October 2025
X

Full Moon Dinner by MF

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Μόδα

O Giorgio Armani γράφει για την επόμενη μέρα του fashion κόσμου

O Giorgio Armani γράφει για την επόμενη μέρα του fashion κόσμου

"Αρκετά με τη μόδα ως μάρκετινγκ, αρκετά με τις μεγαλοπρεπείς επιδείξεις που μοιάζουν ανάρμοστες"

"Η πολυτελής μόδα δεν μπορεί και δεν πρέπει να προσφέρεται για γρήγορη κατανάλωση. Δεν μπορεί ένα κοστούμι ή ένα σακάκι μου να κάθεται 3 εβδομάδες στο κατάστημα και μετά να θεωρείται ήδη ξεπερασμένο και να αντικαθίσταται από καινούρια, αλλά παρόμοια κομμάτια" γράφει ο Giorgio Armani στην ανοιχτή επιστολή που δημοσιεύει το site μόδας WWD σχετικά με την επόμενη ημέρα μετά την πανδημία στο χώρο της μόδας.    

Η επιστολή του Armani συντάχθηκε ως απάντηση σε ένα μακροσκελές άρθρο-έρευνα που δημοσίευσε το WWD για τη βιομηχανία της μόδας στην μετά-κορονοϊού εποχή. Στο κείμενο δημοσιεύτηκε στο WWD με τίτλο "Θα οδηγήσει η πλημμύρα νέων συλλογών στη slow fashion;", διάσημοι σχεδιαστές όπως η Donatella Versace και ο Demna Gvasalia (καλλιτεχνικός διευθυντής του Balenciaga) αλλά και insiders του χώρου σε σημαντικές θέσεις, συζητούν για το καθεστώς πωλήσεων, λανσαρισμάτων και νέων συλλογών.

Όλες οι απόψεις καθρεφτίζουν στην ανάγκη που έχει δημιουργηθεί -πλέον και εξαιτίας της πανδημίας-  για λιγότερα, ποιοτικά και πιο διαχρονικά ρούχα, στα πλαίσια μιας στροφής στην slow fashion. Η μόνη βεβαιότητα όσον αφορά το τοπίο της μόδας είναι ότι δε θα θυμίζει σε πολλά την τωρινή εικόνα του.

Ωστόσο, αυτή η συζήτηση έχει ξεκινήσει τα τελευταία χρόνια, κυρίως με επίκεντρο τον καταστροφικό ρόλο του fast fashion στο περιβάλλον. Τώρα που η παγκόσμια οικονομία έχει πληγεί και τα δεδομένα έχουν αλλάξει, η αλλαγή της βιομηχανίας της μόδας σε πιο βιώσιμη  είναι πλέον μονόδρομος.

"Έθετα για χρόνια αυτά τα ερωτήματα, σε συνεντεύξεις τύπου και μετά τα show μου, αλλά συχνά δεν ακουγόμουν ή είχα θεωρηθεί ως ηθικολόγος. Η σημερινή κατάσταση, εντούτοις, δείχνει ότι μία προσεκτική και στρατηγική επιστροφή σε χαμηλότερους ρυθμούς είναι ο μόνος τρόπος διαφυγής -ένας τρόπος να αποκτήσει ξανά αξία η δουλειά μας και να την επανεκτιμήσουν οι καταναλωτές. Η πτώση για τη βιομηχανία της μόδας ξεκίνησε όταν οι οίκοι άρχισαν να υιοθετούν τις πρακτικές της fast fashion", γράφει ο Armani.

Ένα από τα βασικά ζητήματα που συζητά τόσο ο Armani όσο και το άρθρο είναι η υπερ-προσφορά νέων συλλογών (4 με 5 λανσαρίσματα το χρόνο) που κάνουν τα παλιότερα να μοιάζουν ξεπερασμένα πολύ γρηγορότερα. "Ποιος αγοράζει ένα ρούχο για να το κρατάει στη ντουλάπα μέχρι να έρθει η επόμενη σεζόν; Κανένας, ή ελάχιστοι, πιστεύω. Αυτό το σκεπτικό, που επιβάλλεται από τα πολυκαταστήματα, είναι λάθος και πρέπει να αλλάξει", γράφει ο Armani, τονίζοντας ότι η καλοκαιρινή συλλογή του, θα μείνει φέτος στα καταστήματα ως το Σεπτέμβρη, πράγμα ασυνήθιστο.

"Αυτή η κρίση, είναι μια ευκαιρία να επιστρέψουμε στην αυθεντικότητα. Αρκετά με τη μόδα ως μάρκετινγκ, αρκετά με τα cruise shows σε τοποθεσίες ανά τον κόσμο και τις μεγαλοπρεπείς επιδείξεις που σήμερα μοιάζουν ελαφρώς ανάρμοστες -τεράστια σπατάλη χρημάτων χωρίς νόημα", συμπεραίνει, επιβεβαιώνοντας την προσγειωμένη στάση του σχετικά με αντίστοιχες εκδηλώσεις. Πρέπει να είμαστε ενωμένοι και να λειτουργούμε συντονισμένα -αυτό είναι ίσως το πιο σημαντικό μάθημα που πρέπει να πάρουμε από αυτή την κρίση", κλείνει.

πηγή: WomanToc

BEST OF NETWORK