Kαι το αποτέλεσμα είναι απόλυτα ρεαλιστικό!
Πετυχαίνοντας διαρκώς το στοίχημα να ξεπερνά τον εαυτό του, ο Demna Gvasalia έχει πραγματικά απογειώσει τον οίκο Balenciaga- φτάνοντας στο σημείο να "αναμετράται στα ίσα" με τον πιο επιτυχημένο και δημοφιλή οίκο της χρονιάς, τον Gucci.
Η τελευταία καμπάνια του για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2018 είναι ακόμη ένα επιτυχημένο πείραμα που από χθες συζητά ο κόσμος της μόδας: έχοντας σαν concept τις παπαρατσικές φωτογραφίες των stars που διαχρονικά αγαπά να κοιτάζει το κοινό, ο Gvasalia επιστράτευσε επαγγελματίες Γάλλους paparazzi από και το αποτέλεσμα είναι τόσο πρωτότυπο όσο και εντυπωσιακό.
Τα μοντέλα φαίνονται να περπατούν βιαστικά προς ογκώδη αυτοκίνητα, να κρύβουν το πρόσωπό τους με την τσάντα τους (που φέρει φυσικά το logo του οίκου) και γενικά να ενσαρκώνουν το "no photos please" με τις κινήσεις και τις εκφράσεις τους.
To αποτέλεσμα; Άλλη μια hyped καμπάνια που επιβεβαιώνει τη θέση του οίκου στην κορυφή της λίστας για το 2018!