Το fashion brand στηρίζει το κίνημα καταπολέμησης της ένοπλης βίας στις πολιτείες των ΗΠΑ
Ακολουθώντας το παράδειγμα του οίκου Gucci που δώρισε 500.000 χιλιάδες δολάρια στο κίνημα March for our Lives, το δίδυμο πίσω από τον οίκο Proenza Schouler αποφάσισε να στηρίξει με το δικό του τρόπο τη μάχη των αμερικανών πολιτών υπέρ της απαγόρευσης της οπλοκατοχής.
Το νεοϋορκέζικο brand αποφάσισε να το κάνει με το δικό του τρόπο- δηλαδή λανσάροντας δύο T-shirts με σχετικό logo. Τα Τ-shirts είναι διαθέσιμα σε μαύρο και λευκό και το logo, που είναι ίδιο και στις δύο εκδοχές, δείχνει ένα όπλο που διαγράφεται από μια κόκκινη, απαγορευτική γραμμή.
Τα έσοδα από την πώληση των T-shirts θα διατίθενται εξ' ολοκλήρου στην οργάνωση Everytown που έχει ως στόχο την καταπολέμηση της ένοπλης βίας.
"Ως αμερικάνικη εταιρεία πιστεύουμε στο δικαίωμα κάθε ανθρώπου σε κάθε ηλικία, να νιώθει ασφαλής. Έχουν χαθεί τόσες ζωές και έχουν σιωπήσει τόσες φωνές εξ' αιτίας της ένοπλης βίας στις Η.Π.Α. και εμείς νιώθουμε την υπευθυνότητα να χρησιμοποιήσουμε την πλατφόρμα μας ώστε να στηρίξουμε τις αξίες στις οποίες πιστεύουμε".
Tα Τ-shirts είναι διαθέσιμα online και κοστίζουν 90 δολάρια.