top article

Τα αγαπημένα Zara δε σταματούν να μας εκπλήσσουν. Η επιτυχία άλλωστε της ισπανικής εταιρείας οφείλεται αφενός στην ταχύτητα με την οποία προσαρμόζεται και κινείται, και αφετέρου, στο ότι ξέρει πολύ καλά τι θέλει το κοινό της.

Στην εποχή μετά τον κορονοϊό, λοιπόν, όπου η λίστα των αγορών έχει αλλάξει και οι ανάγκες απαιτούν αξιολόγηση, το brand αποφάσισε να δώσει ένα νέο shopping κίνητρο.

Διάβασε τη συνέχεια στο missbloom.gr

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>