Summer loading
Μία ντουλάπα γεμάτη αμέτρητα κομμάτια, μπορεί κάποτε να έμοιαζε άπιαστο όνειρο, πλέον όμως θεωρείται τελείως παρωχημένη. Με το ζητούμενο της νέας εποχής να είναι η ηθική, η κριτική στάση, η γνώση και η κοινωνική ευαισθησία, η βιώσιμη μόδα μετά τις πασαρέλες, τα brands και τις Ιnfluencers είναι τόπος ζωής.
Η Li Edelkoort ύστερα από 25 χρόνια ως trend-spotter σε fashion brands όπως Prada και Zara και βλέποντας την ανάγκη των Gen Zers για μία πιο πράσινη, δικαιότερη και λιγότερο καταναλωτική κοινωνία να γίνεται σταδιακά πράξη, κατέγραψε τις αλλαγές που οι προσπάθειες για βιώσιμο μέλλον θα φέρουν τη νέα δεκαετία.
"Non-fashion" fashion

Σύμφωνα με την Edelkoort τα επόμενα χρόνια θα φοράμε απλώς ό,τι είναι λειτουργικό και οι στολές εργασίας θα βρίσκονται παντού. Ωστόσο, τα ρομαντικά φορέματα με όγκο και κίνηση θα αναδειχθούν στην πιο αγαπητή τάση και σχεδιαστές όπως η Simone Rocha θα έχουν επιτυχία.
Λιγότερα χρώματα
Καθώς θα χρησιμοποιούνται φυσικές βαφές - κυρίως από κρεμμύδι και αβοκάντο - τα χρώματα θα είναι πιο υποτονικά και μελαγχολικά. Ομοίως βιώσιμα θα είναι και τα υφάσματα και θα προέρχονται από τσουκνίδα και φύκια.
Βιβλιοθήκες
Τα ρούχα θα δανείζονται στις βιβλιοθήκες, το νέο κέντρο των μικρών πόλεων που εν μέρει θα διοικούνται από εθελοντές με αντάλλαγμα την πρόσβαση. Εκεί θα φιλοξενούνται επίσης διαλέξεις, μαθήματα γραφής, εκθέσεις και συναυλίες, δίνοντας τέλος στην ανθρώπινη αποσύνδεση.
Η εποχή της συνεργασίας
Στη μόδα θα υπάρχει συν-δημιουργία. Oι άνθρωποι θα είναι πιο δημιουργικοί και στο επίκεντρο θα βρίσκονται οι ερασιτέχνες που θα φτιάχνουν και θα επιδιορθώνουν τα ρούχα τους. Οι επαγγελματίες του χώρου θα κάνουν λιγότερα, θα τα κάνουν καλύτερα και ακριβότερα συγκριτικά με τη σημερινή μαζική παραγωγή.
Αnimism

Η χαρά του decluttering και της περιορισμένης κατανάλωσης θα οδηγήσει στην άνοδο του animism, όπου τα περιορισμένα ρούχα και αντικείμενα θα αντιμετωπίζονται με σεβασμό, όπως τα κατοικίδια ζώα.
Flight shaming
Tα ταξίδια με αεροπλάνο θα περιορισθούν στο ένα δέκατο σε σχέση με σήμερα. Στις σκανδιναβικές χώρες οι άνθρωποι ήδη πωλούν τα σπίτια τους στο εξωτερικό και αντιμετωπίζουν με αποδοκιμασία όσους επιλέγουν τακτικά πτήσεις. Το ταξίδι με τρένο θα κυριαρχήσει με τις μεγάλες εταιρείες, όπως Google, Tesla και Apple να επενδύουν στην πράσινη τεχνολογία. Αντίστοιχα οι αεροπορικές, όπως η KLM και η British Airways, θα επεκταθούν στον σιδηροδρομικό τομέα για να αντισταθμίσουν το έλλειμμα των εσωτερικών πτήσεων.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr