν ρωγμές. Η γυναίκα της Chloe είναι αληθινή και θέλαμε να μεταφέρουμε αυτή την αλήθεια σε ένα εντελώς νέο επίπεδο", εξηγεί η σχεδιάστρια. "Το φιλμ είναι κάτι σαν μελέτη χαρακτήρων, από την οπτική κάποιου που παρατηρεί μια γυναίκα στο δρόμο, προσπαθώντας να καταλάβει περισσότερα για εκείνη".